מחשבות נוגות על חפיפת ראש...

She Dolphin

New member
הבעיה שהמגבות עצלניות ../images/Emo3.gif

והן עלולות להכריז על סכסוך עבודה אם יעבידו אותן קשה מדי. הן תמיד מעדיפות לקרוא עיתון באמבטיה מאשר להיות מוכנות לקפוץ ולצעוק בקולי קולות
"וונו-וונו-וונו!" בכל פעם שהן נדרשות לכך בדחיפות.
 

אלדורית

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo62.gif

השבח לאל שאצלנו מותר למגבות לשתוק! (כבר סיפרתי כאן שיצא לי לדבב קקי, אז אני שמחה להיות פטורה לפחות מקולות אמבולנס של מגבת). אגב, זה לא בדיוק אותו פטנט, כי הקונץ עם המגבת הקטנה הוא שמראש מחזיקים אותה על הפנים: למניעה ולא לתיקון.
 

She Dolphin

New member
לדבב קקי?! ../images/Emo153.gif

הו, ההשפלות שאנחנו צריכות לעבור
מעדיפה מגבת אמבולנס
 

דש1דש

New member
לא קראתי מה המליצו - אז סליחה אם

כבר נאמר - אבל הנה מה שעבד אצלנו - העתקה
היתה לנו בעיה קשה של חפיפה - ואז ביקר אצלנו חבר שהראה לה שבמקום לבכת הוא..... צוחק
מצא חן בעיניה - זמני. ואז באה חברה אחרת והיא ראתה איך היא מרימה את הראש - ופתאום הסכימה גם (וכמה ניסיתי לפני כן - היא לא הרימה!) השילוב של שני הדברים - והתוספת שלנו שהיא קיבלה שמפו ליד והקציפה - והיתה מרוצה מהקצף שנוצר לה על הידיים - גרם לזה שעכשיו היא דורשת חפיפה גם בימים שאני לא רוצה לחפוף
אין מצב של יום ללא חפיפה כמעט
בקיצור - מקלחות עם חברים שכן אוהבים חפיפה וחזרה על הנושא עם חברים שונים או אותם חברים מראה להם שזה לא נורא. עובד!
 
נגיד

שהיא לא תמרח על עצמה חומוס וגבינה בזמן האוכל. ונגיד שהשער שלה לא יתמלא בדבק/גואש/פלסטלינה. תני לי סיבה טובה באמת לחפוף ראש (כשהמחיר הוא בכי)? אנחנו כמעט לא חפפנו בגיל הזה. מקסימום - שטפנו במים. כן התעקשנו על טיפולי כינים (אבל גם שם - הכי טוב עבד למרוח שמן עם רוזמרין או קונדישיונר, בלי חפיפה, ואז סירוק, והכי גרוע - אם לא שטפנו - זה לא משהו שמזיק, אלא רק נראה לא-משו כמה ימים). הילדים שלי היום שוטפים את הראש במים (בלי לריב על זה, אבל גם בלי שאני מתעקשת), ולעיתים רחוקות שוטפים עם שמפו (אם איזו סבתא משכנעת אותם או אם הם עושים אמבטיה עם חברים ומסכימים להצטרף לחפיפה). ~~~~~ זהירות, טקסט חתרני ~~~~~~~~ הקרקפת מייצרת שומן כדי לסוך את עצמה ואת השערות. כשאנחנו חופפים עם שמפו, אנחנו מורידים מהראש היטב את כל השומן הזה, ועל כן הקרקפת מתרגלת לייצר הרבה יותר שומן כזה: במקום מינון שמספיק "לתחזוקה", מיוצר שומן במינון עצום, שמספיק לסוך את כל הראש מאפס כל יום. ניתן להרגיל את הקרקפת בחזרה "למינון הרגיל" אם מפסיקים להשתמש בשמפו. (זה לא מגרד, זה לא מסריח) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
כשהתעקשנו

והיה קשה, ישבתי באמבטיה וחפפתי את הראשים שלהם כשהם שוכבים באמבטיה ומניחים את הראש עלי.
 

Arfilit

New member
ראשית -

הנגיד הזה הוא די רחוק. חומוס וגבינה בשיער הם דבר די שגרתי אצלנו, כמו גם חול, דשא, ידיים מתוקות מפרי, והמון המון המון זיעה. המון. היא מזיענית מצטיינת הבת שלי. חוצמזה - כבר בשטיפת המים - יש אצלנו בכי. היא לא מוכנה בשום אופן להרים את הראש - אלא להיפך - מתקפלת קדימה (סוג של מגננה מצדה).
 

מזאלונה

New member
עוד הצעה

הגברת שלנו, שהיא בדיוק בגילה של האפונה, עברה גם תקופה בה סרבה לחפוף את השיער, אמנם לא עם תגובה כל כך קיצונית, אבל עדיין היתה התנגדות. הפתרון שלנו היה להביא לאמבטיה בובה עם אמבטיה קטנה משלה וספוג קטן ולהציע לה לרחוץ את הבובה, כולל חפיפת ראש, ואחר כך להגיד לה שעכשיו חופפים את הראש כמו הבובה. באורח פלא, אחרי פעמיים שלוש כאלה, ההתנגדות נעלמה לגמרי. שווה לנסות!
 
