ניתוח קיצור קיבה

ליאני 012

New member
ניתוח קיצור קיבה

שלום רב.
בעלי, כבן 45 , מסיים כרגע את הבדיקות שנתנו לו לעשות לפני ניתוח קיצור קיבה. אנחנו אמורים לפגוש את הרופא . קראתי שיש גם וועדה . שאלתי היא מה אנחנו אמורים לשאול את הרופא כשאנחנו פוגשים אותו? אני מבינה שיש שלושה סוגי ניתוחים? שרוול, טבעת ומעקף קיבה? עדיין לא קיבלנו מידע על כך. לבעלי גילו גם סכרת .
 

קובי ד11

New member
מנהל
ליאני

אני מציע לקבל מהרופא מענה על כל סוגי הניתוחים שיש ומה מתאים לבעלך מבחינת משטר התזונה שלו ,האם ההשמנה שלו נובעת ממתוקים ,או מכמויות האוכל שהוא צורך. צריך לשאול את הרופא מה הסיכונים בניתוח מבחינת ההרדמה ,ומסוג הניתוחים שיש פחות מסוכנים ,יש רופאים שמנתחים רק טבעות כמו ד"ר אבינוח ו,יש כאלה שמצדדים בניתוח מיני מעקף כמו ד"ר סובחי ,לכל רופא יש את העדפות שלו ולכן צריך לשמוע על כל הסוגים אפילו שהמנתח לא מצדד בסוג מסויים.
נכון יש גם וועדה צריך בועדה BMI 40 או 35 עם מחלות נילוות צריך להביר לועדה מסמכים עדיף מרופאים מקצועיים על המחלות נועדה שולחת לכמה פגישות עם דיאטנית ,כמו כן לרופ]א פסיכיאטרי ,לראת האם יש הבנה לניתוח והתוצאות אחרי ,דבר קטן הניתוח ולא משנה סוג הניתוח הוא רק כלי עזר לירידה במשקל ,ולא יעשה את העבודה במקום

בהצלחה הרבה בריאות
 

ד קובי

New member
תיקון קטן , ד"ר אבינח מבצע את כל סוגי הניתוחים

כבר מזמן הוא לא מיישם רק ניתוח טבעת, אלא מבצע גם את שאר הניתוחים
 

אופירA

New member
מנהל
אכן כן.

גם בעבר הרחוק, לפני ניתוחי הטבעת, כשהד"ר היה צעיר, הוא יישם את הניתוחים האחרים שהיו קיימים אז בבריאטריה.
רק שהוא מצדד בעיקר בניתוח הטבעת, והתמקד בו בתקופה הארוכה של שנים רבות, שניתוח זה היה פופולרי ורווח, והיקף המנותחים בו היה רב מאוד.
כבר כמה וכמה שנים שהוא מיישם ניתוח שרוול ייחודי, שהוא קורא לו מיצר קיבה (משום שנוצר בו כעין צורה של מפרץ, כיוון שהוא לא מסלק את הקיבה הגדולה שנחתכת, אלא משאירה בגוף).
מיני מעקף זה פרוצדורה חדשה בתקופת השנים האחרונות, שצברה מהר מאוד הרבה העדפה של המנתחים כיום.
 
למעלה