שרשור טבעת

אופירA

New member
מנהל
לא יודעת. אתה לא מפרט את הבעיה.
כמה שנים אתה מנותח. מדוע וושט מורחב מחייב שחרור טבעת? היו לך תלונות מסוימות? סתם בגלל שהוושט מורחב אבל יכולת האכילה שלך תקינה, לא משחררים טבעת. מה הרופא אמר שהוא רוצה לבדוק בדיוק תחת שיקוף?

המתלמדים לא קיבלו הוראות מהרופא כמה לפתוח? איך אתה יודע שהם החליטו שרירותית?
ללא שאדע סיבה למה לפתוח, איך אני יכולה לדעת אם זה מוכרח שפתחו את הכל? אם אין סיבה טובה מאוד לא כדאי להסכים לפתוח את כל הטבעת.

אם הכאבים חלפו, הכל תקין. לא יודעת למה היו כאבים. לא יודעת מה עבר עליך בזמן דלקת הריאות. לא יודעת מה ההיסטוריה הניתוחית שלך.
אין לי שום פרטים לענות על השאלה.
 

אופירA

New member
מנהל
אתה מוזמן להתקשר אלי
ככל שאתה מפרט יותר, כך עולות יותר ויותר שאלות ללא מענה.

אני לא רופאה, ולא יודעת לנתח או לפתוח/לסגור טבעת. אני יודעת בעיקר למנוע בעיות מראש. מניסיוני הגדול, כשבעיות מתחילות לקרות, אין להן סוף, ובד"כ קשה מאוד למצוא פיתרון למצב שהתפתח מבעיה שהסתבכה.

אז אני מציעה פה סיוע למניעת בעיות מראש.
1. שנים רבות אני אומרת להתנתח אצל ד"ר אבינוח ולא אף אחד אחר, בגלל השירות שלאחר הניתוח והגישה הרפואית לפתיחות וסגירות. מניסיוני, כל המנותחים ששאלו אותי שאלות בעקבות בעיות, התקשיתי לעזור להם כשהמנתח לא היה ד"ר אבינוח.
2. הגוף שלנו לא הפקר. היום השתנתה לחלוטין הגישה של אדם לגופו, ולפחות להבא עליך ללמוד שאין מצב שתסכים לפעולות שאינך יודע מה הסיבה המלאה להן, רק הרופא יודע. ואין מצב להסכים לצוות לא מיומן. בפרט עם טבעת, אנחנו צריכים לדעת מה קורה בגופנו, ולהחליט על פרוצדורות רפואיות שנעשות בנו. לשם כך אני נותנת ייעוץ רחב מניסיון רב, בפורום ובטלפון, לכל דיכפין - מראש!
אם אתה תמנע מהמתלמדים לפתוח את כל הטבעת, הם לא יפתחו אותה.
3. כשאוכלים שום אוכל לא דולף לריאות. אפילו עם טבעת. אם אתה סבור שהדלקת ריאות נבעה מאוכל שדלף לריאה, סימן שיש לך רפלוקסים בלילות. ואם בבוקר על קיבה ריקה שום דבר לא עובר לך אף פעם, סימן שהיית סגור הרבה יותר מידי, ולכן גם היו לך רפלוקסים, והכל. צריכה להיות לך מודעות לכך שלא מתנהגים כך עם טבעת, ומי שכן מתנהג כך, יצפה לכל הבעיות שבעולם.

אסור לסגור את הטבעת עד הקצה, אלא להשאיר טווח למצבים משתנים, גם אם הטווח הזה מחייב אותנו בשליטה עצמית מסוימת.
עליך לדעת שהניתוח אינו פיתרון מוחלט לבעיית ההשמנה, אלא רק כלי עזר אחד, לא מושלם. אין שום פיתרון שמונע ממך לחלוטין לעשות מאמץ ולשמור על תזונה נכונה. ולא קיים האדם שלא יכול לעשות שום מאמץ קטן בכיוון שמירה על תזונה נכונה. ומי שמרגיש שאינו מסוגל לשום מאמצון, או שדרושים לו מאמצים גדולים מאוד, יצטרך להשלים עם השמנה חלקית, ואין בכך רע.

כשאתה אוכל מהר יש לחץ על המעבר שבטבעת, על כיס הקיבה הקטן. לכן הוושט מתרחב. אין מצב לעשות טבעת ולאכול מהר. הטבעת תפקידה להזכיר לך לאכול לאט, ולרכוש במשך הזמן הרגל קבוע. רק שזה תלוי במכוונות שלך למטרה ושיתוף פעולה עם התזכורות של הטבעת.

