התפקדות חודש שבט תשס"ח+ ימי הולדת

את מדברת אליי???

זה צילום של היפיוף שלי בבוקר החלאק'ה {איזה יום עמוס זה היה
- יום הולדת ו"חלאק'ה" בגן, ברכות וגזירה אצל הרב מרדכי אליהו שליט"א, ברכות וגזירה אצל הרב שפירא זצ"ל (
) ואח"כ גם אצל הרב של אישי, שגר בכלל בעיר אחרת, למחרת על הבוקר נסיעה להורים ושם חלאק'ה משפחתית עם כל הבני דודים והגלאח הסופי.... בין לבין גם הספקתי לקפוץ לכמה שיעורים במכללה ולחזור
} ואם כבר צילומים- "עוגת הציצית" המעוכה מעשה ידיי להתפאר.... --->
 
וואו! איזה משקיענית! וכן אליך דיברתי!

זה היה נראה כ"כ בת!! לוידעת למה...
והעוגה ממש מיוחדת!
גם אצלי היום של החלקה היה יום כזה עמוס ומטורף!!! אנחנו עוד נסענו למירון ובאמצע עצרנו בעירו של הרבי שלנו וחזרנו הביתה לפנות בקר והמתוקי לא רצה ללכת לישון לפני שנספר אותו אז עשיתי לו "קוקו" כדי שנגזור לו קודם את כל האורך של השיער ואיך שאנחנו גומרים לגזור אנחנו קולטים שגזרנו על "הדרך" גם חלק מהאורך של הפאות!!!!
איזה מפגרים!! גם ככה היו לו שתיים וחצי שערות בכל צד אז אפילו לא יכולנו להתנחם ב"אורך".... (על כל פנים הדרדק כבר הספיק לעבור "חלקה" נוספת באדיבות דרדק אחר מהגן שלו.... איך שהייתי בהלם לראות את ה"קציר"!!
נס ששיער גודל בסוף...) בבקר למחרת הנסיעה למירון "הכנסנו" אותו ל"חיידר" והכנתי עוגת דבש מקושטת באותיות מקצפת! ובזאת סיימנו את הארוע.... העיקר שנרווה מהם נחת ושיהיו בריאים- המתוקים!!!
 
בשורותי! זה אותו הילד בשינוי אדרת!

בתמונה למעלה הוא עדין עם השער הארוך ובתמונה האחרונה הוא עם הפאות. אבל באמת התמונה שלו עם השיער קצת מעוותת אז אני אנסה לחפש תמונה יותר לענין.
 
סון...סון...

ונראה לי שלא תצטרכי להתאמץ בשבילי:) אני מתה כבר לפגוש אותך!!! למרות שגרמת לי לדיכאון קל בקשר לציפיותי מהקונצרטה! לא הבנתי איך את מתמצאת בנושא?! ניסית לקחת בעצמך? או רק לילדים שלך?
 
שיהיה במזל טוב!!!!

אחד הדברים הכי מרגשים בגידול בנים!!!- יש לו שיער ארוך? לשני הגדולים שלי היה שיער שלא מעלמא הדין!!!! משהו חלומי שממש היה לי מ-שבר להפרד ממנו
אבל מה שעזר זה התמונות שנשארו לי למכרת נצח מהם!!- אז אל תזלזלו בזה...אנחנו צילמנו אותם בטיילת ארמון הנציב, בימין משה, בגן הורדים, בפארק קנדה..
 
זה היה התכנון להשבוע

אך מה לעשות וגנרל חורף השתגע עם הקור הזה.. בע``ה נצא איתו בשבוע הבא.
 
ניקח אותו לחיידר

עם כל הטקס של עטיפה בטלית וליקוק הדבש מהחומש וכו' וכו' בע"ה התכנון לנסוע למירון, בתקווה שיסתייע לנו.
 
למעלה