כאבים חוזרים בקיבה אחרי ניתוח קיצור קיבה / שרוול- טיפול

איריס521

New member
כאבים חוזרים בקיבה אחרי ניתוח קיצור קיבה / שרוול- טיפול

עברתי ניתוח קיצור קיבה לפני כשנתיים, מאז חוויתי מס' התקפי כאב עזים, בעקבותם הגעתי מס' פעמים למיון ולא מצאו כלום. מלבד משככי כאב לא היה להם שום מענה עבורי. חודשים אחרונים סבלתי מכאבים כמעט כל יום וכפעמיים בשבוע התקף קשה. דרך חברים שמענו על מרפאה סינית במרכז ובעלי הסיע אותי אליה אחת לשבוע. נסענו במיוחד מנהריה עד ת"א..ואני חייבת לשתף..מאז שאני מטופלת אצלה, נעלמו הכאבים!!..אני ממליצה עליה בחום!! היא עשתה פלאים..
שמה מולי-קליניק ואתם יכולים לקרוא באתר שלה-
[URL]http://www.moli-clinic.co.il/%D7%9B%D7%90%D7%91%D7%99- %D7%91%D7%98%D7%9F-%D7%A6%D7%A8%D7%91%D7%AA/[/URL]
 

אופירA

New member
מנהל
הסיפור מאוד חלקי ולא מאפיין את ניתוח השרוול

ממה היו הכאבים? מצרבת? אז איך זה שנתנו לך רק משככי כאבים? לא הגיוני.
איזה טיפול סילק אותם?
הייתי שמחה להרבה יותר פרטים, שאפשר ללמוד מהם דבר אמיתי.
בלעדיהם, קשה לי להרגיש שלא מדובר יותר מאשר פרסומת למרפאה, ללא קשר לאמת. שלא מדובר בסיפור דמגוגי זול.
 

קובי ד11

New member
מנהל
כאבים אחרי ניתוח

אופירה את צודקת צריך יותר פרטים ,אחרת זאת סתם פירסומת
 

איריס521

New member
פרטים נוספים על הטיפול שעזר לכאבי הבטן לאחר ניתוח

אופירה יקרה, אינני מכירה אותך ולכן אין לי סיבה "לחשוב שאת מטומטמת"..כמו כן אין לי שום סיבה "להונות מנותחים שיש להם מזור"..ואני גם לא אמשיך והעתיק לכאן את כל ההודעה המעליבה ששלחת אליי..אינני בטוחה איזה פרטים נוספים נחוצים לך אבל אילו הן העובדות:
לפני שנתיים עברתי ניתוח קיצור קיבה מסוג - מעקף בריאטרי, מאז סבלתי מס' התקפי כאב עזים ולא נמצאה סיבה..גם לא ראו לנכון להציע לי כדורים נוגדי צרבת אלא רק משככי כאב שלא פתרו את הבעיה..והתקפי הכאב שבו וחזרו..מאז שהתחלתי בטיפול של הדיקור הסיני כמעט ואינני סובלת מכאבים וגם כאשר מופיע מורגש בעוצמה פחותה בהרבה..חשבתי לתומי, אם זה עזר לי, יכול לעזור גם לאחרים..אבל לפי התגובה שלך, את אולי לא מעוניינת שאנשים ימצאו מענה לכאביהם..עצוב..אם חסרים לך פרטים, את יכולה פשוט לשאול..למה לתקוף?..
 

אופירA

New member
מנהל
איריס חביבה, שלא בזדון, עברת על כללי הפורומים בתפוז

שאינם מתירים לפרסם שמות של מרפאות בפורום סתם כך, אלא רק בהיתר של מנהלי הפורום, לאחר שהשתכנעו שזה יועיל לחברי הפורום, כי אין מדובר בפרסומת בלבד, אלא במקרה פרטי כמו שאת מתארת.
בכל מקרה אחר, הנהלת תפוז דורשת שמפרסמים ישלמו על הפרסום בפורומים של תפוז, שהרי ברור שאין בפורומי העזרה ההדדית להוות במה לשירותי פרסום חינם עבור עסקים. כידוע, על פרסום משלמים, כמו על כל שירות עסקי אחר.
אי אפשר שיאמר אדם לתומו: פתחתי עסק, לא ידעתי שלא צריך לשלם ארנונה... קיבלתי שכר על עמלי, לא ידעתי שצריך לשלם מס הכנסה...
גם תשלום על פרסום זה מן הדברים הידועים.
גם תום לב אמיתי לחלוטין אינו כלי שיכול להכשיר כל עבירה.

לכן לפני שמכניסים פרטים של מרפאה עם קישור לאתר המסחרי שלה(!!!) מבררים אם זה מותר, אצל מנהלי הפורום!

שימי לב, שלא כתבתי לך תגובה מעליבה, אלא הבעתי בכבוד על גבי הפורום את חששי שלא מדובר בסיפור אמיתי, ונימקתי למה יש לי חשש כזה.
כיוון שאינך מנהלת את הפורום הזה במשך שנים רבות כמוני, אינך מודעת לכמות האדירה של ניסיונות במזיד של עסקים לפרסם את עצמם בחינם על גבי הפורומים של תפוז - בדיוק בצורה שאת כתבת את הודעתך, ועל אחריותם של מנהלי הפורומים להשתדל למנוע זאת.

הבעיה היתה, שלא הגבת על תגובתי. ואחרי יומיים של אין תגובה, הבנתי בפשטות ש"שתיקה כהודאה", ואז שלחתי לך מסר פרטי שמבהיר לך בחדות שכעת ברור לי שמדובר בפרסומת שמנסה בכזב שפל לסחוט מכספם של מנותחים על טיפול שאין בו תועלת עבורם.