לשיחה טלפונית לייעוץ מפורט חינמי: טל' 03-5781855, אופירה, לא בשבת, להשאיר הודעה בתא הקולי.
 

קוב י d1

New member
נוזלים
לא נורמלי זה שאת לא מצליחה לשתות , באיזה רמה את סגורה? מה שאני אומר בכל סגירה לשתות 4 כוסות מים שיהיה על בטוח ,אי יכולת לשתות יביא אותך למצב של התייבשות ל,א לחכות אולי ללכת לחדר מיון ולפתוח ,אסף הרופא מומלץ ,לעמוד על זה שיפתחו לך קצת ולא את הכל.
תל השומר ממש לא כי שם פותחים הכל


קובי
 

קוב י d1

New member
שתיית נוזלים
אצל מי סגרת ופתחת את הטבעת ,?
תנסי לשתות אולי שתייה חמה ,בזהירות

קובי
 

קוב י d1

New member
נוזלים
אם המצב ממשיך כדאי שתלכי לפתוח אצל ד"ר אבינוח איפה שהוא מקבל היום ,עדיף על כל בית חולים

הרבה בריאות


קובי
 

אופירA

New member
מנהל
היי, לילך
מאוד לא מומלץ לסגור לפי הסטנדרט שרגילים הרופאים, אלא לפי מצבך האישי.
מאוד כדאי להתייעץ איתי לפני כל סגירה בשנה הראשונה.
אני ממליצה לך להתקשר אלי ולבחון את כל המצב שלך. טל' 03-5781855 (אופירה).

יש סיבה שסגרת בגללה בהתחלה 3 ולא 5. לכן סביר לי להניח שלסגור מ-3 ישר ל-5 היה דרסטי מאוד עבורך.
אחרי כל סגירה יש לשבת ולשתות 4 כוסות מים, ולא 2 כמו שאומרים שם. כוס ראשונה ברציפות, והשאר בנחת. וללכת רק אם את בטוחה שהם עברו חלק ולא בקושי.
כאשר מסתבר שהסגירה הדוקה מידי, כמו במקרה שלך, יש לפתוח אותה לחצייה, כלומר סגרת 2 צריך לפתוח 1 שלם במקרה שלך, כי ההדרגתיות חשובה מאוד מאוד (כפי שנוכחת לראות). גם אם 1/2CC מספיק - את צריכה לפתוח יותר לשם "מצוות ההדרגתיות".
אני יודעת שלא מלמדים זאת במרפאה, לכן אני מלמדת זאת פה ומציעה את הטלפון שלי לייעוץ ללא הגבלה וללא תשלום. זה לימוד שהגיע מניסיון רב מאוד, ומהיגיון שמביא בחשבון הרבה מאוד פרטים ונתונים אישיים של מנותח, ולא ראייה מכלילה כפי שנוהגים המנתחים והמרפאות הבריאטריות.

יש בהחלט מצבים שבהם שתייה לא עוברת, אבל אוכל עובר. בכל אופן, המצב ההדוק של הטבעת שלך כרגע לא בריא.
עד שתלכי לפתוח, אני מציעה לך לשתות שתייה ממותקת (דיאט, אבל עם טעם), בחום החדר או חמה חלבית ממותקת (שוקו, נס קפה חלבי), ולראות אם זה מקל על השתייה. וכמובן להתייעץ איתי.
אבל אל תישארי כך, לכי לפתוח חצי CC נוסף, אפשר ביום רביעי אם את יכולה לשתות מספיק עד אז. אם לא, יש רופאים שפותחים בימים אחרים, אפשר גם במיון של בתי חולים שמוכנים לפתוח 1/2 ולא יותר.
 

קוב י d1

New member
ותיקה וסובלת
המצב לא נראה לי תקין ,זה לא צריך להיות ככה ,צריך לרדת במשקל צריך גם איכות חיים מינימלית.
לא מבין את התשובה "החכמה" לא יורד מים לשתות קולה ,מי אמר לך את התשובה המטומטמת הזאת.
תפגשי עם ד"ר אבינוח בדחיפות ותספרי לו את מצבך ,אולי צילום ושט קיבה לראות מה קורה במערכת ,אולי משהו לא תקין ,לא לוותר ככה אי אפשר להמשיך
במקרה קיצון שאין אפשרות לעזור אולי כדאי לחשוב על ניתוח שרוול/או מעקף ,זה שלא תיהיה ברירה .
הרבה בריאות!!



