שלושה ילדים מתים ורבים האחראים חוץ מ...

שלושה ילדים מתים ורבים האחראים חוץ מ...

הורג אותי איך בכל מקרה רצח ילדים או מקרה התעללות משרד הרווחה יוצא חסיד אומות העולם. איך העיתונות סלחנית והיכן התקשורת הנשכנית? לפי מה שהתפרסם בתקשורת פקידת הסעד בכפר יונה מסרה דוח בו היא מאשימה בתרומה לרצח את הפסיכיאטר שדיווח שהאב אינו מסוכן לעצמו או לאחרים ואת האם על שהיא הסכימה למפגשים חופשיים עם האב. ההתנערות הזאת הורגת אותי. מי מאיתנו אינו מכיר את הסיטואציה: יש הסדרי ראיה בעלי תוקף של פסק דין בין ההורים. אם האם מונעת מהאב לראות את הילדים, מה גורלה? איום במעצר. לא אחת, "מצמידים אקדח לרקתה של האם", אם לא תאפשרי לאב לראות את הילדים - נפעל להעביר משמורת ממך אליו (בלי קשר אם האב כשיר או מעוניין לבמשמורת הילדים), או שתסתכני במעצר. האם המסכנה אפשרה הסדרי ראיה כי משרד הרווחה כפה עליה זאת. בשביל לאיים לא חובה להחזיק פיסית אקדח, די בהעברת מסר מילולי או מסר מרומז. כשיושבת גברדייה שלמה ואומרת לאם שהאב בסדר ואפשר לאפשר ביקורים חופשיים, האם האם יכולה לצאת נגד בעלי המקצוע הללו שיש להם גם סמכות לכפות את גישתם ודעתם עליה? האם האם קיבלה החלטה חופשית, עצמאית ולבדה? לבוא כעת ולהאשים את האם בקבלת החלטה על הסדרי הראיה - זה עוול. כאילו לא מספיק לה מה שקרה. לפי מה שקראתי בעיתון היום, האם אומרת שהיא תצטרף בקרוב לילדים אבל לא לפני שתוודא שהאב יקבל שלושה מאסרי עולם וחלילה לא יתחמק מעונש בחסות הפסיכיאטריה - אם אני יודעת לתרגם נכון, האם מתכננת לשלוח יד בנפשה. לא כעת, יותר מאוחר. ואולי בעתיד היא תשנה את דעתה? על כל פנים, היא צריכה עזרה.ממי תקבל עזרה? ממשרד הרווחה? נסיבות קבלת ההחלטות של האם הן קשות. למרות שהן קשות הן לא נדירות והן מלוות הורים רבים, אני מאמינה שגם הורים הגולשים כאן ולכן הסיפור מאוד רלוונטי אלינו.רציתי וניסיתי ללמוד לקח ממקרה זה. לצערי, אין לי לקח. עדיין לא יכולה לומר מה ניתן לעשות כשיש דילמה כזו, לאפשר ביקורים או לא? מתי לעצור את האב? קשה לדעת.
 

sholy1

New member
האקדח היה צמוד לרקה שלי

ואמרתי על גופתי המתה הוא יקבל הסדרי ראיה ללא פיקוח....שנתיים של עינויים לי ולילדים שלוש בדיקות מסוגלות הורית כל אחת על ידי מכון בדיקה אחר שכולן הצביעו על רמת סיכון זו או אחרת של האב לזעמן של פקידות הסעד שלא קיבלו את מה שרצו (סוד קטן לא הרווחה שילמה עבור הבדיקות האלו לזה התנגדנו בתוקף והבדיקות שולמו על ידי...)ובסוף פסקה השופטת שאין ולא יהיו הסדרי ראיה עקב מסוכנותו הברורה של האב והורידה את פקידות הסעד מהמקרה ואז גם אישרה לי להגר עם ילדי לארהב.....מלחמת עולם שעלתה קרוב ל מאה אלף שקל אני והטרי שילמנו את ההלואות עד לפני כחודשיים אבל ילדי ניצלו.........מה עושה מי שאין לו את היכולת גם הנפשית וגם הכלכלית? התשובה לצערי על הקיר כתובה בדמם של ילדים ואמהות.
 

