ניתוח טבעת

מלכה 116

New member
ניתוח טבעת

היי קובי,
עברתי ניתוח טבעת לפני כ 12 שנה אצל פרופסור לנצברג בסורוקה. ירדתי בסביבות 40 קילו אבל בשנים האחרונות עליתי כ 15 קילו בחזרה.
היום הטבעת שלי פתוחה לגמרי.
יש לי תופעות של רפלוקס בלילה, שבהן יוצאים לי נוזלים מהאף ולפעמים נכנסים לקנה הנשימה כך שאני נחנקת.
חשבתי לעבור ניתוח הסרת הטבעת ובמקומה לשים שרוול כך שאוכל לרדת שוב . האם ניתוח כזה אמור להיות קשה? האם הוא אורך המון זמן? האם עושים את שתי הפעולות יחד או שצריך להמתין בין פעולה לפעולה? אני רוצה לרדת במשקל בדחיפות כי עודף המשקל מפריע לי מאוד. מה אתה ממליץ לי לעשות?
תודה
 

קובי ד11

New member
מנהל
מלכה 116

מצער לשמוע שהטבעת לא מתפקדת ,ניתוח הוצאת הטבעת והחלפתה בשרוול או במיני מעקף יותר מסובכת בגלל ההידבקויות של הטבעת במשך השנים, בשביל זה צריל להתייעץ עם מנתח מיומן ,והוא יגיד לך האם הוצאת הטבעת והניתוח הנוסף יכולים להבצע בפעולה אחת ,אני ממליץ על ד"ר סובחי מאיכילוב יש לו הרבה ניסיון במקרים כאלה .
הרבה בריאות ובהצלחה!!!
 

אופירA

New member
מנהל
ניתוח חוזר לא ניתן לכל אחד שרוצה לרדת 15 קילו

בכל הניתוחים השונים מתקיימת תופעה של ירידה גדולה בשנים הראשונות, ואח"כ עלייה מסוימת במשקל מסיבות שונות. כאשר אדם יורד מחצית מעודף המשקל שלו בעזרת הניתוח לאורך שנים, זה נחשב הצלחה בניתוח בריאטרי, ואינו מזכה בניתוח חוזר.
ניתוח שרוול אינו הבטחה שהמשקל לא יחזור עם השנים. וכן ניתוח חוזר הוא סיכון חיים גדול הרבה יותר מאשר ניתוח ראשון.

לגבי הטבעת, כדי לבחון את הסיבות לעלייה במשקל ולרפלוקס, יש לברר מה אורח החיים שלך ואם ההתנהגות שלך עם טבעת היא נכונה. רפלוקס בלילה כמו שאת מתארת יכול להיגרם גם כתוצאה מאכילה בשכיבה, וסמוך לשינה, והימנעות משתייה שמנקה את הקיבה לאחר הארוחה האחרונה. והוא יכול גם להיגרם כתוצאה ממנח לא תקין של הטבעת.
לכן אני ממליצה לך להתקשר אלי, כדי לברר את אורח החיים שלך והתנהגותך עם הטבעת, ולראות אם יש דברים פשוטים שבהתנהגות שאפשר לשנות, ולהעלות את איכות החיים שלך ולאפשר הרזיה, או שיש לך בעיה בטבעת המסכנת את בריאותך, ומחייבת ניתוח חוזר.

טל' 03-5781855, לא בשבת, ולהשאיר הודעה בתא הקולי, כדי שאוכל לחזור אלייך אם לא עניתי.
 
למעלה