קובי
 

קוב י d1

New member
צום בטבעת
השאלה כבר לא רלוונטית צום יז בתמוז עבר ,פיספסתי את השאלה ,לפי מה שאני זוכר בעבר ד"ר סובחי כתב לפני כמה שנים באתר של בית חולים איכילוב ,שאין בעיה לצום
אופירה תיכנס וכמי שמבינה בעינייני צומות תוכל לעזור .
קובי
 

קוב י d1

New member
לסובלת
נראה לי שהעצה שקיבלת מהעוזרים של ד"ר אבינוח ממש לא רצינית בלשון עדינה ,מה ההבדל בן קולה למים שניהם נוזלים רק שקולה משמין,
לא לוותר אני יודע שרופאים אחרים לא אוהבים לטפל במנותחים של רופא אחר .תנסי להתיעץ עם ד"ר סובחי ,מגיע לך החזר על פעמיים התיעצות עם רופא
תבררי אצלו את הנושא של דלקת ריאות סמויה שלטבעת יש חלק בזה .שמעתי פעם את זה בפורום לפני הרבה זמן אשמח למי שמכיר את הבעיה לעזור ,חבר'ה לא לישון
אופירה השמעי קול



קובי
 

קוב י d1

New member
לא מוזר
יש דברים שעוברים ויש שלא עוברים ,כל אחד משהו אחר , שמעתי על זה בפורום במשך השנים ,גם לי עוף לא עובר ,הטבעת אצלך ממש סגורה ,ושלא יווצר מצב שאוכל חיוני לא יעבור ,תעבדי עם הטבעת בשכל ובחכמה .
בהצלחה בפרויקט של הירידה במשקל .

קובי
 

אופירA

New member
מנהל
אפשר לצום רגיל - אלא אם כן יש חולשה בגלל סמיכות לניתוח
כחודשיים שלושה לאחר הניתוח עלולה להיות חולשה עדיין, ויתכן שיהיה קושי לצום. להתחיל אפשר, ואם יש בעיה אפשר להפסיק הצום בגלל שצומות דרבנן לא נגזרו על החולים, גם לא על אלה שאין בהם סכנה. לא י"ז בתמוז ולא ט' באב. תלוי מה המצב של החולה, כמובן.
כדאי מאוד להיוועץ ברופא שמכיר אותך היטב, ולעשות בדיקות דם כל 4 חודשים בשנה הראשונה.

לגבי צום יום כיפור, חולה שאין בו סכנה חייב לצום. חולה שיש בו סכנה חייב לשאול רופא. לכן צריך, בהתאם לסמיכות יום הכיפורים לניתוח - לשאול רופא וכמובן גם רב, בהתאם לתשובת הרופא.
 

אופירA

New member
מנהל
ותיקה וסובלת ואובדת עצות
אני מאוד מבינה למה את אובדת עצות, ומאוד מרגישה שאת סובלת.
רזית פחות מ-BMI25, ויש לך בעיה של כאבים, חום, בחילות והקאות, קצף ורוק ועוויתות.
זה כמובן לא חייב להיות כך. צריך במשך השנים לפתוח בהדרגה את הטבעת, כי מערכת העיכול נחלשת, והמעבר הולך ונסגר - וכל אלו תופעות של נזק מצטבר כתוצאה מכך. לכן חייבים לשחרר במשך השנים, ולא לסבול מאיכות חיים נמוכה כל כך.
אני לא מצליחה להבין למה צריכים להיות רזים כל כך, לאחר שסבלנו מהשמנה מורבידית. אפשר להיות גם שמנמנים ובריאים, קצת שמנים ובריאים, מלאים ובריאים. לא חייבים להיות דוגמנית במחיר כל כך כבד.
ד"ר אבינוח חי על נס קפה, ויש לו הנתונים הפיזיים והנוירולוגיים האישיים (כגון אדרנלין בשמיים) כדי לחיות כך, לעבוד מ-5 בבוקר ועד 12 בלילה, יום יום, שעה שעה, כולל שבתות בסורוקה. המנותחים מעידים שגם בערבים, שהוא מבצע הרבה ניתוחים ברצף, הוא מקפץ בין ניתוח לניתוח, אנרגטי וחי מנס קפה וארוחה אחת ליום. לרוב האנשים אין נתונים של האבינוח ואין אדרנלין כזה. אך משום מה הוא משוכנע שכך הם כל האנשים, כולל נשים, כולל בגיל העמידה, ולכן משנתו היא שלא צריך לאכול, צריך להיות רזים גם אם צורכים מאכלים גרועים ומתועשים בלבד, לא צריך ירקות ופירות כלל. לפי משנה זו הוא מחנך את האבינוחיה - הרופאים שהוא מכשיר.