mishelli

New member
האם יש קונספירציה??? למה פקידות הסעד כל כך

מתעקשות??? ומה הקשר לכך שבשני עשורים האחרונים כמעט שאין שביתות של עובדות סוציאליות/פקידות סעד/מורות בבתיה"ס??? האם יש כאן תגמולים על רווחים ממכירת ריטלין ודומיהם??? אשמח לדעתכם. אני, אגב, מכירה מקרה הפוך: האב מאד רוצה לרואת את הבת שלו, אך האמא והרווחה שמטפלים בה, מתנגדים בכל תוקף, וכבר שלוש וחצי שנים האב לא רואה אותה. מדובר באבא של הילדים שלי, אני נותנת לו סידורי ראייה חופשיים למרות שהוא לא משלם לי מזונות, מדבר אליי בצורה מזעזעת, מעליבה, פוגעת ומשפילה. רק בגלל שהילדים כל כך אוהבים אותו. והוא לא מעריך כלום!!!. האב משחק ברגשות הילדים, מאב נפלא ומשקיען, שהיה הולך כל פעם 5 שעות ברגל מחולון לרחובות כדי לראות את ילדיו, הפך לאב נוטש, שאני ממש צריכה להתחנן אליו שיבוא לראות אותם.
 
להשתמש בסנקציות אחרות

נכון מישלי, יש מקרים הפוכים בהם אמהות מקשות על הסדרי ראיה אבל הפתרון להתמודד עם מקרים כאלה אינו להפקיר או לסכן חיי אדם. צריך להיות מנגנון שאוכף על הורים לאפשר הסדרי ראיה. לדעתי, מנגנון של סנקציות כלכליות ואחרות הוא יעיל כמו סנקציות נגד סרבני גט.
 
יש מקרים ויש מקרים

האם אפשר לנקוב בשמה של השופטת ובערך לפני כמה זמן התנהלו הדיונים? זה הניסיון שלך ותודה שאת משתפת אותנו. מי שעורך השוואה או מנסה ללמוד מניסיון הזולת - אנא בזהירות. יש נסיבות ויש נסיבות. אפשר לשתף אותנו בלבטים וננסה לעזור.
 

sholy1

New member
שם השופטת סיוון

והדיונים התנהלו ביין 8/2000-8/2004 מאז אנו חיים בארהב
 

sholy1

New member
כן

אני חיה בארהב ומאוד מרוצה כאן רחוק מבעלי לשעבר ומשפחתוגם לילדי המרחק היה ועודנו מקור ביטחון.....
 

נעם34

New member
הכי טוב זה להאשים את הפסיכיאטר

שיפסיקו לבלבל את המוח ברווחה האיום האהוב עליהם-אם לא תסכימי להסדרי ראיה ניקח לך את הילדים.גם כשיש סימנים של מסוכנות,והתעללות מדינת ישראל מאמינה בקשר של הורה פוגע עם ילדיו ללא השגחה-כי הוא ההורה . אני חברה של שולי זו שהגיבה מעלי- הכרתי אותה באינטרנט אחרי שהייתי על סף איבוד משמורת כשגם עלי איימו כך אבל לי היתה שולי ,והפניה לאנשי מקצוע מעולים ,ועבודה בשתי משרות ששילמה את התשלום לאנשי המקצוע המעולים שהורידו את הרווחה מהגב שלי. והכי עצוב-אני איש מקצוע של בריאות הנפש -אבל לי לא הסכימו להקשיב ועוד כעסו עלי שאני לא משתפת פעולה אבל מה קורה למי שאין כסף? אין מודעות לזכויות שלו? אין לו כוחות למלחמה ברשויות? רשעות וטיפשות -לפקידות סעד נתנו כוחות והן מנצלות אותן לרעה בשימוש על חסרי אונים. כשצריך אותן באמת כילד נמצא בסיכון ממשי לחייו- הן יבקשו מכתב,ועוד אחד ויזמנו פגישה לעוד חודש להעלאת רעיונות ואחרי חצי שנה יזמנו ועדה -ואת מסקנות הועדה הם יתיקו-והילד ימשיך להיות בסיכון -בדיוק כמו ביום כשפנו אליהם לראשונה . אבל להאשים אמהות בהסתה הן אלופות.
 
