התנהלות לאחר ניתוח טבעת

אדל 28

New member
התנהלות לאחר ניתוח טבעת

היי, אני בת 28 גובה 161 משקל 115, בשנתים האחרונות העלתי כ 40 ק"ג לאחר לידה ואני ממשיכה לעלות למרות המאמצים לשמור על תזונה תקינה. החלטתי על ניתוח טבעת וקבעתי תור לד"ר אבינוח. השאלה שמטרידה אותי יותר מכול זה מה קורה לאחר הניתוח, אני שונאת להקיא והיפורים על הקאות מרובות מטרידים אותי מאוד. האם אפשר להמנע מהקאות? ואם כן אז כיצד?
 

קובי d1

New member
שלום אדל 28

לא צריך להקיא אחרי ניתוח טבעת ,באם תתנהלי בצורה חכמה ונבונה עם הטבעת ,לא תסגרי אותה עד חנק ,תלמדי במשך הזמן מה עובר בטבעת ומה לא עובר ,אין סיבה שתקיאי אני יותר מ11 שנה עם הטבעת ולא מקיא הרבה שנים , ועם תקיאי בהתחלה כמה פעמיים לא קרה כלום ,זה נקרא דמי למידה , ובשביל ללמוד משלמים לפעמים מי שמקיא ההתנהלות שלו עם הטבעת לא נכונה קובי
 

אופירA

New member
מנהל
לאחר הניתוח צריך להעצים ידע על התנהלות נכונה

העצמת הידע - כאן, בפורום. אנו מביאים פה כל הזמן מידע כיצד להתנהל נכון עם טבעת, מה שמונע את רוב הסיבוכים ומונע לחלוטין הקאות. אין שום צורך להקיא עם טבעת. אנשים ממספרים על הקאות מרובות, כי זה קל להקיא, ואין להם כוח/הזדמנות ללמוד להתנהל נכון, ויש כאלה שמעדיפים להקיא, כי הם לא מבינים את ההשלכות העתידיות החמורות של זה, ורואים שזה עוזר לירידה במשקל. אנחנו כאן גם כותבים על ההשלכות החמורות של ההקאות, וגם כיצד למנוע אותן בקלות רבה. בערב, כשאחזור הביתה, אשלח לך בלי נדר קובץ וורד עם מידע על הטבעת, והסברים בסיסיים על התנהלות נכונה. בכל שאלה ספציפית, אפשר לפנות פה בפורום או אלי טלפונית, ולהתייעץ. 03-5781855, אופירה, לא בשבת, בשעות הערב, להשאיר הודעה עם מס' טלפון אם אין מענה.
 

רוייקו

New member
התהליך אחרי הטבעת הוא הדרגתי

לרוב לא מקיאים ממש תוכן קיבה אלא אוכל בדרך לקיבה, בוושט. יש פליטה כמו שתינוק פולט ולא כמו שאנשים חולים מקיאים תוכן מיצי קיבה לא נעימים. בשלב שאחרי ניתוח הטבעת מתקדמים שלב אחרי שלב בהתאם למצב: לא מגיבים להגבלה במכה אחת וההתרגלות להגבלה היא ממושכת. את תראי שבהתחלה אין הקאות בכלל. אחר כך את תסגרי את הטבעת ותלמדי להתמודד עם ההגבלה וצורת הלעיסה והאכילה. לא חייבים להקיא. מסתבר שרוב המטובעים מתמכרים להגבלה ורואים בה שליטה חיובית על חייהם: יש שמתמכרים להקאות. יש שלא סוגרים כלל את הטבעת וכמעט ואין להם הגבלה בגלל זה. כל אחד ואחת בוחרים בשלב שהם רוצים להיות בו. את תראי שבעתיד תוכלי לנווט את ההגבלה בהתאם לרצונותייך.
 

אדל 28

New member
תודה רבה אופיר! רציתי גם לשאול

כמה זמן לוקח כול התהליך מהרגע של יעוץ עם הכרורג עד השלב של ניתוח?
 

אופירA

New member
מנהל
אנחנו לא יכולים לדעת

תשאלי את המזכירה, רובין. גם היא לא תמיד יכולה לדעת. זה תלוי בכל מיני דברים. בכל אופן, אם ייקבע לך תור רחוק, אל תתייאשי, אלא תבקשי מהמזכירה להיות ברשימת המתנה לתור שמתבטל, ותראי איזה מהר יגיע לך הניתוח. צירפתי קובץ וורד לכל המעוניינים. כל אחד יכול לשמור אותו במחשב שלו.
 
קובץ נפלא!

כדאי לנעוץ אותו שכל מי שעשה ניתוח או מתכנן לעשות לא יסתבך עם הקאות וסבל לחינם. ישר כוח אופירה ובכלל מזל טוב על הניהול!
 
קובץ נפלא!

כדאי לנעוץ אותו שכל מי שעשה ניתוח או מתכנן לעשות לא יסתבך עם הקאות וסבל לחינם. ישר כוח אופירה ובכלל מזל טוב על הניהול!
 

שרה16

New member
תוסיפו את הקישור עם הקבצים ב"הודעות נבחרות"

כך תמיד יהיה ניתן להפנות גולשים לשם ולא לחפש שוב ושוב בדפי הפורום. אשמח לעזור.
 

אופירA

New member
מנהל
תודה, לאט לאט

נוסיף בהודעות הנבחרות, וגם יופיע באתר כשיהיה האתר, הכל יהיה בסדר, עם הזמן. אצלי זה שמור בקבצי וורד, אז אין לי בעיה לשלוף בינתיים לכל שואל.
 

אמא שלו2

New member
תודה אופירה על הקבצים.

אלמד אותם היטב לפני שאעבור את ניתוח הטבעת המתוכנן בקרוב בע"ה.
 
למעלה