חוו"ד על ד"ר אולג דוחנו

צללית8

New member
חוו"ד על ד"ר אולג דוחנו

היי כולם! (בעיקר מי שמחפש מנתח שעובד עם כו"ח כללית!)
קודם כל, סליחה, העברית שלי דיי על הפנים - ייתכנו כל מני שגיעות... סורי >.<
עברתי ניתוח שרוול בתאריך 20.11.2015, בהרצליה מדיקל סנטר.
לפני הניתוח חיפשתי המלצות על מתחים, וספיציפית על ד"ר אולג דוחנו (שהיה ברשימה הקצרה שלי :p), ואני חייבת לומר שלא מצאתי יותר מדי המלצות - לא לחיוב או לשלילה. לכן, אני החלטתי לכתוב את חוות הדעת שלי, למקרה שיש עוד מתלבטים :)

לפני הכל - שילמתי על הניתוח מהכסף שלי, לא קיבלתי שום הטבות או הנחות, בחרתי את הרופא בעצמי, חיכיתי 3 חודשים לאחר הניתוח - בקיצור - אין לי שום אינטרס צדדי :)

אז ככה: אולג דוחנו היה נפלא. מהפגישה הראשונה ועד המעקב אח"כ - אין לי מספיק מילים טובות לומר!
- יש לי רק 3 צלקות קטנטנות, חלקות וישרות (המספר הרגיל נע בין 4-5, אני יודעת שזה מאוד תלוי במנותח - אבל בכל זאת!)
- הוא ביקר אותי בביה"ח מספר פעמים, דאג להסביר כל דבר, לענות על כל שאלה שהיתה לי.
- הוצאת הנקז הפחידה אותי ממש לפני הניתוח. הוא הזהיר אותי שזה יהיה "לא נעים" (במילים שלו :p) - אבל אני חייבת לומר שזה היה שטויות. זה ערך שבריר שניה, ובקושי הרגשתי משהו.
- לכל אורך התהליך, הוא וילנה, המזכירה שלו היו פשוט עשר. הם גרמו לכל התהליך הזה להיות קל ונעים הרבה יותר ממה שציפיתי שיהיה.
- וכמובן, כל מי שעשה טיפה מחקר על הניתוח יודע, שיש סיכוי (אמנם קטן, אבל קיים) לסיבוכים. את חלקם לא ניתן כל כך למנוע, לא משנה מי המנתח - אבל חלקם בהחלט קשורים ליכולת המנתח שתבחרו. לי לא היו שום סיבוכים בכלל.

בנוסף, כמה מילים על הרצליה מדיקל סנטר: אם יש לכם ביטוח משלים (פלטינום של כללית, או מקבילה של לאומית) ואתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא כ - 1500 ש"ח על זה - תעשו את זה. יש לי חברים שעברו את הניתוח במסגרת ציבורית, וההבדל ביחס עליהם היה משמעותי מאוד. (חוסר היענות לקריאות של אחות, (המתנה של שעתיים בחלק מהמקרים!) אחות ולא רופא הוציאו את הנקז, תפרים לא נמסים, וכו וכו וכו).
הצוות של מדיקל סנטר היה נפלא ברמות שאני לא דמיינתי - דאגו לכל בקשה, כל צורך בכל שעה וכל רגע, תמיד עם חיוך, סבלנות ונועם. החוויה שלי היתה ברמה של שהייה במלון, לא בי"ח. אין לי מספיק מילים טובות לתאר את הצוות.
 

קובי d11

New member
ד"ר דוחנו

שמח לשמוע שאת מרוצה מהמנתח ,ומבית החולים, מי שמתלבט יקרא את מה שכתבת ,בהצלחה !!!!

קובי
 

אופירA

New member
מנהל
בעבר קיבלנו חוות דעת טובות על הרופא. תודה שהוספת את שלך!

 

צפי1980

New member
הוא עובד גם בסורוקה לא?

אני מכירה אותו מכירוגית ב' בה"ח סורוקה והה מקבל גם בקופת חולים לאומית..אין מצב שיש שני רופאים אם אותו שם באותו תחום נכון???הוא עדיין בסורוקה???
שיהיה לך בהצלחה....
 
למעלה