כמובן שרוב יועצי הדיאטה לא מסכימים עם דעה מוזרה זו של האבינוחיה. אין דעה כזו לאורך דורות של מחקר תזונה. גם לא בשנים המוזרות האחרונות. והעובדות מוכיחות בשטח שעצות התזונה של האבינוחיה הן עצות אחיתופל מהגרועות ביותר.
העידו על כך אנשים כמוך, אנשים צהובים, אנשים מתעלפים, אנשים בולמיים ואנורקטיים, אנשים בלי ציפרניים ושערות, אנשים עם חום ועם זיהומים. אלו התוצאות הרבות של דביקה בתזונת האבינוחיה. אך זה לא מפריע לאבינוחיה להמשיך ולייעץ עצותיה לנ"ל, ולהתעלם מהמציאות.

לכן פה בפורום, ממליצים כל הזמן לא לשמוע לעצות האבינוחיה, אלא למכנה המשותף הרחב של יועצי התזונה מהסוגים השונים. והחשוב ביותר - לגוף שלך עצמך!!!
בגישה התזונתית שלי חושבים גם על העתיד, על הזיקנה, על מחלות שנלוות למערכת עיכול פגועה וקלוקלת, ולכן לא חיים על הטבעת כדי להיות רזים, אלא משלבים מגוון כלים בהרזייה ושמירה על המשקל, בנוסף לכלי העזר המצוין של הטבעת. מי שלא יכול להשתמש בכלים נוספים, שיסכים להיות שמן קצת או קצת הרבה, ובלבד שלא יהיה שמן מורבידי.
ירידה של 50% מעודף המשקל לטווח ארוך נחשבת להצלחה בטבעת ובניתוחים האחרים, ואת ירדת הרבה יותר מ-100% של עודף המשקל.

עצותי לתזונה ולאכילה נכונה עם טבעת מופיעות באופן כללי באתר שבחתימה שלי, אתר טבעת. ואני מעדיפה תמיד לייעץ ייעוץ אישי בטלפון (חינם, כמובן), שמביא בחשבון את כל הנתונים של האדם - נתוניו האנרגטיים, הנפשיים, המשפחתיים ואורח החיים שלו. את מצבו הפיזי הנוכחי, את תגובות הגוף לאורך השנים עם הטבעת, ועוד. בנתונים אלה, אני מייעצת אם נחוצה רפואה זמנית למערכת העיכול, שבה צריך לפתוח קצת יותר מהרגיל את הטבעת (נניח 1/2CC או 1CC, בהתאם לבעיה הנוכחית), לתת לגוף להחלים ואז לסגור 1/4CC או יותר בהתאם למצב.
או אם נחוצה נורמליזציה למערכת העיכול, שמצריכה לפתוח 1/4CC או 1/2CC באופן קבוע, ולהשאיר מרווח נורמטיבי, שכדי לא להשמין ממנו, או להשמין אך במעט, צריך לשמור גם על איזון תזונתי, אורח חיים בריא ופעילות גופנית מתאימה.
יש אנשים עם בעיות קשות בחילוף החומרים, שמשמינים בקלות ובקושי מרזים - להם אני ממליצה על הקפדה על שתייה מרובה (לפי משקל הגוף, כ-3 ליטר מים ביום), על שתייה לפי צרכי הטבעת שלהם (שזה לא קולה זירו! אלא כל מיני אפשרויות שהם יבדקו אם זה עוזר להם). ועל ארוחות קטנות מפוזרות על פני היום.

ההמלצות שלי עובדות. אנשים שהפסיקו לרזות למרות עודף גדול התחילו לרזות שוב. אנשים שרזו יותר מידי הגיעו לאיזון. אנשים שסבלו התפטרו לחלוטין מהסבל שלהם. ההמלצות שלי הן עפ"י ניסיון של אלפי אנשים שעברו כאן בפורום ובטלפון שלי במשך יותר מ-7 שנים, והידע הכללי שלי ברפואת הנפש והגוף, לא באופן מקצועי אלא ידע נצבר מהחיים. אין בהן שום דבר שיכול להזיק לבריאות, והן ניתנות גם ע"י יועצי תזונה שמרניים. אך מותאמות אינדיבידואלית למקרה.

