מה לעשות במקרה שחברה טובה

שםאנילא

New member
מי סיפר לך את זה? אתה מדב ראולי על סמים כ

מי סיפר לך את זה? אתה מדב ראולי על סמים כמו הירואין שאלו ממש קשים.... אם תיקח השוואה מול סיגריה אז גראס אולי מהנה אותך לזמן מועט כאשר סיגריה ממכרת אותך חזק ולעומק...וגם פוגעת בבריאותך הכול ענין של כסף מול קרטל הטבק העולמי לכן סיגריות נמצאות חוקיות... ואל תדאג ב"ה לא צרכתי סמים וגם לא סיגריה
 
אם את חברה טובה

תאמרי לה בדיוק מה את חושבת. תגידי לה לפני כן שאת לא רוצה שזה יפגע ביחסים שלכן ודווקא בגלל שאתן חברות טובות ואת אוהבת אותה את אומרת לה את הדברים. ו........ תתפללי.
 
תגידי איזה חינוך זה שלא שומעים

בקול ההורים שמבינים קצת יותר מהילדים . וחוץ מזה אל תערבי בזה הרי יש לו עבר פלילי !
 

קליט

New member
אתה מכיר את הסיפור של הרב יגן זצ"ל

על מישהוא שקפץ ממגדל שלום בתל אביב, ומהקומה העשרים וארבע שואל אותו מישהו ; תגיד ברוך, מה שלומך ? . . . וברוך מבסוט ועונה ; ביינתים טוב לי . . . .
 

קליט

New member
תנסי לדבר איתה שוב

זה נשמע רע . כשמתחתנים אנו מחפשים מישהוא אמין, מישהוא טוב ואיכותי, שיביא פרנסה.. ולא אחד שעשה טובה ונכנס אתמול לישיבת `אור החיים` . . . יתכן גם שהוא אולי רק סחר בסמים והוא לא השתמש, אבל גם בן אדם כזה הוא בדרך כלל לא מוסרי, שקרן, גנב, ותככן... ולוקח הרבה זמן עד שמשתנים . כדאי שתתיעצי עם איש חינוך איך להתנהל מולה כי זה נראה סיפור מורכב . בהצלחה !
 

קליט

New member
אם היא צריכה להתנתק ממנו

אז היא חייבת לעשות זאת בבת אחת . ובכל זאת הרע במיעוטו הוא שתדחה את החתונה, קורה לפעמים שמתפקחים במשך הזמן . ושה`צדיק` הזה - לא ידע שאת מפרידה ביניהם . בהצלחה !
 
לא נראה לי שהיא עושה טעות אבל..

יצא לי להכיר בחורים "מסוכנים לסביבה " עם מליון ואחד תיקים במשטרה, שהיום, ברוך השם, הם מרביצי תורה ברבים בעלי יראת שמיים עצומה שכל אחד היה מתקנא בהם. מי יודע, אולי הוא באמת חוזר בתשובה שלמה, אולי כדאי שתיתן לו זמן שיתבשל קצת בישיבה ואז, זאת דעתי.
 
הבעיה ששינוי

זה קל להגיד וזה קשה לבצע. ברור שאפשר וזה לא קורה ביום אחד. זה תהליך...שלוקח זמן והרבה רצון. ובאמת אם יש לה את הזמן לחכות לשינוי עוד לפני הנישואים מה טוב. ואם לא. אז כדאי שתלך על משהוא יותר בטוח.
 
אהבה ונשואים אלו דברים שמסנורים.

אהבה זה דבר מסנור. במיוחד בחורה. שמגיע בחור ולא משנה איזה. זה יכול להיות ערבי(והיו מקרים) הוא יכול לקנות את אהבתה ודעתה בקלות. ולסנור אותה..היא יכולה להמשך אחריו כמו מגנט בלי לשים לב. הוא יכול להבטיח הבטחות... ולהצהיר שהוא משתנה. אבל כשמתחתנים. והוא כבר יודע שהיא שלו הוא כבר שוכח מההבטחות ואין לו כח כבר להשקיע בשינוי ואים זה עבר אלים. אז בכלל הוא לא יהסס לשדר אלמות כדי שתפחד לחשוב על הדבר ששמו גירושים.. דעתי האישית. שתנסי לפתוח לה את העיניים. לדבר איתה על ההשלכות.. על המעלות לאומת החסרונות.. ולהראות לה שלא חסר בחורים טובים.. וחבל להתחיל כך את החיים. בהצלחה!
 
מזה עבר פלילי?

גנב שוקולד מהמכולת? רב הסיכויים שמה ששמעת עליו זה סתם המצאות וניפוחים. וגם אם זה לא שמועות והוא באמת עשה מה שעשה זה עיניין שלה. אמרת לה פעם פעמיים. חאלס לא לנג`ס...
 

גניפר14

New member
אם תתערבי יותר מדי

אם תתערבי יותר מדי החבר של החברה יאמר לה לנתק איתך קשר וכשמאוהבים האהבה מסנוורת עובדה היא יודעת שהוא כזה אבל לא רוצה להאמין. ולכן היא לא תקשיב לך ולא לאף אחד. היא תעשה מה שהוא יגיד לה ותהיה מסוגלת לנתק איתך קשר אם הוא ידע שאת מנסה להפריד ביניהם. אז אין מה לעשות כי היא לא תעזוב אותו זה צריך לבוא לבד ממנה וזה אולי יבוא רק עוד מספר שנים אחרי שהיא תתחתן ותבין עם מי היא התחתנה.
 
למעלה