חדשה פה

* הירקות מגיעים


 

שמש 33

New member
ברוכה הבאה


אני מאד בעד קבוצות תמיכה, אצלי זה עובד מצוין. משהו בידיעה המתמדת שלכל שבוע יש סופשבוע ושקילה... עושים לי את זה. דבילי אבל זה המצב ומה שעובד - עובד.
אני עובדת לפי תפריט מובנה וכמובן שיש תחליפים לכל דבר אבל מכיוון שאני לא מחבבת את המטבח וגם ככה מבלה בו יותר שעות ממה שאני רוצה למען ילדיי היקרים אני הולכת על פשטות.
דברים שעוזרים לי: הקבוצה כמובן והשקילה השבועית
שתמיד יהיה אוכל דיאטטי מוכן עבורי שלא יהיה מצב שאני מגיעה מורעבת הביתה ומתנפלת על מה שיש
לשתות המון - פשוט הכנסתי לסדר יום שלי ואני יודעת שבכל שעה מסוימת ועם כל ארוחה אני צריכה לשתות כמות מסוימת.
פעילות גופנית - אני לא יודעת בת כמה הבת שלך אבל אם היא מספיק קטנה כדי לשבת בעגלה את יכולה ללכת לצעדות עם העגלה אפילו ב 21:00 בערב
ואם זה לא מתאפשר פשוט תגבירי פעילות ביומיום - ללכת במקום לנסוע ברכב, לעלות במדרגות במקום במעלית... דובר פה בפורום על מד צעדים וזה יכול להיות רעיון נחמד...
עוד רעיון אם את מרגישה שאת שומרת טוב ולא יורדת זה לנהל יומן אכילה במשך כמה ימים - יכול להיות ששם תתגלה הבעיה.
זהו, אני מאד מבינה ומזדהה איתך... ומאחלת לך המון הצלחה!
 
תודה על קבלת הפנים


קראתי את ההתכתבות פה על מד צעדים אבל אין לי מושג מה זה,איך זה עובד ומה העלות

הבת שלי בת 3.היא כבר לא יושבת בעגלה, אבל כן באופניים. רק שהיא רוצה לנסוע בהם בכוחות עצמה וזה מאט משמעותית את הקצב בשלב הזה של הלמידה.

אני נשקלת כל יום. לא מצליחה להמנע מזה. כמובן שזה מבאס. אז בתקופה שעשיתי את דיאטת הלחם כתבתי את המשקל אחת לשבוע ביום קבוע והתיחסתי רק לזה. כך ראיתי התקדמות. וכמובן ניהול יומן אוכל שאני גם עושה. כמה בנות שדברתי איתם (והראתי להם גם את יומן האוכל) טענו שאולי יש פחות מדי קלוריות. אבל בכל דיאטה יש מספר קלוריות שונה. וכל דיאטנית תגיד מספר שונה. צריך למצוא את דרך המלך של הגוף הספציפי של כל אחת נדמה לי.
 
מד צעדים - קצת פרטים

כתבתי על מד צעדים שהחזיר אותי להליכה אינטנסיבית יותר. (סביב 10,000 צעדים שזה בסדר גודל של בסדר מבחינת בריאות)
צרפתי קישור רק שתראי מה מחובר לי לכיס

שלי נקנה במגה ספורט במחיר של 165 שקל.
מחיר שרשום על הקופסה(לא הנחה ולא מבצע - זה המחיר).

בואי נדבר רגע על קלוריות.
אילו לא רק הקלוריות, זה יותר האם את שבעה, האם את יכולה להמשיך בתוכנית האוכל המסויימת לאורך זמן, איך את מתייחסת לצ'יפס ועוגה, האם את בוחרת מה לאכול או טריגרים שונים מפעילים אותך ואת מתחילה לאכול ואחר כך מצטערת.
זה בהרבה יותר מורכב מעוד דיאטה וזו הסיבה הפשוטה שאנשים מחזיקים מעמד בדיאטות למינהן ואחרי תקופה הם נשברים או מתחילים לעלות במשקל.
המחקרים מדברים על 95% שחוזרים למשקל ההתחלתי שלפני הדיאטה.
 
הפתעת אותי מאוד עם המחיר

אני חייבת להודות.
לדעתי אני הולכת 20 צעדים ביום. אבל אני כן בדר"כ עולה ויורדת במדרגות (קומה 2) רק כי זה נראה לבת שלי "מאגניב".


עכשיו לנושא הכבד -
על פי רב אני לא סובלת מתחושות רעב.גם אם אני לא אוכלת אני לא מרגישה רעב (מה שהקל? עלי תמיד רזה עד סוף ההריון) אם אני עסוקה אני מדלגת על ארוחות בלי לשים לב בכלל. לא מרזה מזה כמובן עכשיו אבל מבחינת שובע/רעב אין לי בעיה.
האם אני יכולה להמשיך בתוכנית אוכל לאורך זמן זו כבר כן בעיה. ביומיום יש לי בדר"כ תפריט קבוע וגם אם אאלץ לחזור עליו לאורך שנים אני אסתדר. אני בכל מקרה מאוד בעייתית עם אוכל ולא אוכלת המון המון דברים ככה שבלי קשר לדיאטה המזונות שלי לא מגוונים במיוחד. אבל בסופי שבוע מתחילה הבעיה. בסופי שבוע אני אוכלת מחוץ לבית, אצל אמא, סבתא, וכן הלאה. ואז הרבה יותר קשה לעקוב אחרי תפריט קבוע, כי המארח לא יבשל לי ספציפית מה שאני צריכה. כשהיתי בדיאטת הלחם הכנתי לעצמי סנדויצים אבל בדיאטות אחרות זה יותר מקשה.
וכמובן מתוקים,מלוחים,קשקושים - בבית אני לא מחזיקה בכלל בכלל בכלל. ולכן (כנראה) נותר מצב שאני מתארחת ויש, מאוד קשה לי (לאחרונה) לעמוד בפיתוי.

לא הבנתי את הכונה שלך בהתיחסות לצ'יפס ועוגה (מעבר לכך שהם מזונות שאני לא מחשיבה כדיאטתים ומבחינתי לא מקובלים בדיאטה שלי)
אני בוחרת מה לאכול אבל יש טריגרים שיפעילו אותי. אני מסיימת (לא מתחילה) לאכול ואז מצטערת.

החלק שמדכא אותי (ובפרוש מדכא) שלא התמודדתי עם הדברים האלו בעבר. היתי רזה ואם במקרה היה אירוע או משהו ורציתי לרדת קילו שניים לפני עשיתי את זה בלי בעיה. גם בשנה הראשונה שאחרי הלידה ילדתי ללא כל ניסיון או מאמץ מיוחד כמעט את כל המשקל האדיר שהעליתי. ואז פתאום, בלי סיבה שאני מצליחה לשים עליה את האצבע, בלי לשנות הרגלי אכילה, בלי לשנות הרגלי ספורט - עליתי הכל בחזרה וזו פשוט מלחמה. כי כלום לא יורד.
היתה "הקלה" קטנה לפני כחצי שנה של חודשיים עם דיאטת הלחם שאחרי החודשיים עליתי חזרה את מה שירדתי, חודשים אחרי זה עליתי תוספת למשקל שהיתי בו בתחילת הדיאטה. וכלום לא מצליח לשנות את זה
 
למעלה