אי אפשר להרוס את מערכת העיכול כי זו המערכת הכי חשובה בגוף ולחיים, ואנשים נוטים לרצות לחיות לא רק ב-10 השנים הקרובות, אלא עד 120. בד"כ כשהורסים אותה עם טבעת הדוקה כזו, נאלצים לעבור ניתוח חוזר ולסבול מכל הסיבוכים בטבעת, שיש רבים נוספים מעבר לסיבוך שאת סובלת ממנו. העצות שלי נועדו למניעת הסיבוכים מראש וחיים בריאים עם הטבעת.

כשאת שותה קולה תוך כדי אכילה, את דוחפת את האוכל פנימה לקיבה במעבר צר מידי. זה גורם להרחבת הוושט באופן רציני, כך שהוא עלול להגיע עד קנה הנשימה. אין לדעת אם יש לך דלקת ריאות כרונית כתוצאה ממזון שנכנס לריאות, לפי התיאור הזה. צריך בדיקות דם נרחבות, כדי לראות סיבות להקאות ובחילות וחום מעבר לבעיית העיכול, ולא לזרוק סתם אמירות באוויר כפי שנזרקות באבינוחיה.

לי ברור שאת צריכה לרוץ ולפתוח קודם כל 1/4CC. לראות מה קורה עם הבריאות שלך במשך שבועיים, ולפתוח עוד 1/4 ואם צריך אז אחרי כמה זמן עוד 1/4, עד שתגיעי לאיכות חיים ובריאות נורמטיבית ונוחה.
כמו כן ברור לי שצריך להתקשר אלי ולקבל ייעוץ כללי, ואיזה בדיקות יש לערוך כל עוד הבעיות נמשכות גם אחרי פתיחת הטבעת ההדרגתית.

טל' 03-5781855, אופירה, לא בשבת ובחג, להשאיר הודעה בתא הקולי באין מענה.
 

אופירA

New member
מנהל
לעבוד בשכל ובחוכמה זה אומר
להבין שאי אפשר לחיות כל החיים על במבה וגמדים אם רוצים להיות בריאים ומאושרים.
מאכלים משמינים כמו פיצה ובורקס יש לוותר עליהם ברמת ההרגלים והרצון, ולא לסמוך על הטבעת. הטבעת היא כלי עזר שמיועד להקטין את כמות המזון הנכנסת, ולא באה על חשבון כלים נוספים להרזיה, כגון תזונה נכונה ופעילות גופנית. הטבעת עוזרת לנו באופן חלקי במשמעת העצמית, כך שאנו זקוקים לפחות אנרגיה כדי להפעיל משמעת עצמית. אבל כן צריכים להפעיל אותה במידת האפשר.

מים בטעמים וגמדים זה סוכר, והרבה. לכן כדאי לעבור לתזונה דלת קלוריות ומרובה יותר, עם ויטמינים ומינרלים נחוצים ולפתוח את הטבעת קצת (קפיצות לפי הצורך של 1/4CC בלבד כל פתיחה), כדי שיעברו קצת מאכלים מזינים.
כמו כן כדאי להתייעץ איתי ייעוץ אינדיבידואלי בטלפון, כדי להגיע למצב איכותי ומאוזן עבורך.
טל' 03-5781855, אופירה, לא בשבת, להשאיר הודעה בתא הקולי.
 

קוב י d1

New member
לחיות על גמדים ובמבה
זה מתכון מצויין לפגוע בגוף שלך תמשיכי ככה ואני מבטיח לך שלא תרדי במשקל ,כי הגוף ירגיש שיש מחסור במה שהוא צריך לקבל ויגן על עצמו .
אני מבטיח לך שבעוד תקופה יהיו לך חוסרים בויטמינים שיגרמו לך לכל מיני בעיות כמו נשירת שיער וכל מיני צרות אחרות .
ניתוח הטבעת נעשה כדי לאכול פחות ולא כדי לאכול במבה וגמדים. צריך לאכול סלט צריך לאכול מאכלים שיש בהם את אבות המזון שהגוף חייב .
מה את ממהרת לרדת במשקל ,מה זה סגירה שאי אפשר לאכול ,
מה שאני מציע לך להתקשר לאופירה ולקבל טיפים ,אופירה לא אוכלת מטובעים .
את צמאה כל הזמן זה גם בגלל הבמבה שמצמיאה ,אולי כדאי לך ללכת לעשות בדיקת סוכר .

