מיני מעקף

אשו2

New member
מיני מעקף

שלום. רציתי להתייעץ לגביי מיני מעקף. אני מנותחת טבעת,פעמיים. לפני כ 12 שנה פעם ראשונה ירדתי כ 60 קילו,סבל רב מאוד הטבעת לא עשתה עמדי חסד. לא יכלתי לאכול ירקות,פירות וכל דבר טיפה חריף או חומצי. לאחר כ 4 שנים הסרתי אותה,היא קרעה לי דופן הקיבה. שנה לאחר התאוששות שוב נותחתי בנתיים הספקתי לעלות חזרה את כל ה 60 קילו..בשנה. בפעם השניה ירדתי 30 ומזה כ4 שנים היא פשוט שוכבת בגוף ללא שימוש. ההקאות בלתי פוסקות פרט לממתקים לא יכלתי לאכול דבר אז היא פתוחה ולא שמישה. אני רוצה להוציאה כעת היא עדיין מקשה על הגוף אעפ שהיא פתוחה הקאות וכיוב ושוקלת לעשות מיני מעקף באותו ניתוח כחלופה. רציתי לקבל חוות דעת על המיני מעקף ומנתח מומלץ דרך קופח כללית. לצערי היום אני בשיא משקלי מה שלא הייתי גם בניתוחים להערכתי חציתי את קו ה 170 קילו��אשמח לקבל חוות דעת
 

אופירA

New member
מנהל
צריך מעקף או מיני מעקף

ולצערי לא יכולה לדעת להמליץ על מנתח מקופ"ח כללית.
אני יודעת שבניתוח חוזר כדאי לפנות לד"ר אנדריי קידר מבי"ח בילינסון, ולהתייעץ איתו אפילו ייעוץ פרטי בתשלום.

בסיפור שאת מתארת יש כמה בעיות שצריך לשים לב אליהן - האחת, שהטבעת לא התאימה לך, ואכן לאור המצב צריך ניתוח אחר. וזה הטיפול המתאים לבעיה זו.
אבל הבעיה השנייה שצריכה טיפול שאינו ניתוחי, היא עלייה מאוד מהירה במשקל בתוך שנה, וכן עלייה מצטברת מאוד גדולה במשך 4 שנים (עד 170 קילו).
יש עוד בעיה, שכרגע, עד שתעשי ניתוח חלופי, יש לך טבעת שגורמת להקאות ולהגבלה, וגם לזה צריך פיתרון ועזרה. אבל מניסיוני, הפיתרון של שתי הבעיות האחרונות הוא בד"כ פיתרון אחד.

ולשם כך צריך להבין את הרקע והסיבות לאכילה מסוג שגורם את התופעות הנ"ל. צריך להבין אם זה רעב בלתי תקין בעליל (וממה הוא נגרם - ויכולות להיות כמה סיבות שונות לגמרי לרעב כזה), או שזה התנהגות קיצונית של הרס עצמי, או שזה שילוב של 2 המצבים הללו.
בעיות אלו אין להן פיתרון בניתוח, אלא במודעות עצמית ובטיפול. לכן זה נדרש בנוסף לניתוח.

ממליצה לך להתקשר אלי ולברר את הנושא. טל' 03-5781855, אופירה. לא בשבת, הייעוץ חינם ואינו מקצועי, ומגיע מניסיון רב מאוד בתחום.
 
למעלה