למה הבעיה נמשכת?

argamon

Member
למה הבעיה נמשכת?

שלום לכם: בשעה טובה יש לי דפדפן אקספלורר - 11, כאשר דפדפן אקספלורר -9 עשה לי הרבה בעיות עם פייסבוק, אבל למרבה הצער בעיה אחת אשר ניראה היה שנגרמת בגלל הדפדפן המיושן, ממשיכה גם בדפדפן - 11. אנסה להסביר:
***דוגמא***: אני מגיב למשה כהן אשר הגיב לפוסט של אברהם תפוזי. אני מתייג את שמו של משה כהן ,אבל לא קופצת לי תיבת ההשלמה לשמו ,ומניסיון אם אתייג את שמו ללא קפיצת השלמה, אז התיוג לא יצליח וסתם יהיה כתוב בתגובה @משה כהן, בשחור.
כתוצאה מניסיונות וגם צירופי מקרים, התברר לי שאם אני עושה קליק שמאלי באחד המקומות מחוץ לשטח התגובה של משה כהן , אחר כך עושה קליק שמאלי בתחום שטח התגובה של משה כהן, ומתחיל למחוק את שמו מהסוף להתחלה,אז לפתע קופצת ההשלמה לשמו, ולפעמים ההשלמה קופצת גם בסיום הקליק, ובלי להתחיל למחוק את שמו של משה כהן.
אדגיש שבתגובה לפתיחת פוסטים המצב תמיד תקין ותיבת ההשלמה קופצת מיד.
כבר שמחתי שהדפדפן החדש יפתור את הבעיה, אבל הוא לא פתר.
> אדגיש שלא תיתכן בעיה של הצטברות קוקיס+היסטוריה +קבצים זמניים, כיוון שכול שבוע אני עושה ניקוי מחשב עם תוכנה מקצועית המנקה כל דבר מיותר במחשב.
מה לדעתכם ניתן לעשות עם הבעיה?
> אגב, אשמח אם תנסו לעשות מה שאני עושה, כדי לבדוק האם זה אולי בג בפייסבוק עצמו.
בתודה לעזרתכם.
 

BobboVilla

New member
תראה, אצלי Internet Explorer אף פעם לא עובד טוב

לא קשור לפייסבוק - באופן כללי וכ"ברירת מחדל". אם יש סיבה שבגללה אתה לא יכול להתקין דפדפן אחר (פיירפוקס, כרום, אופרה) אז תנסה להפעיל את IE במצב תאימות. משום מה זה סידר אתרים.
 

argamon

Member
BobboVilla מה זה "תאימות" ?

אשמח להסבר מה זה ואיך עובדים איתו. תודה.
> בעניין פיירפוקס וכרום, הם מותקנים אצלי ושנים עבדתי עם פיירפוקס עד שהמחשב השתגע ועושה לאחר 10 דקות עד חצי שעה איתחולים פתאומיים מעצמו. טכנאי מומחה אמין מאד הידוע באזור מגורי, החליף את הזיכרון למשהו איכותי וחזק, וזה החזיק שנה וחצי והמחשב שוב משתגע ועובד היטב רק עם אקספלורר.
 

BobboVilla

New member
איפשהו בהגדרות ניתן להפעיל "מצב תאימות"

אני לא ליד המחשב אז אני לא יכול להסביר בדיוק, אבל נדמה לי שזה בתפריט של "כלים" (יש כזה? אני כמעט ולא משתמש בתוכנה הגרועה הזו אז אני לא זוכר).
 

argamon

Member
BobboVilla זה כך:

> בינתיים מצאתי הסבר מקיף של מיקרוסופט, בדיוק לחלונות -7 - שלי ודפדפן -11 .
כתוב שם בין השאר כך: ",,,,, ראה אם לחצן תצוגת תאימות [לחצן ׳תצוגת תאימות׳] מופיע בשורת הכתובת. (אם אינך רואה את הלחצן, אין צורך להפעיל את ׳תצוגת תאימות׳.) ,,,,, "
אני מסתכל בשורת הכתובת ואין את הסמל , לפי זה אני מבין שאין צורך לעשות פעולה כלשהי כי התאימות בסדר, אבל בכל זאת יש לי את הבעיה עליה כתבתי.
הנה ההסבר : [URL]http://bit.ly/1E1RBjR[/URL]
 

argamon

Member
>> שכחתי משהו:

