מתלבטת

מתלבטת

היי, אני בת 41, אמא ל4 ילדים, מיואשת מחוסר היכולת שלי להתמודד עם האוכל ועם עצמי ומתלבטת מאוד מאוד אם לעשות ניתוח... אולי תוכלו לעזור לי.
קודם כל הפחד הראשוני שלי הוא מסיבוכים קשים בעקבות הניתוח, שאני לא לוקחת סיכון גדול מידי...
דבר שני זה ההתמודדות אחרי הניתוח... איך מטפלים בילדים? (בעלי עובד המון שעות).
דבר שלישי זה פחד של שמנה (כמוני)... זה שאי אפשר יותר להינות מאוכל ... וזה בטח מטומטם אבל זה מטריד אותי.
והדבר האחרון זה עודפי עור... אם וכאשר הירידה היא משמעותית איך מתנהלים עם זה והבנתי שהניתוח הקוסמטי הוא יקר ומסובך אפילו יותר מהקיצור/שרוול.
אשמח לתובנות, הצעות... תודה מראש
 

קובי ד11

New member
מנהל
תאומים

אני מבין את ההתלבטות שלך ואת הפחד בתור רעייה ואמא ל4 ילדים , זה מצד אחד ברור שבכל ניתוח יש סכנות ויש את התקופה של ההחלמה והטיפול בילדים ,והבעיות של עודפי העור אחרי הניתוח ,מצד שני החיים בתור אישה שמנה והקושי לטפל בילדים והמחלות הנילוות לעודף משקל כמו יתר לחץ דם כמו סכרת כמו דום נשימה בשינה קחי על כף את הסיכונים מצד אחד בניתוח ומצד שני את החיים במשקל עודף עם כל המשתמע מכך ותראי לאן הכף נוטה ,ההחלמה אחרי ניתוח שונה מאד לשני בצורה קיצונית ולכן תצטורכי לקבל עזרה בתקופה אחרי הניתוח \עודפי העור בהרבה מקרים הניתוח הרבה יותר קשה וההחלמה קשה יותר לתקופה ארוכה
תחשבי הייטב לפני זה ,רק דעי לך שהניתוח נעשה למי שהBMI הוא 40 או 35 עם מחלות נילוות וצריך לעבור וועדה שתאשר
בהצלחה במה שתבחרי הרבה בריאות


קובי
 

אופירA

New member
מנהל
אפשר לפתור את ההתלבטות על ידי בירורים

תבררי אם את מתאימה לניתוח.
את יכולה לתאר פה את הנתונים שלך, וללמוד את ההתאמה שלך.
תבררי את אחוזי הסיבוכים השונים ותקראי על הניתוחים השונים. בכל ניתוח לוקחים סיכון מסוים. לכן חשוב להתנתח אצל מנתח מנוסה בבי"ח גדול שיש לו ניסיון רב בניתוחים בריאטריים, ולא בבי"ח נידח בצפון הגליל אצל מנתח לא ידוע...

צריך להיערך עם עזרה אחרי הניתוח, כדי לטפל בבית ובילדים. משפחה, חברים, עזרה בתשלום. אולי חופש שייקח הבעל מהעבודה. להיערך.

אחרי הניתוח אפשר ליהנות מאוכל וגם מההרזיה. מה שאי אפשר זה ליהנות מכמויות גדולות מאוד של אוכל. כי את שבעה אחרי כמות קטנה, ולא יכולה לאכול יותר.
כך שאם מאוד חשוב לך לאכול כמויות עצומות לפני שתשבעי, הניתוח אכן מונע זאת, ואולי עדיף לך לשלם בהשמנה. אבל אם חשוב לך להיות שבעה שלא רוצה לאכול יותר, ופחות שמנה - כדאי לך מאוד להיעזר בניתוח, אם את מתאימה.

בנוגע לעודפי העור, אל תטרידי את עצמך בשאלה זו.
כשיגיע הזמן לכך, אם יגיע - יהיו לך גם תשובות. רוב רובם של האנשים לא זקוקים לניתוח הזה מבחינה בריאותית, והרוב אפילו מבחינה אסתטית.
בהרבה מקרים מי שיורד במשקל הרבה אחרי הניתוח, עולה חלק מהמשקל במשך השנים, כך שיש הרבה שנים עד שצריך להחליט בנושא ניתוח להסרת עודפי עור, וזה בכלל תלוי בנתוני ההשמנה שלך שלא ידועים פה עדיין. ובעוד דברים שאינך יכולה לדעת איך יהיו עד שיהיו.
 
למעלה