נמצא שתכשירי הכינים יעילים כמו שמפו

מעטים מאוד התכשירים הכימיים שעולים ביעילותם על חפיפת ראש באופן סדיר. חפיפת השיער לעתים קרובות, מדללת את מאגרי הכינים בראש ומאפשרת את ניקוי השיער ביתר קלות משאר הכינים וביציהן על ידי מסרק סמיך. (לקוח משיעורי פרזיטולוגיה) וגם אצלינו מריחת אוכל על השיער היא עניין נפוץ מאוד (בננה, איקרה, חומוס, יוגורט והרבה זיעה).
 
כבר סיפרתי

שמה שבסוף סגר את נושא הכינים אצלינו, זה הר של קונדישינר על הראש למשך חצי שעה, וסירוק. פעמיים - יום אחרי יום, ונגמר לחלוטין הסיפור.
 

ornit_band

New member
גם אנחנו חופפים רק כשאין ברירה

וזה ככה כבר אולי שנה (מגיל שנה וחצי? בערך...). ואופיר ישו לי על הכרית. שום בעיה. אל תספרו לאמא שלי... חפיפה פעם בשבועיים - חודש, אלא אם נרטב הראש בבריכה או שהתלכלך ממשהוא. והמוטו של אופיר איך שנכנסים לאמבטיה - "לא את הראש, רק את הגוף...". הוא גם לא רוצה להסתרק, ואני לא רבה על זה. אין קשרים, השיער נראה נקי, אז כנראה את צודקת, הקרקפת מתאימה את עצמה... שמחתי לקרוא שאנחנו לא היחידים שלא חופפים כמו שאמא שלי למדה אותי
 
גם אני לא קראתי את כל השרשרת

אני רק יכולה לספר מה עזר אצלינו: אני נכנסתי איתה לאמבטיה, חיברתי את כפות הרגלים שלי בצורת V מאחורי הגב של שיר והיא שכבה עליהן בסבבה ואפשרה לי לשטוף לה את הראש בכוס. אחרי הרבה זמן הפחד עבר ושיר למדה להרים את הראש ולחפוף.
 

supper nanny1

New member
אלצנו...

בת שנה ושלוש, כל יום פעמיים מקלחת וחפיפה עם שמפו חובה פעם ביום וטפו טפו היא לא עושה עם זה שום בעיות. אני אוהבת להריח אותה שיש לה ריח רענו של שמפו. אני מקווה שלא נגיע לתופעה כזו.
 

Arfilit

New member
בשנה ושלוש גמצלנו היה קלי קלות

למעשה - הזוועות החלו ממש לאחרונה. אבל מצד שני אני מכירה ילדים בגילה של האפונה שחופפים בלי הנד עפעף (הבן של להבה איתנה - חברה הטוב של האפונה - חפפן מקצועי!)
 

שרוֹן

New member
המדהים הוא שעל אף ההפרש בגיל

את הקטנה אני רוחצת עם דוש מעל הראש (בת עשרה חודשים), בעוד הגדול לפעמים עוד מבקש עם הכוס (או משקיע את הראש במים). לי זה נשמע כמו רגישות על העור. לא בכוח. קשה אח"כ להחזיר אמון.
 

tovim

New member
ואללה לא יודעת. לא התנסיתי

אצלנו חופפים יום יום, חורף וקיץ. כל השלוש ביחד באמבטיה. בזרם הראשוני ששוטפים את הגוף מרטיבים גם את השיער וגם הקטנה יודעת לקחת ראש אחורה כמו הגדולות. מתחילים בחפיפה ובצ'יק עוברים על כל הגוף. אח"כ אם לאמא יש כוח נשארים לשחק במים ואם לאמא אין כוח (בד"כ..) יוצאים אחת אחת. איכשהו אף אחת לא עושה עניין ממים על העיניים וזה מוזר לי כי לי באופן אישי זה מאד מפריע.
 

kalib

New member
מודל חיקוי שחופף/ת ראש בלי בעיה

נעם בת 3 , עם שיער עד הטוסיק ואנחנו חופפים ראש רק פעמיים בשבוע בדיוק בגלל אותן התחינות. יום אחת או ליתר דיוק במשך 5 ימים התארחה אצלנו בת של חברים שהיא בת 10 וחופפת ראש כל יום. נעם הסתכלה על כל תנועה שלה ורצתה גם , שוש לבשה חולצה לבנה היא רצתה גם , חזיה היא רצתה גם , בערב הם התקלחו ביחד , שוש חפפה את הראש נעם כרגיל לא , ביום למחרת נעם הפילה אותי היא אמרה שהיא רוצה לחפוף כמו שוש וכך גם יום אח"כ . מאז כמעט ואין עניני ראש. חוץ מזה נדמה לי שזה מהדברים שהגיל פוטר באופן היעיל ביותר
 

פלגיה

New member
יש לי שאלה אליך

אם יש בעיה בחפיפה - למה להאריך שיער עד הטוסיק? אני הודעתי לילדות שלי ששיער ארוך מותנה בטיפול בשיער.
 
למעלה