מה רשמו עליכם בספר מחזור

Revi 22 Tal

New member
איזה שאלה חמודה.. אז ככה..

רויטל היא ילדה מתוקה עם עיניים יפות, עם ויקי תמיד מבריזה , מסתלבטת ומדברת שטויות, להחליף כל יום תיק ונעליים זה אצלה בשיגרה, בקיצור אין אחד שלא אוהב אותה!
 

זיגזג

New member
סליחה, כן???

אני לא אוותר על 2 השורות האחרונות!!! אצל ארז זה מנהג קבוע לאחר לבית ספר כל השבוע תחביב אצלו זה לעצבן אנשים אבל אותו כולם אוהבים מריבותיו עם המורים לא ישכחו לעולם ומכבי חיפה זה אצלו בדם. לאן העלמת את 2 השורות האחרונות אהה?
 
מה שאני זוכרת

"אותה בלי חיוך לא תראו לעולם, ובצחוקה התמידי מדביקה את כולם על בנים חושבת רוב שעות היממה ואת המורים בתשובותיה תמיד מדהימה" זה היה בכיתה ט', בכיתה י"ב עשו לנו משהו דבילי עם שאלות ותשובות, והתמונה שנוצרה הייתה שאני מאחרת קבוע לביה"ס ונרדמת בשיעורים.
 
../images/Emo39.gifאצלי יש קצת שינוי, לא הרבה:

"...על פגיעה בחיות היא תמיד מוחה אך על שניצל לא מוותרת בארוחה כשרון אומנותי יפה עד כאב חבל שעל שולחנות הכתה הוא מתבזבז..."
אני מאז צמחונית לחלוטין
(היתה תקופה שהיה לי קשה להפרד מהשניצל שאבא מכין...) ועדיין רשומה בכל אירגון אפשרי למען זכויות בעלי החיים...
עדיין מקשקשת על שולחנות (רק לא בבי"ס... במכללה
)
 

ס22ית

New member
../images/Emo6.gif

את מחלקת את השולחן לחצי לך וחצי למי שיושב על ידך?
 

ש ר i נ י

New member
הולכת לחפש ת'ספר מחזור ...

אם אני לא חוזרת בשעה הקרובה זה אומר ששקעתי בזיכרונות העבר ...
 
אצלי סתם מעפן...

כדורגל הוא מאוד אוהב ועל כולם הוא מתחבב, בספורט הוא מצויין נמרוד שלנו באמת חברמן, מכבי ת"א אצלו בדם את נמרוד נאהב לעולם. שימו לב שבכל בית קשור ספורט.... זה בסוף כיתה ח' אגב... אני לא מוצא את הספר של התיכון
 

עמית2801

New member
הכרות נחמדה להודעה ראשונה בפורום :-

"תאר לך עיניים ירוקות, לחיים ורודות נערה מקסימה, כמו באגדות. זאת האחת והיחידה: עמית נעים. ילדה מתוקה, עם חיוך מקסים, שאותנו בכל פעם מחדש יודעת להדהים. אם דליה צריכה לתת משימה, היא הראשונה שתקפוץ על המציאה. בטיולים שנתיים עם מצלמה מצויידת, כדי שכולנו נשאר לה למזכרת. שילוב קטלני של יופי וחכמה, שנמצאים על כל ס"מ בגופה." ויש עוד כל מיני שכתבו חברים...
 
למעלה