ניתוח שרוול??אנשים שעברו אותו נא תשובותיכם

ליקש

New member
ניתוח שרוול??אנשים שעברו אותו נא תשובותיכם

באיזה בתי חולים במרכז עושים את הניתוח ? כמה משלמים באסותא לחברי קופ"ח לאומית?? כמה זמן החלמה ?? האם מישהו עבר ניתוח שרוול לאחר שנכשל עם הטבעת ?? האם הטבעת נשארת בגוף ??
 

רוייקו

New member
לדעתי אין סיבה לשלם על ניתוח פרטי

אם אפשר לעבור את אותו הניתוח בבית חולים ציבורי הטבעת לא נישארת אם ממירים את הניתוח לשיטה אחרת שבה לא מעורבת הטבעת, כגון שרוול קיבה או מעקף קיבה. שרוול קיבה מיושם בכמה מרכזים רפואיים באיזור המרכז
 

עתלולוש

New member
ניתוח שרוול

כמו רייקו אני גם לא רואה צורך לשלם עבור ניתוח שאותו מנתח יעשה אותו בחינם בבי"ח ציבורי. אמנם בבי"ח ציבורי יש תמיד את הסכנה שהתאריך ידחה ואולי התנאים פחות נעימים, אבל לפחות אין תלונות על האוכל....!!!! לא עברתי ניתוח טבעת אז אני לא יכולה לעשנות על החלק הזה של השאלה. לגבי החלמה, בממוצע האישפוז הוא כ4 ימים, יש שנשארים יותר ויש פחות הכל תלוי בחולה ומנתח. אחרי שבוע כבר מתנהלים כרגיל אך מאד חלשים, יש גם סחרחורות כי עוד לא ממש אוכלים, אחרי שבועיים זה נראה שהכל כבר מאחוריך. כאמא לשלושה קטנים, אני חזרתי מבית החולים ישר לחיים, הם לא ידעו להתחשב, עשיתי הכל אבל לאט יותר ואם הפסקות ארוכות יותר. למעשה ההחלמה זה דבר אישי ואין מתכון אחד, הכל תלוי בחולה וכמובן בהנחה שהכל עבר תקין. בהצלחה
 

ליקש

New member
עתלולוש - איפה עשית את הניתוח?

כמה זמן את אחרי הניתוח ומהן המגבלות שיש במזון ?? כמה ירדת במשקל?? תודה מראש
 

עתלולוש

New member
ניתוח שרוול

היי, עשיתי את הניתוח ברמב"ם, ואכן פעם ראשונה זה נדחה לי בגלל ניתוח חרום שהגיע ובפעם השניה הייתי ראשונה בתור כך שלא הייתה בעיה. גם ההמתנה לתור בצפון הוא הרבה יותר קצר. המרגע שהודעתי למנתח שאני רוצה ברמב"ם ולא פרטי עד שנותחתי עברו 3 שבועות. אני היום שלושה חודשים ושלושה שבועות לאחר הניתוח, הורדתי 27 ק"ג. היום חישבתי ויש לי עוד 20 ק"ג כדי להגיע לBMI תקין. וזו הפעם הראשונה שזה נראה לי אפשרי... מבחינת האוכל אין משהו שאני לא אוכלת, אתמול אכלתי קלמנטינה שלמה, כולל "הלבן" שממליצים לא לאכול כי זה הרבה סיבים, אני אוכלת גם קטניות ובשר. למעשה אין משהו שאני לא אוכלת אבל הכמות ממש מזערית... ואם חורגים מהכמות אז זה כואב וישר יוצא החוצה.... כשאני אומרת כמות מזערית אני מדברת על קערית שהילדים שלי אוכלים בו קורנפלקס בבוקר, זה גודל המנה כיום, וכמובן לא למלא אותה ולרוב גם לא לסיים. הבעיה שאני עוד לא ממש יודעת "למדוד" את הכמות בעין, כך שאם אני לא עם הצלחת הקטנה קשה לי לאכול כל כך מעט, כך שמחוץ לבית כמעט תמיד לצערי אני חורגת ומגיעה לשרותים להוציא את מה ש"העיניים" אכלו.... מה שקשה לי היום ובעיקר בימים חמים זה אי היכולת לקחת כוס מים ולשתות את כולה...ככה בשלוק. בהתחלה ממש צריך לחשב את הזמן בין האוכל לשתיה כי פשוט אין מקום לשניהם בבטן. היום זה כבר לא כל כך משמעותי לי, אני לא שותה ואוכלת באותו זמן אך כבר לא בודקת על השעון...אבל עדין אי אפשר לשתות יותר מ3 שלוקים/לגימות באותו הזמן, וגם זה לפעמים אני שוכחת אם אני שותה משהו טוב....לפחות זה רק גורם לבחילה ולא להקאה. כעיקרון אם אוכלים נכון אין שום סיבה להקיא, כל פעם שאני מגיעה למצב הזה אני כועסת על עצמי ומנסה לבדוק איפה פישלתי. בבית זה היה קורה כל שישי, כי הצלחות של שישי ממש יפות ומסתבר שהן ענקיות, ולא מכובד לשבת עם צלוחית מפלסטיק של הילדים....עברתי לאכול מקערת המרק שהיא יותר קטנה וגם ממש למדוד את הכמות, כך שבבית אני בסדר כיום...בחוץ אני לא כל כך מסתדרת, אבל אני מניחה שזה עיניין של זמן, הרי אם היינו יודעים מתי להפסיק לאכול....לא היינו מגיעים לניתוח מלכתחילה. לגבי ההורדה במשקל, כרגיל גברים לרוב יורדים יותר מהר מנשים וכמובן שאם הייתי משקיעה בספורט בצורה מסודרת זה היה עוזר. בחודשיים הראשונים יורדים "מסה" רצינית ומאז זה בין 2-4 ק"ג לחודש, אבל כל קילו שיורד ולא עולה הוא חגיגה!!! אני כן יכולה לומר שללא ניתוח לא הייתי מצליחה להרזות ולייצב את לחץ הדם שלי ואני לא מתחרטת לרגע. אין מה לעשות ללא ניתוח ולא משנה איזה רובנו לא היינו מצליחים בחיים להרזות ולנהל חיים נורמאלים ובריאים. היום הצלחתי "להכנס" לנדנדה בגן השעשועים ולהנדנד יחד עם הבת שלי....!! קלעתי סלים עם הבן שלי וברכתי את אלוהים שעשיתי את הניתוח ויש לי את הכוח כיום להיות אמא פעילה.
 
