שרשור שאלות לסופ"ש

  • פותח הנושא ds31
  • פורסם בתאריך

ds31

New member
איך עושים איוונט בעמוד הקבוצה במתכונתו החדשה?

שלום למקצוענים! בזמנו על מנת להוציא איוונט מעמוד קבוצה שפתחתי( לא דף אוהדים) הופיע בצד אפשרות ליצירת איוונט ומשלוח ההודעה לכל חברי הקבוצה, אני לא מוצא את האפשרות הזאת כעת. איך אני מוציא איוונט? תודה והמשך ערב נעים
 

argamon

Member
../images/Emo35.gif שאלה למבינים ברדיו ללא הפסקה

שלום לכם: אני לא רואה בזמן כתיבת השאלה הזו שירשור ליום שלישי ואשמח להעברתו לשירשור שיהיה בעתיד: השאלה שלי: ברדיו ללא הפסקה עשו שיטת תגובות שהיא מובנה של פייסבוק לפי מה שהסבירו לי בפורום התמיכה במחשב. אני מבקש לדעת כך : בדוגמא שאוסיף יש בגלילה למטה תיבת תגובות לתוכנית המשודרת באותה שעה, בכותרת "הוסף תגובה" תחתיו יש משבצת קטנה להוספת או הסרת סימון -v מהמשבצת בכותרת "פרסם בפייסבוק" שהבנתי שהסימון בו מאפשר את הוספת הודעתי לקיר הפייסבוק שלי על ידי מערכת פייסבוק. מה שלא הבנתי הוא אם לדוגמא אגיב פעמיים באותה תוכנית בצורה כזו שבתגובה אחת אשאיר את הסימון במשבצת ובתגובה הנוספת אסיר את הסימון, האם רק התגובה עם הסימון תעלה לדף שלי או אף תגובה לא תעלה לדף שלי בגלל שהסרתי את הסימון בתגובה הנוספת? בסיס הסיבה לפעולות הנ"ל שאני עושה בשינויי הסימון הוא שחלק מהתגובות אני רוצה שיגיעו לקיר הפייסבוק שלי וחלק אני רוצה שיישארו רק באתר הרדיו אני מקווה שהצלחתי להסביר נכון. בתודה לתשובתכם והנה הקישור בתקווה שיעלה בלי שינויים: http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FGJGIK&c41t4nzVQ=KL
 

placebo0

New member
שאלה בקשר לשימוש באשראי דרך הפייסבוק

שלום, יש עמוד בפייסבוק שמאפשר לקנות כרטיסים מוזלים להופעות באמצצעות כרטיס אשראי ... אני לא יודעת עד כמה העניין בטוח ... אשמח אם מישהו יעזור בעניין... העמוד: https://www.facebook.com/NotJustMusic?sk=app_190541794324257 תודה ,
 

zin7

New member
שאלה

לחברי שלי מנהל קבוצה בפייסבוק פתאום נעלמה האפשרות צור אירוע בקבוצה איך מחזירים אותו?
 

Roni921

New member
איך חוסמים חבר שלא יראה דברים אצלי בוואל ?

שלום, איך אני חוסמת משתמש מסויים (שהוא חבר שלי בפייסבוק) שלא יראה עדכונים שלי, פוסטים שאני מפרסמת ושמפרסמים לי על הקיר ? פעם ידעתי לעשות את זה עד ששינו את הפייסבוק...!! :/
 

לוגלו

New member
תמונת פרופיל

איך אפשר לעשות שרק חברים יוכלו לראות את תמונת הפרופיל שלי?
 
שלום עוד תופעה מוזרה

שנתקלתי ביממה האחרונה מדוע כאשר אני מעלה תמונה מאלבום היא מופיעה לי רק בפרופיל ולא גם בדף הבית עד שלשום הכל היה רגיל פתאום התמונה מופיעה רק בפרופיל ולא בדף הבית ובדרך כלל זה אמור להיות אוטומטי מה הבעיה הפעם?
 

לוגלו

New member
תשובה

privacy settings > how you connect < who can see wall post on your profile < custom שם תוכלי לבחור "חברים" ובנוסף "הסתר מפני ישראל ישראלי"
 

besarit

New member
ניסיתי וזה משתבש...

אמנם אצלי זה בעברית , אבל בהגדרות בחרתי ב"חברים", זה לא עזר... גם חברים של חברים ראו את הקיר. ניסיתי "רק אני" ועדיין אותו הדבר. מה עושים?
 
../images/Emo124.gifשרשור שאלות לסופ"ש../images/Emo70.gif

וכיוון שלא היה שרשור לשלישי - רביעי, אני משרשרת לכאן גם שאלות שטרם נענו. שיהיה אחלה סופ"ש וחג שמח!!
 

tonny11

New member
הודעה בפייסבוק

מישהו שלח לי הודעה בפייסבוק מפרופיל מזוייף שכנראה נפתח במיוחד על מנת לשלוח לי את ההודעה. יש לי דרך לדעת מי פתח את הפרופיל הזה, ומאיזה מחשב נשלחה לי ההודעה? אני פשוט חייב לדעת מי עומד מאחורי זה. להגיש תלונה רישמית אני לא יכול כי לא מדובר באיום או בתוכן לא חוקי, וגם אם אתלונן להנהלת פייסבוק על הפרופיל הזה סביר להניח שהם רק יסגרו אותו וזהו, לא יתנו לי את האיי פי שלו, נכון? אז איך בכל זאת אוכל להשיג את האיי פי של מי שפתח את הפרופיל ושלח לי משם הודעה?? גם במשטרה לא יתייחסו אליי, כי שוב, לא מדובר בהודעה של איום או משהו בסגנון
 

mastikk1

New member
שליחת הודעה בפייסבוק

אם אני שולחת הודעה פרטית למישהו שאין לי אותו ברשימת החברים, הוא בוודאות מקבל את ההודעה למרות שאינו נמצא ברשימת החברים שלי? תודה
 
את נכנסת לפרופיל שלו ולוחצת על שליחת הודעה

האופציה הזאת לא תהיה קיימת אם הבן אדם הגדיר את הפרופיל שלו כך שרק חברים יכולים לשלוח לו הודעות.
 