קובי



קובי
 

אופירA

New member
מנהל
הסיפור לא מספיק מובן לי
מה זה בדיוק "דלקות בקיבה"?
מי המנתח?
כמה פתחת את הטבעת?
תוך כמה זמן הדלקת נעלמה?
האם היא חזרה מאז במהלך השנתיים?
למה הטבעת פתוחה היום לגמרי?
למה את קובעת שהיום היא כבר אינה עובדת ושהיא עושה לך כאלו נזקים? אם היא פתוחה לגמרי, איך את מצפה שהיא תעבוד???
טבעת חדשה שתהיה פתוחה לגמרי לא תפתור שום בעיה. יש לך טבעת תקינה בפנים, ולא ברור מדברייך למה היא גורמת. אם תרחיבי ותספרי את פרטי הפרטים בשנתיים האחרונות, אוכל לענות לך בבירור את דעתי ואת הדרך הנכונה לעבוד עם הטבעת התקינה.

מניסיוני הרב, אני חוזרת ומבקשת - שאלו פה בפורום בנוסף להתייעצות עם המנתח. יש לנו ידע רב מאוד מעבר לידע של המנתח.
התקשרו אלי בלי שום היסוס, ושאלו אותי בטלפון לדעתי במצב שתתארו לי במפורט. כך אפשר למנוע הרבה 30 קילו מלעלות במשקל, ועוד הרבה צרות צרורות ונזקים.
אפשר גם להתכתב במייל, בפורום, במסר פרטי - במה שאתם רוצים. רק קבלו את העזרה לפני העלייה של 30 קילו ועם הדלקת הראשונה! וחזרו לדווח על המצב, כדי שאוכל להדריך גם לגבי ההמשך, ולא יהיו תוצאות עגומות כאלו.

אמצעי ההתקשרות השונים - בהודעה ראשית נפרדת, שתועבר להודעות הנבחרות שרצות בכותרת הפורום.
 

אופירA

New member
מנהל
השאלה מה זה נקרא "סוגרת אותה קצת"
וגם השאלה האם לדלקת יש סימנים שאת מרגישה. האם מדובר בכאבים בגללם הלכת לבדיקת גסטרו.
כמה פעמים במשך השנתיים ניסית לסגור קצת.
אצל מי את פותחת וסוגרת.
כמה מים את שותה ביום (לא כולל נס קפה). מהם הרגלי התזונה שלך.
שיקוף וושט קיבה ותריסריון עשית? מי פענח את השיקוף? מה התשובה?
וכן מה התשובות לשאלות ששאלתי ולא ענית עליהם.
בקיצור - בלי כל הפרטים קשה לי לייעץ כי אין לי את כל הסיפור על פרטיו. יש מצב שתתקשרי אלי בטלפון?
 

קוב י d1

New member
טבעת
כאבים בבליעה ,לדעתי לא קשור לטבעת , כאבי הגרון זה יכול להיות בגלל הטובוס שמכניסים בשעת הניתוח.
באם הדבר ימשך תתקשרי לד"ר אבינוח.


קובי
 

אופירA

New member
מנהל
בשלב זה, הכאבים יכולים לנבוע מהבצקת שנוצרת בניתוח
ויכולים לנבוע מתגובה של הקיבה לטבעת.
אי אפשר לדעת כרגע.
הצעתי היא שכרגע לא תשתי מים בלבד, אלא מים עם תרכיז מתוק, או מיץ פירות, וכן משקאות חלב, תה (נסי קר, חם ותראי איך התגובה) - כלומר מים עם טעם. לא איכפת לי דיאט או לא דיאט בשבוע הקרוב. ותראי אם יש כאבים חזקים כמו שהיו היום.
אם כן - תודיעי לי! פה או בטלפון 03-5781855. או לאוסנת של אבינוח.
אם הכאבים לא חזקים, אלא חלשים, אז תעקבי לראות אם הם פוחתים כל יום, ובינתיים, בשבוע הקרוב לא לשתות מים נקיים.
אם הם פוחתים סימן שזה היה עוד החלמה מהניתוח. אם לא - תודיעי מהר לי או לאוסנת.
 
למעלה