איפה אפשר להשיג את המגזין בורדה?

איפה אפשר להשיג את המגזין בורדה?

אני צריכה אם אפשר בעיקר בירושלים... האם יש עוד ספרים/מגזינים שיש בהם גזרות של בגדים? האם בורדה בא רק כמגזין? האם לבורדה יש רק גיליון אחד, או שיש כמה גליונות?
 

notSoon

New member
תשובות

אפשר להשיג בורדה כמעט בכל חנויות הספרים (סטימצקי וצומת ספרים בטוח) אין לי מושג לגבי ירושליים כי אני גרה רחוק משם... וכן כל חודש יוצאת חוברת חדשה, בורדה יוצא כמגזין אבל נראה לי שראיתי פעם שאפשר גם לקנות גזרות שלהם בנפרד (תקנו אותי אם אני טועה) בכל מקרה יש מלא אתרים שאת יכולה לקנות גזרה אחת בלבד. ויש עוד חוברות של גזרות חוץ מבורדה, לכי לחנות ספרים לחלקה של העיתונים ויהיו שם עוד חוברות.
 
יש בסטימצקי מעונות קודמות ב10 שח' ויש בחנויות

מגזינים למיניהן.
בהצלחה לינוי
 
חוץ מחוברות בורדה ואחרות, יש

בחנויות בדים טובות את ספר הקולקציה של בורדה. הדגמים מסודרים בו לפי נושאים לנוחות החיפוש, ואת יכולה לקנות את ההוראות לדגם שבחרת. ההוראות באות בשקית קטנה ולפחות בתחום שלי (כובעים), יש כמה דגמים בכל שקית. מלבד הגזרה, יש גם הסבר על סדר הפעולות והצעה איך להניח את הגזרה על בד. אם אין בחנות את הדוגמה שבחרת, הם יכולים להזמין אותה מבורדה לפי המספר. באשר לירושליים, אני לא מכירה שם חנויות, אבל שמעתי שמרתף הבדים היא חנות רצינית. אני חושבת שהיא במרתף של מגדל העיר.
 

ruth0561

New member
לפני שרצים לסטימצקי אפשר און ליין

הנה הקישור לאתר של בורדה שימו לב להפוך את העמוד לשפה הנוחה לכם אנגלית איטלקית רוסית או סינית burdamode.com|סלינק יש אפשרות לעיין בקטלוג המלא של כל הגזרות ולרכוש שקית בודדת
 
למעלה