את נעלבת, כי אינך יודעת את הנתונים שפירטתי לעיל. עכשיו את יודעת אותם.

לגבי הודעתך הנוכחית, עברת מעקף קיבה, ומאז סבלת התקפי כאב עזים. אם זה היה קורה לי, לא הייתי שוקטת ונחה, אלא ממשיכה לחפש את הסיבות לכאב, שהרי הכאב עדיין קיים, והבעיה לא נפתרה גם אם הוא פחת בהרבה.
כמובן שכבר עשית בדיקות, אבל הייתי מתעניינת אצל מומחים (וגם בפורומי המנותחים) אם יש מקום שאפשר לעשות בדיקות מומחיות יותר לבעיה.
שהרי סיפור של כאבים עזים במהלך שנתיים אחרי מעקף קיבה אינו אופייני כלל למנותחי מעקף קיבה. יש מצבים של חסימת מעיים שנים לאחר מעקף קיבה, או היפרדות של השקות לאחר מעקף קיבה, אך אלו בעיות שמאותרות ומטופלות. ואם הבעיה שלך לא אותרה ולא טופלה - צריך להמשיך לחפש לה גילוי.

פיתרון שמחליש את הכאב הוא מבורך, אך רק כפיתרון זמני עד למציאת הבעיה וטיפול בשורשה. הרי נותחת בקיבתך, שהיא האיבר הכי חיוני לחיי האדם, וכאבים כאלה עלולים להיות תסמין לבעיה שמסכנת חיים! אי אפשר להתעלם מהם ורק לשככם בלי לוודא שהם אינם תסמין לבעיה מסכנת חיים.

לגבי פרטים שחסרים לי - הייתי שמחה לדעת אילו בדיקות נעשו כדי לברר את סיבת הכאבים, היכן נעשו בדיקות אלה וע"י אלו גורמים רפואיים, ובאילו כאבים מדובר - באיזה איזור, כיצד הם מופיעים וכו'.
האם את נתקלת במישהו שסיפר לך שכאבים כאלה קרו גם לא?
אגב, ההשערה שלי שמדובר בצרבת היתה בגלל שהקישור שלך הוביל לדף שמדבר על כאבי צרבת והליקובקטר. מאוד מוזר לי שבדיקות רפואיות לא איבחנו שזו הבעיה אצלך. יש טיפול לבעיות האלה גם ברפואה הקונבנציונלית. האם ניסית אותו והוא לא עזר לך?
 

איריס521

New member
סליחה לא בכוונה, כל הפרטים בהרחבה

לפני שנתיים עברתי ניתוח מעקף קיבה- בבי"ח אלישע,חיפה. אחרי חצי שנה החלו כאבים עזים בבטן עליונה, עברתי סדרת בדיקות: גסטרוסקופיה, CT, כל סוגי בדיקות הדם האפשריות, אפילו נבחנה אפשרות שמדובר בבעיה אונקולוגית. הלכתי לייעוץ אצל טובי המומחים כולל פרופסור רחמילביץ מאיכילוב, אף אחד לא מצא מה הסיבה. רק רופא אחד אמר שיתכן שמדובר בתופעת לוואי של הניתוח - הידבקות המעי. לא סבלתי מצרבת, אבל הפנתי לדף הספציפי הנ"ל כיוון שזה הדף שמדבר על כאבי בטן, גם מסיבה של צרבת וגם מסיבות אחרות..
לשאלתך אם אני מכירה עוד מישהו שסבל מכאבים כאלו, אז כן, אח של בעלי עשה ניתוח שרוול קיבה וסבל מכאבים איומיים באיזור הקיבה. במקרה שלו נמצאה דלקת שנוצרה קרוב לחיתוך/חיבור של הניתוח, טופל בתרופות ואחרי כחודש חזרו הכאבים. גם הוא הלך אליה לטיפול בדיקור סיני וגם לו זה עזר!!..להבנתי, הדיקור לא רק מפחית כאב אלא גם מרפא את הדלקת!! מקווה שקיבלת את כל התשובות וסליחה שלוקח לי זמן לענות..
 

אופירA

New member
מנהל
אהה. דלקת זו בעיה.

היפרדות בהשקה (השקה זה החיבור שנעשה בניתוח בין קיבה למעי וכד') מתקנים ע"י ניתוח. אבל דלקת לא מתקנים ע"י ניתוח.
ולא שמענו פה על זה כל השנים, לכן אנו לא מכירים.
וגם לא יודעים איך אבחנו דבר כזה אצל אח של בעלך, ומדוע אצלך לא אבחנו.

אבל אם הכאבים לא יחלפו במשך שנה לגמרי, כלומר הדלקת לא תתרפא, הייתי מתייעצת עם ד"ר קידר בבילינסון. אני מניחה שעם ד"ר סובחי באיכילוב התייעצת כבר. הוא מומחה גדול. אבל ד"ר קידר מומחה גדול מאוד ומנוסה בהרבה מאוד סוגי ניתוחים, גם מה שלא נפוץ פה בארץ. אולי יש לו שיטות אבחון טובות.

באמת בעיה, לא היכרנו אותה כאן.
אז כמובן שלא צריך תרופות נגד צרבת, אבל חשוב מאוד שסיפרת פה על תופעת הלוואי הזו, כי היא לא נפוצה ולא שמענו עליה עד כה.

מאחלת לך רפואה שלמה ושייעלמו הכאבים לחלוטין.
 
למעלה