דיונים שונים

תגובה למשדר

ראיתי את המשדר, והוא הציג את הצדדים הפחות זוהרים בניתוחים הבריאטריים.
מי שלפני ניתוח צריך לקחת בחשבון שיש סיכונים וסיבוכים כמו בכל ניתוח, ולעשות את השיקולים שלו. כמו כן יש לקחת בחשבון שהניתוח הוא לא קסם, אלא רק כלי עזר. מי שלא ישתמש בו כראוי, יעלה במשקל! אין חוכמות. כמו כן אני חושבת שצריכה להיות יותר הכנה מקדימה לכל המנותחים שבדרך. זה מרגיש לי שהניתוחים נעשים בסיטונאות...אנשים לא בדיוק יודעים לקראת מה הם הולכים, אין הכנה רגשית מספקת. כמו כן יש דעה שזה הוקוס פוקוס, ונשארים רזים לנצח.
ללא עבודה קשה, ושמירה על תזונה מתאימה וספורט, התוצאות לא תשמרנה לאורך זמן- וחבל.
כמו כן כאב לי מאד לראות את 2 המקרים שהסתבכו קשות. האחד שנפטר והשאיר אישה עם ילדים קטנים, והשני שנשאר ללא קיבה ועם 100% נכות.
 

קוב י d1

New member
משדר

אכן יעל אני מסכים איתך בכל מילה , כל אחד חושב שהניתוח תרופת פלא עולים על שולחן הניתוחים ומתעוררים רזים ,וזה ממש לא נכון ,הניתוח ולא חשוב סוג הניתוח משמש ככלי עזר ,ולא יעשה את העבודה במקום ,יש סיכונים ,כמו בכל דבר פולשני , נורות בעיות פסיכולוגיות של דיכאון ,מי שהאוכל היה חלק עיקרי בחייו ,ואולי כיסה על כל מיני בעיות,פתאום אוכל בשביל לחיות ,וזה ממש קשה ,כאב לשמוע מהבחור שהורידו לו את כל הקיבה בגלל סיבוך ,ונשאר 100 % נכה שבר כלי.
לכל מי שחושב לעשות ניתוח לחשוב 100 פעם לפני ההחלטה .
הרבה בריאות לכולם.




קובי
 

רומי 9121

New member
היי קובי, צפיתי במשדר
ואני חושבת שהם מתייחסים יותר לשרוול ומעקפים. לא צפיתי עד הסוף (הקלטתי)
אך לא ראיתי התיחסות לטבעת.
הסיבה העיקרית שעשיתי טבעת היא בדיוק ההסתבכויות של השרוול.
ברור שגם לטבעת יש סיבוכים אבל הסיבוכים ששמעתי על השרוול, היו מפחידים.
במשך 4 שנים (בסוכות יהיו 4 שנים) לטבעת שלי, יצא לי מספר פעמים של סגירה/פתיחה וממש ללא נזק.
 

מעיין א3

New member
הניתוח מעולם לא יהווה פתרון קסם

ומי שחושב כך, צפוי לעלות את כל המשקל.

אני מכירה מישהי שעשתה שרוול והעלתה את הכל חזרה. הבחורה הרחיבה בלי סוף את הקיבה וכיום זה לא מורגש שהיא עשתה משהו...

מסיבה זו אני חושבת שצריך לחקור טוב טוב את סוג הניתוח שאתה בוחר, ולא ללכת על פי העדר.
אני חטפתי ביקורת מהרבה כיוונים, בגלל שבחרתי במעקף ולא בשרוול, בגלל שזה הניתוח הקונבנציונאלי.
אני לשמחתי, לא הקשבתי להם, וחקרתי טוב טוב את כל הניתוחים, עד שבחרתי מה שיהיה לי יעיל וטוב.
אני הייתי חולת מתוקים, ולא הייתה לי בעיה של כמויות, ולכן השרוול לא בטוח שהיה עוזר.
הבחירה במעקף הייתה נכונה מכיוון שיש לי דאפינג כשאני אוכלת מתוק מרוכז, ולכן אני נמנעת לחלוטין משוקולדים- מה שבעבר הייתי בולסת ללא הכרה.
ועם זאת, אני לא מזניחה את הספורט, וכמובן אוכלת נכון (דווקא האוכל הרגיל, לא המתוק, אף פעם לא היה בעיה עבורי, כי אני לא אוכלת בצקים או מטוגן, ככה שזה לא שינה הרבה).

עם כל הביקורת שהייתה בתוכנית, אני חייבת לציין שללא הניתוח לא הייתי מצליחה להגיע למקום שאני נמצאת בו היום. עשיתי אינספור דיאטות שהצליחו- ולאחר מכן העלתי את הכל ואף הוספתי.

זה נכון שצריך להראות את הצדדים הפחות זוהרים של הניתוח, אבל אי אפשר להקל בחשיבות שלו, ועד כמה הוא הצליח לשנות חיים של הרבה אנשים. אין ספק שלרוב זה מהווה push רציני ביותר.
 

אופירA

New member
מנהל
מסכימה איתך, מעיין

גם עבורי הניתוח הוא הצלת חיים. עשיתי אינספור דיאטות שלא הצליחו. גם כעת אני עושה דיאטות שלא מצליחות, וגם לא מצליחה לעשות דיאטות.
כשם שאיני מצליחה לרדת במשקל היום, כך לא היה סיכוי שהייתי יורדת במשקל מעל 20 קילו בהיותי ב-BMI40 המזעזע עבורי. הניתוח אפשר לי לרדת כ-35 קילו, להעלות במשך השנים (אני 7 שנים אחרי ניתוח טבעת) כ-15 קילו, ולשמור על התוצאה החדשה. זה יצר לי סף שיווי משקל חדש בגוף, עדיף בהרבה על זה שהיה ב-BMI40.
 
למעלה