שלום לכם. מזמן לא כתבתי כאן, כי

טאשקה

New member
האם יש גם נשים פדופיליות? מעולם

לא שמעתי (ולא ראיתי
) נשים...וחשבתי פתאום, למה תמיד מדברים רק על גברים? האם התופעה לא קיימת בכלל אצל נשים? לגבי ההשוואה לזהירות בכביש. הילד שלי היסטרי לגמרי מהמכוניות ומהכביש. בסה"כ הסבירו להם בגן על זהירות בדרכים. זה היה די מזמן ועד עכשיו הוא פוחד מאוד מאוד לרדת לכביש או לעמוד ליד מכוניות חולפות. חשבתי שזה דווקא טוב. אז נראה לי שאם אזהיר אותו מפני אנשים זרים בצורה שאת מציעה, אקבל ילד היסטרי לחלוטין שיפחד מכל יצור אנושי, כי גם ככה הוא חששן לא קטן כלפי אנשים זרים (לאחרונה הוא התחיל קצת להפתח). הוא בן 3.
 

טאשקה

New member
ועוד דבר חשוב: פדופילים שהם לא זרים

גמורים ויש להם קירבה זו או אחרת להורי הילד לא מתחילים ישר לגעת בפיפי או בטוסיק כמו שתיארת. ראיתי פעם תוכנית אמריקאית על פדופיל שריצה את עונשו והיה בטיפולים אצל פסיכולוג או משהו. הוא סיפר איך אנס את ביתו החורגת
... קודם כל הוא התחבב עליה. היה מדבר איתה ומשחק משחקים תמימים עם מגע פיזי, כגון דיגדוגים וכו'. תוך כדי המשחקים הוא לאט לאט בדק עד לאן היא מרשה לו להגיע במגע שלו, עד איפה היא לא נרתעת. ברגע שהרגיש רתיעה היה נסוג קצת וממשיך כרגיל. כך לאט לאט על פני תקופה די ארוכה הוא התקדם והתקדם... יצר איתה מערכת יחסים מאוד קרובה... עד שיום אחד ביצע את זממו. הילדה שתקה במשך תקופה מסויימת עד שנשברה...
זהו. מפחיד ומחריד. אני זוכרת שבתור ילדה הייתי מטיילת לבד בפארק עם הכלבה. היה שם איש שהיה מסתתר מאחורי העץ המוציא את איבר מינו. אם היה רואה ילדה בסביבה היה קורא לה לבוא להסתכל. והיה עוד אחד או שאולי היו כמה שהיו מציעים לי סוכריות, בובות או לבוא איתם לאנשהו כדי שיראו לי משהו. מאחר שאמא שלי לימדה והזהירה אותי לעולם לא לענות או להתקרב לאנשים זרים שמציעים לי כל מיני דברים, אז אפילו בתור ילדה קטנה (6-7) הייתי בורחת או מתרחקת במהירות וקוראת מיד לכלבה שלי שתהיה לידי. אח"כ הייתי מספרת להורים. פעם אחת כשהייתי כבת 12 איש אחד התקרב אלי, תפס לי את היד עיקם אותה לאחור ואמר שאבוא איתו. התחלתי לצרוח שיעזוב אותי ושאבא שלי שוטר וניסיתי לבעוט לו בין הרגליים. הוא נבהל מהצעקות ועזב. לא נבהלתי אז יותר מדי וחשבתי שאני גיבורה ושהוא פחד ממני. רק בגיל מבוגר יותר הבנתי את מלוא המשמעות של מה שקרה... אמא שלי מעולם לא אמרה לי מה בדיוק האנשים הרעים יכולים לעשות, אבל היא הצליחה להעביר לי את המסר שצריך להזהר מאוד מאוד וזה עבד.
 

irisgh

New member
../images/Emo45.gif

ובדיוק בגלל זה, המצב כל כך מבלבל, ורובינו (כילדים) היינו מתבלבלים ולא מבינים מה שקורה. עד אחרי שקרה. ואז הילד כבר אחוז בקשר מסובך של שיתוף פעולה - אשמה עם התקפן, והדבר עשוי לקרות שוב ושוב.
 

מירי 4

New member
../images/Emo124.gifלאה, אולי אפשר מאמר../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אולי אפשר לחבר את ההודעות של חתולה שחורה ושל אדמה טובה לאיזה מאמר בפורום(אולי מישהי משתיכן מתנדבת ?) או לבקש רשות פרסום של חומר מהסוג של אתר "מקום", או לפחות להוסיף כשאלה נפוצה/קישור ?! נראה לי מאד חשוב, ובהחלט רחוק מלהיות מספיק במודעות.
 

לאה_מ

New member
../images/Emo45.gif אני מאד אשמח אם מישהי תתנדב

לעשות את זה, ואני בהחלט אשים במאמרי הפורום, וגם אשים קישור לדיון הזה בטאגליינס. ו
גם מעל דפי הפורום לחתולה השחורה שפתחה את הדיון החשוב והמאלף הזה!!!
 

my guy

New member
אבל באיזה גיל אפשר באמת

להסביר לו את זה.???. באיזה גיל אפשר לשבת עם ילד בשיחה כזאת???
 
לא לשבת לשיחה. לדבר שוב ושוב,

כל חודש-חודשיים, להזכיר ולשנן שוב ושוב, תוך כדי טיול בפארק, בבריכה, לנצל "תירוצים" שונים כדי להעלות את הנושא בקלילות ובטבעיות. כמו שאת כללי בטיחות בדרכים מסבירים בד"כ תוך תוך חצית הכביש, ולא בישיבה על הספה בסלון.
 

אלדורית

New member
../images/Emo45.gif כך גם אני עושה

מזכירה מדי פעם, בדרך אגב, בלי כובד של "שיחה" פורמלית (אמנם לא כל חודש-חודשיים, אבל באמת הגיע הזמן לריענון: וגם עד עכשיו דיברתי רק עם הגדולה על כך, אולי הגיע הזמן לדבר גם עם הקטנה, שהיא בת 3 כמעט). ו
גם ממני על הקישורים, הדיון והתזכורת.
 
למעלה