הנה צילום מסך לכתובת בדף הפייסוק. אין שם סמל הדורש תאימות, אז כנראה אני לא צריך לעשות תאימות ובכל זאת יש בעיה בהשלמות: [URL]http://bit.ly/1GA6olH[/URL]
 

shoosh2607

Member
מנהל
ניסית להפעיל את כרום או פיירפוקס

אחרי כל העידכונים שעשית?
ומצב תאימות, כמו שבובו כתב לך, זה תחת כלים - תאימות.
 

argamon

Member
לשוש:

> גם אני התאכזבתי שאחרי כל העדכונים, עדיין יש לי את התופעה של בעיית הופעת ההשלמה בתגובה על תגובה של מישהו בפייסבוק. (כאמור בתגובה לפוסט אין ולא הייתה בעיה גם בדפדפן הישן שהיה לי )
> בקשר לתאימות (עכשיו אני מבין שהמילה באה מהשורש " התאמה", אבל למה שלא יכתבו משהו מבלבל כמו "תאימות" ? הכיף במונחי המחשב הוא כמובן להקשות על ההבנה בהמצאת מילים מטורפות כמו "תאימות" "שידרוג" ועוד. אסור להם לכתוב "התאמות" "הגדרות חדשות" ועוד, כי אז ארגמון והאחרים שלא מדור המחשבים יבינו הכל בלי להזיע חלילה.)
> שוש, אני מצרף את המאמר שמצאתי בינתיים, ובבדיקה בכתובת כשאני בפייסבוק, אין את הסמל, שלפי ההסבר דורש תאימות. (אצרף צילום מסך)
> בכל מקרה, אשמח אם תזכירי לי מאיפה להכנס לכלים. אני לא רואה למעלה את הכלים ואם תכתבי לי שצריך לפתוח משהו בלחיצה ימנית, אשמח גם להסבר איך לסגור שוב את כלים.
> לגבי בדיקה בפיירפוקס, זה רעיון מצוין ואבדוק בשבוע הבא כי אני לא רוצה להתעצבן בשבת אם המחשב יעשה איתחול עצמי.
> שוש, האם יש מצב שאת יכולה לבדוק את העניין באקספלורר שלך?
1. ההסבר שמצאתי : [URL]http://bit.ly/1E1RBjR[/URL]
2. צילום מסך לדף הכניסה שלי לפייסבוק. אין למלה סמל הדורש תאימות , וגם לא טעימות
כך שאני אפילו לא צריך לטעום כלום. איזה כיף [URL]http://bit.ly/1GA6olH[/URL]
 

shoosh2607

Member
מנהל
על מנת להגיע למצב התאימות

לחץ על גלגל השיניים מצד שמאל למעלה. זה נמצא שם.
לגבי הבקשה שלך לבדוק אז איפה לבדוק? בדף עסק? אפשר דוגמא?
 

argamon

Member
זה כך שוש:

ניקח לדוגמא את דף "זהבי עצבני ללא הפסקה".
בצילום המסך - [URL]http://bit.ly/17Gfe5h[/URL] רואים תמונה של מישהו במכונית.
> לחצתי על "הגב" בקצה התחתון של התמונה, ואז הופיעו התגובות של הגולשים. לפני הלחיצה לא ראיתי שום תגובה ותמיד רק בלחיצה על "הגב" מופיעות התגובות, אם יש תגובות כמובן, וכך קורה לי תמיד. לפני הלחיצה על "הגב", אני לא רואה תגובות של אחרים. > הגבתי על התגובה של rami hemi בלחיצה על "השב" בהודעה שלו וראשית בתיוג שמו. הקלדתי כרגיל @ ומיד חלק מאותיות השם שלו , אבל בהקלדה לא קפצה תיבת ההשלמות. > לחצתי בשטח ריק מחוץ לטווח ההודעה שלו ,קליק שמאלי, אחר כך לחצתי שוב קליק שמאלי בתיבת התגובה, באזור הקלדת שמו, ואז התחלתי למחוק אות או שתיים מאותיות שמו שכבר הקלדתי, מהסוף להתחלה ורק אז קפצה תיבת ההשלמות.
כך זה קורה לי וכאמור בפוסט זה לא קורה. כוונתי שלדוגמא אם אגיב לתמונה של האדם במכונית אז תיבת ההשלמות תקפוץ מיד. הבעיה רק בתגובה שלי לתגובה של מישהו על פוסט.
> הנה קישור לדף של זהבי : [URL]http://on.fb.me/1AG4kI4[/URL]
----------------------------------------------------------------------------
=== ובנושא התאימות, תודה, אכן מצאתי אחרי ההסבר שלך, אבל בלחיצה עליו קופצת תיבה, ואין לי מושג איך משתמשים בה. אשמח להסבר שלך. מיקרוסופט מסביר, אם ראית בקישור ההסבר שצירפתי, שצריך להתעסק עם תאימות רק במקרה הופעת סמל ליד הכתובת.
 