מעניין

אני מנסה לקחת מקרים לכיוון הפרקטי. אם את מרגישה שהגעת לחוף מבטחים (כמו שולי) אולי תחכימי אותנו: מה שמעניין אותי היא נקודת המפנה שהזכרת. מה בדיוק קרה שם? באיזה שפל היית? כיצד יצא בידי שולי לסייע לך? יש יותר ויותר עדויות על איומים בהעברת משמורת כעונש לאם על חוסר שיתוף פעולה. ובכל זאת יש מי שמתכחש להם
 

נעם34

New member
אז ככה

נקודת השפל היתה המלצה של פסיכולוגית שטיפלה בילדה שעל סמך 12 פגישות שהילדה לא שיתפה בהן פעולה כתבה שהיא בעלת הפרעות נפשיות קשות בגלל פתלוגיה חולה איתי ולכן צריך דחוף להוציא אותה מהבית . במקביל האב דרש משמורת בגלל אותה פתלוגיה שולי שלחה אותי לאסתר הרצוג ולאישה מופלאה אחרת שהיא עו"ס בהכשרה שלה שמומחית לדברים כאלה ונמצאת בקשר עם אסתר. המופלאה של שולי נלחמה ברווחה (היא מכירה את כולם שם) על כל דו"ח של הלישכה היא הוציאה אחד משלה ,התקשרה והטרידה אותם ,שלחה את הילדה לטיפול ריגשי אצל מישהי מהממת ואני הגעתי אליה לפגישות טיפוליות . על סמך הנ"ל היא הגיעה לועדת תסקירים של הרווחה ונכנסה באם אמא שלהם ובדרכי העבודה שלהם אח"כ היא הגיעה לבית המשפט ונכנסה קשות בשופט בדיון היא דרשה הרחקה לאבא המשך טיפול לילדה הדרכת הורים לאבא והתניה של הסדרי הראיה בכל הגורמים המטפלים- דרשה וקיבלה בתחילת הקיץ הגיעו המלצות הביניים אין מקום לחדש את הסדרי הראיה הילדה מתקדמת נפלא-היא עברה איבחון חוזר שהעלה שהילדה בריאה בנפשה ועם המון כוחות אין שום עילה להוצאה מהבית והדבר לא יעלה שוב לדיון זול זה לא -אבל שווה כל שקל. זה עלה המון המון כסף והצריך עבודה בשתי משרות ובכל עבודה שהזדמנה תוך כדי תוך תיפקוד מושלם בכל תחום-שלאף אחד לא יהיה מה לומר
 

mtm03c

New member
נועם אשמח להיעזר באותם אנשים

אנא שלחי לי שמות וטלפונים אם אפשר. תודה.
 

קסטנרית

New member
וזה יהיה יותר גרוע עם "חוק" המשמורת הפרו-גברי

שרוצים לקבל. מה יעשו כל אותן נשים שאין להן לשון-חלקלקה כמו הגרוש שלהן? מה יעשו כל אותן נשים שיאפשרו לגרוש הסדרי ראיה מורחבים, ללא ברירה, כיוון שאחרת לא "יסכים" להתגרש? מה יעשו כל אותן נשים ללא ממון, עם רגש אחריות עמוק לילדים, למען עזרה כספית יחויבו לקבל הסדרי משמורת שלא מקובלים עליהן? היום עוד המשמורת במרבית המקרים אצל האם. מה יהיה מחר? גרוע יותר. זה ברור כשמש שלגברים יש רגשות עזים כלפי ילדיהם, אך לא עמוקים ומושרשים כמו האם. בהכללה כמובן. דור שלם יסבול כי האב רצה לנקום באם ושכח (או משום שידע) שילדים באים לעולם מאהבה אמהית, קודם כל.
 

mishelli

New member
במקרה של נטילת תרופות פסיכיאטריות, רק עם

פיקוח!!!. צודקת העובדת הסוציאלית שהיא מאשימה את הפסיכיאטר!!!. במקרים כאלו - מאסר עולם גם לפסיכיאטר שנתן תרופות מסוכנות!!!. הם משתמשים באנשים כבחיות מעבדה, עושים עליהם ניסיונות!!!. טועה העובדת הסוציאלית שהיא מאשימה את האם!!!. במקרה שלי, שני פסיכיאטרים הודו שהילד לא צריך תרופה פסיכיאטרית, אך השבוע קיבלתי את הזימון לדיון בבית המשפט, ושם כתוב ש"הם יכולים לעשות לילד כל אבחון שירצו - לטובת הילד!!!!. האמנם לטובת הילד????????????? ושיינתנו תרופות לפי עניין ולפי שיקול דעת הרופאים!!!. אבל הרופאים אמרו שהילד לא חייב את התרופה!!! אז מדוע פקידת הסעד מנסה בכח להכניס את התרופה!!!. יועצת בית הספר אמרה לי לפני כמה זמן: "אבל כשהילד קיבל את התרופה, הוא היה רגוע". אז אמרתי לה: "כן, בטח שהוא היה רגוע, אתם סיממתם אותו!!!.
 
מה, עדיין לא נפטרת מזה?

