טבעת

raza2017

New member
טבעת

שלום, הbmi שלי כיום הוא בדיוק 40. אני רוצה לעשות ניתוח טבעת אצל אבינח. ביצעתי את כל הבדיקות תוך שבועיים. נותרו לי עוד 2 מפגשים עם דיאטנית (התקיימה כבר פגישה אחת מתוך השלושה) יש לי מספר שאלות: 1. האם יש צורך להפגש עם אותה הדיאטנית בכל המפגשים? או שניתן לעבור לאחרת במידה והתורים רחוקים? פשוט זה הדבר היחיד שמעכב אותי כרגע. 2. הדיאטנית שנפגשתי עמה נמצאת במרפאת יועצים. כך שרופא המשפחה שלי אינו יכול להוציא את הסיכום של הפגישה עמה. האם אני צריכה לגשת לועדה עם כל הסיכומים של שלושת המפגשים?? 3. הדיאטנית נתנה לי כמה הוראות ליישם באכילה היומיומית שלי כמו: לאכול 5-6 ארוחות ביום קטנות... לא לגעת באוכל משמין.. וכו'. האם רצוי ליישם זאת? היא אומרת שהיא צריכה להכין אותי לניתוח במידה ואתקבל. הבעיה היא שנאמר והקפדתי וירדתי במשקל זה מקטין לי את הbmi דבר שיגרום לוועדה לשקול את האישור לא? 4. מה עושים בוועדה בדיוק? מישהו יכול לפרט מהתחלה עד הסוף? אני קצת הסתבכתי עם כל הסיפור הזה עם הדיאטנית.. משתוקקת כבר לעשות את הניתוח הזה. אודה לעזרתכם בתשובות.
 

קובי ד11

New member
מנהל
טבעת אצל אבינוח

אני מציע להתקשר למזכירות של אבינוח הן ממש בכל הבירוקרטיה ,הן יוכלו לעזור לך \בתחום של הזמנת וועדה ,בתחום של כל החארטות של הדיאטנית ,לדיאטנית תגידי שאת עושה מה שהיא אומרת ,ותעשי מה שטוב לך ,מבחינת אי הירידה במשקל
כדאי לעשות את זה בדחיפות ולא לבזבז זמן ,עם כל השטויות שמבקשים


קובי
 

raza2017

New member
תודה קובי.

לצערי מבזבזים לי את הזמן עם המפגשים עם הדיאטניות. את הבדיקות תקתקתי מהר מאוד. אבל כל תור אצל הדיאטנית הוא בהפרש של כ3 שבועות עד לתור הבא. מתסכל!
 
למעלה