shoosh2607

Member
מנהל
בוקר טוב

1. בדקתי. תיבת ההשלמה עולה לי באקספלורר.
בבקשה בבקשה נסה להפעיל את כרום או פיירפוקס. אני לא יכולה כבר עם האקספלורר הזה

2. בתיבת התאימות לחץ על הוסף ואז על סגור
 

argamon

Member
בוקר טוב שוש ובוקר טוב לכולם:

שוש, תוצאות בדיקה:
1
בפיירפוקס ההשלמה קופצת לי מיד ופיירפוקס הוציא לי הודעת שאלה כזו: " ארגמון, אתה מזוכיסט? מה אתה נכנס בכלל לאקספלורר וסובל? בשביל מה אני נמצא במחשב שלך? "
> כתבתי לפיירפוקס שהוא צודק, רק אני צריך תוכנה שמחליפה חומרות במחשב כיוון שאני חושש שאחרי 10 דקות עד חצי שעה, אחטוף איתחול עצמי של המחשב, אחרת לא הייתי זוכר כבר שיש דפדפן הנקרא אקספלורר.
2.
שוש, לך לא אסרב לבקשה להפעיל את פיירפוקס וכרום, גם אם יהיו 50 איתחולים מעצמם, ולכן נכנסתי.
אופס,,,,, שכחתי שפיירפוקס הוציא לי גם הודעה במילים "ארגמון על תדאג. אני יודע שנכנסת לכאן לפי בקשת שוש שגם אני מחבב אותה ולא אתן למחשב שלך לעשות איתחולים כשאתה עכשיו כאן לפי בקשת שוש "
3. הבנתי היטב בזכות ההסבר שלך הנוכחי את עניין התאימות הטעימות , רק אשמח להסבר איך לבטל במקרה וארצה משהו שאישרתי, והאם כדאי לאשר גם לגבי דפים שאין להם סמל בכתובת הדורש תאימות כפי שמיקרוסופט מסביר בקישור שהוספתי למעלה.
4. שוש שאלה בעניין ההשלמות: האם ההשלמה קפצה לך באקספלורר בניסיון תיוג לתגובה על תגובה של מישהו? להזכירך שבתיוג שם של פותח פוסט , אין לי בעיה עם ההשלמות, אלא רק ***בתיוג לתגובה לתגובה***
5. ושאלה חשובה : אם ניסית תיוג של תגובה לתגובה באקספלורר - 11 ואצלך ההשלמה קפצה מיד, אז מה הולך פה ? האם גם אקספלורר מכיר את שוש ולא מציק לה עם ההשלמות כמו לארגמון? בקיצור, איך אצלך ההשלמה בתיוג לתגובה לתגובה בצורה שאני עושה ובדפדפן אקספלורר - 11 לא עושה בעיות?
האם לדעתך הבעיה במחשב שלי?
 

shoosh2607

Member
מנהל
תשובות

1. איך עובד הפיירפוקס? בסדר?
2. אני מציעה שכרגע תעזוב את ענין התאימות.
3. כן, בדקתי כמו שהסברת וקפצה לי תיבת ההשלמות.
אני לא יודעת איפה הבעיה אבל אני מאד רוצה שתעבור לפיירפוקס או לכרום
 

argamon

Member
תודה שוש:

> אני אנסה לתת למחשב יותר זמן הזדמנות ואולי לא יקרה אתחול עצמי, כמו שאת חושבת שבזכות העדכונים, הבעיה אולי לא תופיע.
> אני חושד במשהו במחשב, לפי סימן שאני רואה, כאשר אני גולש בפיירפוקס או כרום, אבל התאור מתאים לפורום התמיכה ואשאל שם . ( כמובן אוכל לשאול גם כאן במידה וזה בסדר לשאול כאן על משהו שלא שייך לפייסבוק )
 
למעלה