חשבתי שבנך כבר אינו מקבל תרופות. מה קורה? נדמה לי שאמרתי לך שנתקלתי בעמותה בירושלים משהו עם המילה "אנוש" המסייעת לאנשים מקבלים תרופות בעל כורחם ולמשפחותיהם. מישהו מכיר?
 

mishelli

New member
כבר כמעט שנה שהוא לא מקבל את התרופה

אלא אם כן, נתנו לה אותה ללא ידיעתי. מה שאני חושדת שאולי קורה. אך, הם מנסים להאריך צו נזקקות לעוד שנה. הבטיחו לנו שנה אחת!!!. אני חשבתי שהם יצליחו היכן שאני נכשלתי, בהשמת הגבולות, אך גם הם נכשלו בזה בגדול. כל הזמן התקשרו ואמרו שהם לא משתלטים עליו. עכשיו יש התפתחות לטובה: אבא שלו עכשיו בתמונה, והוא הבטיח שיעשה הכל כדי להימנע מפנימייה. הוא רוצה משמורת על הילד, אני הייתי בעד משמורת משותפת, אך אם הבחירה היא בין האב לבין פנימייה, ברור שאני מעדיפה שיהיה אצל אביו. הוא בהחלט יודע לחנך.
 

FamilyThoughts

New member
ועל זה נאמר "הרצחת וגם ירשת"

משרד הרווחה, גם אחראי למחדל הנורא והזה וגם במקום למצות עם האחראים את הדין, כל פקידי הסעד יקבלו מתנה חדשה, עוד הרחבת סמכויות בעקבות המקרה הנורא. חוץ מזה, פקידי סעד מרחיקים ילדים גם מהורים נקיים מעבר פסיכיאטרי, כלומר תהליך קבלת ההחלטות שלהם בהרחקת הילדים מן הבית נשען רק לפעמים על חוות דעתם של פסיכיאטרים אבל לא תמיד. במקרה הזה הם מנסים להפיל את האשמה על הפסיכיאטרים כדי לצאת נקיי כפיים, למרות שבמקרים רבים הוציאו ילדים ללא שום קשר לפסיכיאטריה. http://myfamilythoughts.wordpress.com/2010/07/27/itaibendror/
 
צודקת צודקת צודקת

הרחקת ילדים ממשפחתיהם נעשת בהרבה מקרים ע"י הרווחה בלי להניד עפעף. האם גורם חיצוני (לא הרווחה) העלה על דעתו שאולי צריך להגיע אל ההורים שילדיהם נלקחו מהם ולנסות ולהכיר אותם מקרוב יותר ולשמוע מה להם יש להגיד בנושא???!!!!!!! סביר להניח שילדים שהוצאו לכאורה מהסביבה הפוגעת לצורך הדוגמא למרכזי חירום מגיעים מידי פעם לפעם לחופשה הביתה, לכאורה לסביבה הפוגעת!!!! נשאלת השאלה אם הוצאו מהסביבה הפוגעת איך הם חוזרים לחופשה לאותה סביבה???!!!! שאלה נוספת שחייבת לקבל תשובה מה "הקרטריונים" כדי לקבל את ההגדרה "ילדים בסיכון". מה שלא ברור לחלוטין במידה ואכן ילד נפגע בסביבתו הטבעית - מדוע שוב הקורבן הוא הנפגע ולא הפוגע? מדוע לא מרחיקים את הפוגע מהסביבה של הנפגע?????????????????????? מבקר חיצוני חייב לתת שוב הגדרות ברורות "ילדים בסיכון", ולשקול אפשרות לתת למשפחות עזרה בקהילה ולא למהר להוציא את הילדים אל מרכזי החרום. שאלה אחרונה - האם יש מעקב אחרי הילדים שהוצאו מבתיהם בהמשך? מעקב, כלומר כשילד הגיע לגיל 18, גורם כלשהו עדיין בקשר עם הילד שהוצא מביתו ?
 

mishelli

New member
הילד שלי, היה אצלי בחופשות ואפילו לא התקשרו

לשאול לשלומו. כביכול הם שלחו אותו לחופשות - גם ארוכות, כאשר הם מגדירים אותו ילד בסיכון, ואפילו לא התקשרו לשאול מה שלומו, אם הכל בסדר!!!. העיקר שכתבו/אמרו שהוא בסכנה!!!.
 
אכן ילד בסיכון????!!!!!!

כאשר ילד מוגדר "ילד בסיכון" לשיטתם, איך הם שולחים אותו לחופשה?
 
למעלה