כיצד בוחרים מסגרת חינוכית לילדים?

לאה_מ

New member
../images/Emo124.gif הכנסתי קישור קבוע בקישורי

הפורום, בקטגוריית "מספרי טלפון ואתרים שיכולים לעזור" - לשימושכם!
 
למה השרשור הזה "תקוע" למעלה...?

ותודה נעה, כבר הפנתי הלאה
 

צימעס

New member
טכנולוגיה של תפוז + החלטה של לאה

את רואה את הקונוס מימין לנושא ההודעה? שמו "נעץ". ההודעה "נעוצה".
 

צימעס

New member
../images/Emo6.gif

אולי לאה לא היתה נועצת אילו היתה מנחשת שיתפתח דיון שממילא יקפיץ.
 

galia26

New member
לא מצליחה לפתוח, מישהומיכול בבקשה

לשלוח לי בפקס או בקובץ וורד באימייל?
 

dafi1

New member
זו באמת אחת הבעיות של PDF

לא כולן יכולות לקרוא אותו, אבל מאד מסובך להמיר אותו לקובץ word וצריך לשם כך תוכנה מיוחדת. מאידך, אני מניחה שעשו זאת כך כדי שלא יכניסו בקובץ שינויים.
 

dafi1

New member
לא לכולן יש מערכות מחשב שתומכות

בגרסה שמסוגלת לפתוח אותו (ראי תלונות למעלה...).
 
תודה רבה על השאלון + תהייה

שלום, אני חדשה כאן, ושמחה להתקל בשאלון המצוין הזה. מקווה שיהיה לי לעזר בבחירת הגן לבני הקטן, בבוא העת. אני רק תוהה, האם יש מישהו שהגן של ילדיו עונה על כל הקריטריונים? לצערי הרב, הגעתי למסקנה שבכל גן צריך להתפשר על כמה דברים,וזה ממש מתסכל!! אני בדקתי את כל הגנים האפשריים באזור שלנו (ויש הרבה) ואני בוודאות יכולה לקבוע שבאזור המגורים שלנו אין גן כזה. (שלא לדבר על גנים רבים כל כך שנפסלו על הסף)ובסופו של דבר נאלצתי להתפשר על הרבה דברים שהיו ועדיין חשובים לי, כשבחרתי את הגן של בני הגדול. אני מצטערת אם התגובה שלי לא ממש במקום, אבל לפחות על הדרך הקפצתי...
 

נעה גל

New member
פשרות בנושא גנים (התגובה ממש במקום)

כשבנינו את השאלון הסתמכנו על כלים אקדמאים שבהם ניתן לגן, שהוערכה בו איכות חינוך-טיפול, ציון מ-1 עד 7. ציון מתחת ל-3 משמעו שהגן מזיק לילדים - בין אם ברמת הבטיחות, ההיגיינה ובין אם מדובר על התפתחות רגשית/פיזית או קוגניטיבית של ילדים. ציון 3-4 משמעו גן סביר ולא יותר. ציון 6-7 מתייחס לגנים מעולים ומדהימים בכל האספקטים (לצערי, בודדים הגנים שמגיעים לציונים כאלה בארץ). רוב הגנים בארץ מגיעים לציונים 3 המעולים שבהם נמצאים סביב 4-4.5 וגם הם לא רבים. כשבנינו את השאלון התייחסנו לציון 3 (שאלנו את עצמנו מה גן צריך על מנת לקבל ציון 3?) מתוך הבנה שאלו הדברים הכי הכי בסיסיים שילדים *צריכים* [וזכאים] לקבל על מנת להתפתח היטב - טיפול טוב שיענה על הצרכים הפיזיים, רגשיים-חברתיים וקוגניטיבים שלהם. כשאת אומרת שאת צריכה להתפשר על דברים - על מה תתפשרי? על בטיחות בגן? על הימצאות חצר שחיונית להתפתחות פיזית (ולא רק) בגיל הרך? או אולי על יחס חם, רגיש ונותן כבוד לילד שלך? אחת המטרות של בניית המדריך הזה היא (לא רק בשביל שהורים ידעו מה צריך לשאול, אלא גם,) ליצור שינוי (לטווח הרחוק יותר) במודעות של הורים לדברים שחייבים להיות בגן. מודעות כזו תגרור שינוי אצל בעלי הגנים וכולנו נזכה לשירות טוב יותר. אגב, בדיוק מסיבה זו המדריך נשלח גם למפקחות הארציות של ארגוני הנשים ומפעילים אחרים של מעונות יום. אגב - על מה התפשרת בסופו של דבר כשבחרת את הגן של הבן הגדול שלך?
 

אלדורית

New member
../images/Emo51.gif על השאלון.

המטרה המשנית שאת מציינת: השפעה על מודעות (בצד המטרה הראשית, עזרה בבחירה) נראית לי חשובה ביותר.
 
למעלה