עברתי ניתוח שרוול באיכילוב

מנתחים גם בתה"ש. לחברי לאומית(מברור שעשיתי בזמנו) באסותא הניתוח עולה 60,000 שקל ולאומית מחזירה כ- 10,000. זאת התשובה שקיבלתי ממלב"י. מקרובת משפחה שהחליפה טבעת בשרוול- מוצאים את הטבעת. ההחלמה היא קלה יחסית וזה גם מאוד אישי. מקבלים בזמן השיחרור מביה"ח 10 ימי מחלה -כך אני קיבלתי בכל אופן.
 

רוייקו

New member
זו טריפָה להוציא 60 אלף ש"ח על ניתוח פרטי

כשהקופות משלמות עליו. לא מוצדק.
 
צודק לכן לא עשיתי שם אלא באיכילוב, אבל יש

כאלה שאין להם סבלנות לחכות כי באיכילוב חיכיתי כמעט חצי שנה.
 

רוייקו

New member
60 אלף שח זה מחיר מוטרף לכל הדיעות

טריפה מוחלטת !!! נהיינו ארה"ב ? אם תתמחרו את מעקף הקיבה ואת השרוול לא תגיעו למחיר הזה. בתי החולים מקבלים פחות מזה.
 
בי"ח פרטי ככה מעריך את העבודה של הצוות

ואת האשפוז- הקצר יש לאמר. תוך 48 שעות אתה בחוץ. להגיד שזה מוצדק, ממש לא.
 

רוייקו

New member
עלות הניתוח עם הטבעת כ 25 אלף שח

וזה כולל את הטבעת וכולל לילה אישפוז, שכר מנתח, תשלום למרכז הרפואי. הכל כולל הכל. טוב, נגיד שיש בשרוול קיבה את עלות הסיכות. כל מחסנית עולה כ 300 דולר. המכלב הוא חד פעמי ועולה לא מעט.. או קיי. יש לנו את מרכיב שעת הניתוח. נגיד שיש לנו 3 שעות חדר ניתוח. שלושה ימי אישפוז. כל יום אישפוז כ 3000 שח. אפילו לא הגענו ל 30 אלף שח. לגבות מחיר כזה בגלל שזה ניתוח גדול יותר ? הוא גדול יותר למנותח.. מסוכן יותר למנותח. לדעתי עדיף לעבור ניתוחים כאלה בבית חולים גדול עם גיבוי של מחלקה.. עם כיסוי מלא של הקופה לכל דבר שעשוי לקרות.. בכמה מקרים שאנחנו מכירים התארך האישפוז אל מעבר למתוכנן ? כמה מקרים היו שהיה צורך לטפל בסיבוך כזה או אחר ? כשמשהו מסתבך מעבירים את המטופלים לבית חולים גדול.. שבוע טוב
 

noa1953

New member
עלות ניתוח

אני נותחתי בפרטי ע"ח חברת הביטוח, ומהמסמכים ראיתי שהעלות בסביבות 40.000 ש"ח. נועה
 

yzab

New member
אתה צודק

ניתוח שרוול זול יותר מניתוח טבעת לדעתי המידע שהוצג פה שגוי
 

רוייקו

New member
אני כמובן התייחסתי למידע שהוזן פה

וכמובן שיוצא מדבריי שאינני יודע בעצמי מה העלות אלא התמיהה מהסכום הזה.
 
זהו המחיר שנאמר לי במלב"י אסותא.

כשהתעניינתי. שאלתי את דר' אסנת רזיאל באינטרנט שהפנתה אותי לטלי ממלב"י וזהו המידע שקיבלתי.
 

Rockamora

New member
ידעתי שהייתי צריך לבקש את הסיכות!

חושבים שהייתי מקבל? בכל זאת, טיטניום לא זול בימנו חחח
 
גם לדעתי לא היה מוצדק לשלם 6 וחצי אלף לאסותא!

וזה לא כולל ארוחות! אם הייתי יותר סבלני יכלתי לעבור את הניתוח בבאר שבע בחינם. מוטי.
 

רוייקו

New member
ארוחות ? על מה אתה מדבר ? איזה ארוחות

גם ככה כולם בצום. בקושי מיים מישהו מרשה
 

yzab

New member
60000 ??? מאיפה זה בא לכם??

אני עברתי ניתוח שרוול באסותא. אני כבר סנילי ולכן לא ממש זוכר, אבל מדובר בכ15000 ש"ח כולל עלות הסיכות. אני קיבלתי החסר על כל הסכום. ובגלל שיש לי ביטוח פרטי- עוד יצאתי ברווח.
 
לרוייקו!

עברתי את הניתוח ביום שישי בבוקר אבל לא היו סעודות בשבת בקושי כוס תה! אני שילמתי 4000 על הטבעת ואלפיים ומשהו על ההשתתפות בניתוח בשביל היום עד יומיים אשפוז אני חושב שגם בסורוקה הייתי מסתדר. מוטי.
 
למעלה