שרשור שאלות לסופ"ש

  • פותח הנושא ds31
  • פורסם בתאריך

JifGirffa

New member
אוקי תודה, אבל לא הבנתי -

הבנאדם שאליו אני "נרשמת" שהוא לא בחברים שלי, הוא רואה את זה? או שזה חשאי? ומה לגבי החברה של אחותי הקטנה שנרשמה אליי? איך אני מבטלת את ההרשמה שלה? וכמובן מה לגבי אפשרות צפייה של החברים שלא מוגדרים ברשימה? והחברים החדשים שהוספתי. איפה רואים אותם? אשמח לעוד תשובות לשאלות שלא נענו... תודה!
 

JifGirffa

New member
ועוד שאלה - כשאני אומרת לפייסבוק להראות לי

רק פרסומים חשובים only imported של חבר מסויים , איזה פרסומים נחשבים כחשובים?
 
תשובות

זה לא חשאי. אם את נרשמת למישהו הוא [וכל חבריו] רואים אותך ברשימת הרשומים אליו. באותו אופן את רואה מי שנרשם אליך. עד כמה שאני יודעת, ברגע שפתחת את הפרופיל שלך להרשמות את לא יכולה להסיר נרשמים, כמו שאת לא יכולה להסיר אנשים שעושים לך לייק. אולי אני טועה, אני מודה שלא התנסיתי בחוויית ההרשמה עד הסוף. אני בטוחה שיש הגדרות מסוימות שאפשר לשחק איתן בנוגע לזה. לגבי האנשים שהוספת לאחרונה - יש תוסף שמתלבש על הדפדפן ועובד בפייסבוק, שכחתי את השם שלו אבל איפשהו בשרשורי השאלות בעמוד הזה מישהו נתן קישור אליו. מה שהשארתי ללא מענה - דברים שאינני יודעת את התשובה אליהם
 

shoosh2607

Member
מנהל
תכנסי לפרופיל

בצד ימין, ליד המילה חברים, כשתעמדי עליה עם העכבר יופיע מעין עיפרון. תלחצי עליו. למטה יש "חברים", תלחצי על העיגול ליד ותסמני "רק אני"
 

shoosh2607

Member
מנהל
חסימה והוספת חבר חדש

במידה ומישהו חסם אותי ואני מוסיפה חבר חדש אשר הוא גם חבר של זה שחסם אותי, האם זה שחסם יראה את זה בפיד שלו?
 
היי shoosh2607

החבר המשותף שלכם - יוצג בקיר שלו שאת והוא הפכת לחברים, כך שהחבר שחסם אתכם עשוי להיות מעודכן בכך.
 

רואי

New member
למה הפסקתי לקבל התראה למייל על הודעה בפייס?

עד לפני כחודש הייתי מקבל מייל על כל מסר שאנשים שלחו לי בפייסבוק. פתאום זה הפסיק! כמובן שבדקתי בהגדרות של החשבון שלי בפייסבוק וזה מוגדר שם כמו שצריך, כלומר שאני אמור לקבל מייל על כל הודעה ששולחים לי. יש לי ג'ימייל אגב. כמו כן, אני דווקא כן מקבל מיילים שאומרים לי על אירועים שיש או על תגובות לפוסטים שהעלתי. בדקתי בספאם של תיבת הדואר וזה לא הגיע לשם. זה מתסכל. למישהו יש רעיון לפתרון??
 

cluches

New member
קישור לסטטוס

הי, איך אני פותחת סטטוס שכתבתי בחלון חדש? הכוונה, אם אני רוצה לשלוח למישהו לינק רק לסטטוס הזה, עם כל התגובות שהוא קיבל. תודה!
 
מתחת לסטטוס יש את הזמן בו הוא פורסם

כשאת לוחצת על זה, את מועברת ישירות לחלון בו הסטטוס מופיע לבדו.
 

גילושיט

New member
יש אפשרות להגדיר בפייסבוק

שלא אראה מתי מישהו ספיציפי מחובר לצ'אט או לא? אני לא רוצה לחסום אותו ולא אכפת לי שהוא יראה כשאני אונליין, אני פשוט לא רוצה מתי הוא מתחבר...
 
נדמה לי שכך:

יש לך את האפשרות להגדיר קבוצת חברים וליצור להן הגדרות ספציפיות. אני מניחה שתחת הגדרות הצ'אט את יכולה לבחור שלא לראותם מחוברים לעולם.
 
למעלה