היי mastikk1

הוא מקבל את ההודעה, אך לפעמים אם פייסבוק מזהה את השולח כיוזר ספאמר אז יש מצבים, שההודעה נכנסת לתיקיית others ואין על זה כל התראה. יש להכנס לשם ולבדוק.
 
מתן בזק בנלאומי

שאלה למתן בזק נלאומי כאשר אני שמה אלבום או תמונה שמתי לב שלאחרונה ביממה האחרונה זה מציג לי רק בקיר ולא בדף הבית כאשר זה אמור בעצם גם להיות בדף הבית וגם בפרופיל מדוע זה לא בדף הבית ראיתי גם שהבאת קובץ פרטי בהודעות פרטיות אינו עובד האם שני הדברים האלה הם תקלה זה יעבור מעצמו?
 

JifGirffa

New member
כמה שאלות על הפייסבוק החדש...../images/Emo53.gif

קודם כל - יש לי פייסבוק באנגלית.. ולהלן השאלות:
מה זה הקטע עם ה Subscribers/Subscriptions ??? אני רואה שאיזה חברה של אחותי נמצאת ברשימה של הSubscribers שלי. מה זה אומר ואיך זה קרה?
בחברים שלי - לפני שהם שינו את הניהול של החברים, הייתי מסדרת אותם לפי רשימות (חברים מהעבודה, חברים מהצבא, משפחה וכו') ועכשיו אני לא רואה את הרשימות הללו. איפה הן נמצאות? כמו כן, היה לי כפתור של See friends not in list כלומר - חברים שלא הכנסתי אותם לרשימה מסויימת. דבר נוסף - גם היה לי כפתור של recently added כלומר - החברים האחרונים שהוספתי / אישרתי. איפה זה עכשיו??
בפרופיל שלי מתחת לתמונה יש לי כפתורים רגילים שתמיד היו שהם Wall, info, photos. ועם העדכון של הפייסבוק החדש נוספו לי כפתורים כגון: questions, notes, Subscribers, Subscriptions - - - איך אני מעיפה את זה מהפרופיל שלי?
מה הקטע עם ה Top story ? איך פייסבוק קובע את זה? איך אני מנהלת את זה?
שאלה בלי שום קשר לעדכון החדש : כרגע מי שמחפש אותי בפייסבוק והוא לא חבר שלי, לוחץ על הפרופיל שלי לאחר שהוא מצא אותי ב search ומגיע ללשונית של ה info שלי ולא ל wall. - אפשר להגדיר את זה? תודה מראש על כל תשובה!!
 

JifGirffa

New member
וכמובן איך אפשר בלי בעיות עם הצ'אט... >

המון חברים שלי אומרים לי שאני לא מחוברת, ואני גם לא רואה אותם בצ'אט - בעיקר חברים חדשים שאני מוסיפה. ניסיתי להגדיר בהגדרות של הצ'אט אבל לא עזר. כמו כן, למה אני רואה גם אנשים שלא מחוברים בצ'אט שלי? איך אני גורמת לצ'אט להראות בחלון רק אנשים שמחוברים?
 
מנסה לעזור

למעשה מדובר בפתיחת הפרופיל שלך לציבור הנרשמים. עם פתיחת הפרופיל שלך להרשמות, את מאפשרת לאנשים הנרשמים אלייך לראות את הפרופיל שלך, גם אם הם לא ברשימת החברים שלך. הנרשמים אלייך יקבלו נוטיפיקציה עם כל פרסום שלך. וכשאת נרשמת לאדם אחר, גם אם הוא לא ברשימת החברים שלך - את תראי כל פרסום שלו. אפשר עדיין לנהל את רשימות החברים - lists נמצא בעמוד הראשי [ניוז פיד] בצד שמאל. שם אפשר ליצור רשימות חברים ולארגן אותן וליצור להן הגדרות ספציפיות. עד כמה שאני יודעת, אי אפשר לסלק את הכפתורים מהפרופיל. הם נועדו כדי להקל על החברים שלך [ועלייך] למצוא מידע מסוים על ידי ריכוז כל המידע הדומה במקום אחד, כלומר, כל השאלות, כל הnotes וכולי. הניוז פיד החדש פועל לפי אלגוריתם שמזהה עם מי את באינטראקציה הגבוהה ביותר בפייסבוק ועם מי נמוכה יותר ולכן הוא יציג לך את כל הפוסטים, את רוב הפוסטים, מעט פוסטים ואפס פוסטים [בהתאמה] לפי זה. כשאת נרשמת למישהו את תראי את כל הפוסטים שלו בניוז פיד. את יכולה גם להגדיר אינדיבידואלית אצל פרופיל של חבר כמה פוסטים תראי ממנו.
 
למעלה