שתי שאלות

שתי שאלות

שלום.

לפני מעל 3 שנים עשיתי ניתוח שרוול וזה החזיק למשך כשנה, מאז כל הזמן עליתי וירדתי במשקל (וגם שירדתי במשקל הוא היה בגדר משקל עודף).
הבנתי שאפשר לעשות ניתוח חוזר מBmi 30 ומעלה , כיום הbmi שלי הוא סביב 32 ולכן החלטתי לעשות ניתוח טבעת, דווקא טבעת ולא ניתוח אחר כמו מעקף מכל מיני סיבות אז אני סגורה על טבעת.

בגלל שכבר עשיתי שרוול אז חוששת שלא לעבור את הועדה או שיגידו לי ללכת לדיאטנית תקופה, ואני לא רוצה שהניתוח ידחה בגלל הועדה כי דחוף לי לעשות אותו בהקדם בגלל לימודים וכו.

אני רוצה לעשות או במדיקל סנטר או אסותא

1. האם יש ועדה שפחות מחפשת להקשות? הם בכלל יכולים לדחות אותי בגלל שזה ניתוח חוזר? כאמור האופציות הן או מדיקל סנטר או אסותא, אצל ד״ר אבינוח.

2. (השאלה הזאת למקרה ואחליט לעשות באסותא) - יש לי כללית פלטינום ומגדל משלים שב״ן. התקשרתי היום לכללית ואמרו לי שאם אני עושה באסותא אז ייתכנו שני מצבים (מכיוון שכללית לא בהסדר עם אסותא)
אחד זה שכללית שולחים מכתב סירוב שהם לא משתתפים, ואז מגדל משלמים לי את זה בגלל הסירוב (שזה מה שאני צריכה אז זה מצוין),
המצב השני שייתכן הוא שהם שולחים מכתב שהרופא המנתח נמצא איתם בהסדר בבתי חולים א׳ ב׳ ג׳, ובאסותא לא, ואפשר לבצע באחד מבתי החולים שבהסדר.
הנציג בכללית אמר שהם שולחים אחד מהמכתבים האלה, אי אפשר לדעת איזה מכתב הם ישלחו, ולבדוק מול מגדל שבמידה וכללית שולחים את המכתב השני אז האם אפשר לתבוע ממגדל את ההוצאה או שמא לא מכסים כי המכתב אומר שאפשר בתי חולים אחרים.
התקשרתי למגדל, והם אמרו שרק אחרי שאני אשלח את המכתב אז אוכל לדעת האם הם משתתפים או לא (כמו שאמרתי הביטוח הוא משלים שב״ן) הנציג גם ניסה לבדוק את זה והוא אמר שבאמת אין לו אפשרות לדעת והוא לא יכול להבטיח לי שבמקרה של המכתב השני יהיה אפשר לאשר את התביעה.
אם מישהו פה יודע, במידה וכללית שולחים את המכתב שהרופא בהסדר בבתי חולים אחרים אבל באסותא לא, ובכל זאת אני בוחרת באסותא, האם מגדל יכולים לא לאשר את התביעה?

תודה מראש
 

קובי ד11

New member
מנהל
טבעת

שלום לך
לפני הכל אני לא בטוח שהועדה תאשר לך לעשות את הניתוח בBMI כזה נמוך ,זה שאת לא מצליחה לרדת בשרוול זה אולי רק באשמתך , ולא בגלל בעיה בניתוח עצמו ,אז לפני שאת בודקת את האופציות ולא משנה איפה במדיקל או באסותא , כי שני בתי החולים ערוכים לניתוח טבעת ,שהוא די פשוט תעברי את הוועדה בהצלחה
לא יודע איפה הועדה מחמירה יותר ,כי את לא מקרה גבולי ,האמת קשה לי להאמין שיאשרו לך ,תנסי אין לך מה להפסיד ,אשמח לשמוע מה קרה בוועדה ,,חברת הביטוח ,במידה ו והועדה מאשרת חייבת להחזיר לך את סכום הניתוח,וכל החשבונות שלהם לא צריכים לעניין אותך ,אל תוותרי הם אוהבים לקחת לא לשלם .
קובי
 
Bmi

שלום.
כשמדובר בניתוח חוזר אז צריך 30 bmi ומעלה, בוודאות. גם התייעצתי כבר עם ד״ר אבינוח והוא גם אמר את זה.
יש מישהו שנתקל בסירוב של ועדה במדיקל או אסותא?
ואגב אם כשאני מגיעה לועדה יש לי כבר תאריך לניתוח אז זה יכול להעלות את הסיכוי לעבור או שזה לא משנה?

שאלה נוספת, האם לגבי הביטוח זה נכון בוודאות? כי אני יודעת שהם צריכים להחזיר אבל הם לא מחזירים בלי מכתב סירוב של קופת החולים, ובמקרה הזה כללית אמרה שייתכן והם ישלחו מכתב שהוא בהסדר איתם אבל בבתי חולים אחרים, אז מגדל יוכלו לטעון שיכולתי לעבור את הניתוח אצלו בבית חולים אחר. או שהם בכל זאת חייבים?

תודה
 

קובי ד11

New member
מנהל
לינוי

אם ד"ר אבינוח אמר לך שמספיק BM 30 לניתוח חוזר אז הוא בניסיון שיש לו יודע,
לועדה יש קריטריונים לניתוח וזה שיש לך תור ממש לא משפיע על ההחלטה .
מה קשור קופת חולים לחברת הביטוח ,יש לך ביטוח פרטי ואת משלמת בשביל זה
ההחלטה שלך היא דרך מי לעבור את הנתוח ,והחלטת שזה הביטוח הפרטי ,לא תיהיה להם ברירה אלא לשלם ,אל תוותרי ,בשביל זה יש לך ביטוח פרטי את מביאה להם את החשבון של הניתוח מקורי שלא תקבלי גם מקופת חולים ,את הקומבינות שלהם תשאירי להם לשבור את הראש,אני עברתי ניתוח החלפת מפרק ברך לפני 3 חודשים ועשיתי את זה דרך חברת הביטוח ,בלי לערב את קופת החולים בכלל ,ולא היתה שום בעיה.לא לוותר

קובי
 
תודה רבה, ועוד שאלה בבקשה

אם אני הולכת לועדה באסותא, הם יכולים לדעת אם הייתי כבר בועדה במקום אחר?
לצורך העניין אני רוצה ללכת לועדה במדיקל ורק למקרה והם יעשו בעיות אז ללכת לאסותא
 
תודה
. יש מישהו שבכל זאת יודע?

 

קובי ד11

New member
מנהל
ועדה

במחשבה שנייה כל בית חולים והועדה שלו ,לא נראה לי שהם יכולים לדעת מה קורה בבית חולים אחר ,תנסי ותראי מה קורה ,מקסימום ידחו את הבקשה ,במידה וישאלו תעני בחיוב

קובי
 
למעלה