שאלת ג'ל

שאלת ג'ל

אז ככה, לפני שלוש שנים עשיתי בנייה. אני מאוד לא אוהבת את הרעיון של שיוף הציפורן או הדבקת טיפסים ועל כן בחרתי בשיטת הג'ל, שמצפים איתו את הציפורן. הבעיה: לאחר מספר ימים הציפורניים הפכו צהובות והחלו שברים קטנים בקצוות הציפורן. כל פעם היא סידרה לי את זה אבל להגיע פעם בשבוע זה סיפור, חשבתי שזה כל 3 שבועות והתבדתי. בכל מיקרה, אני לא רואה את עצמי עושה עם אקריל כי אני מפחדת שכשאני ארצה להוריד הציפורניים יהיו חלשות מידי (הבנתי שצריך יותר שיוף מאשר בג'ל) ורציתי לדעת מדוע הן נעשו צהובות? האם יש שיטה דומה בה לא צריך לשייף הרבה את הציפורן? האם היו חידושים והתפתחויות בתחום מאז, ואולי הומצאה שיטה שכן תתאים לי? מודה לכן מראש!
 

שיריק2

New member
כנסי

לא יודעת איך עבדה ואיך ציפתה- מה שברור הוא שהתוצאה לא לרוחך. ישנם סוגי ג'לים שונים- מעולם לא נתקלתי בתופעה כזו של הצהבה או סדקים. ייתכן והשימוש לא נעשה בצורה נכונה או שמשהו בחומר לא תקין. עם ג'ל בהחלט ניתן למשוך גם מעבר לשלושה שבועות כשתהליך מבוצע נכון. הרס של הציפורן לא תמיד קשור בחומר אלא בצורת הביצוע לכן אין צורך להכליל ...מקווה שתמצאי משהי אחרת שתבנה לך כך שתיהי מרוצה
 
הג'ל שהיא עשתה לי הוא

ביוסקצ'ר. מכירה? הבנתי שזה דבר מוכר לגבי הג'ל הזה... ודיברתי עם בונה אחרת מהעיר שלי והיא אמרה שזה גם משהו שמאפיין את שיטת הבניה בג'ל באופן כללי ולכן היא ממליצה לכל מי שעושה אצלה בנייה, גם אם מדובר באקריל, לשים את האצבעות באקונומיקה מידי פעם. בקיצור, אני ממש מאוכזבת... הציפורניים שלי מאוד דקות ומתפצלות. אומנם אני לא אוהבת ציפורניים מאוד ארוכות אבל אני כן אוהבת שיש מעט ציפורן מעבר לאצבע עצמה, שהציפורן לא תהייה קצוצה לגמרי.... ואני מפחדת לעשות בנייה בג'ל אחר כיוון שמי שבנתה לי אמרה שרק בשיטה הזו לא משייפים את הציפורן ורק בשיטה הזו לא עובדים עם טיפסים.. האם מה שהיא אמרה לי נכון?
 

שיריק2

New member
את מחיפה???

אם כן- צרי איתי קשר בסלולרי שרשום בחתימה שלי בבקשה.
 
לא. אני מאזור המרכז...../images/Emo4.gif

בכל מיקרה, האם הדברים שכתבתי בהודעתי הקודמת נכונים? (הדברים שהיא אמרה). אודה לתשובות
 

שיריק2

New member
מי כאן מהמרכז ועובדת עם ג'ל ?????????

אבל לא של ביו סקלפצ'ר ותהיה מוכנה לעזור לפלפל חריף מאד?
 
../images/Emo140.gifאוי, איזו חמודה!

אני באמת אשמח לעזרה. אבל אני רוצה להבין משהו: יש עוד ג'לים חוץ מהביו סקלפצ'ר ??? כי הבנתי מהבחורה שעשתה לי שזו הדרך היחידה מבחינת ציפוי הציפורן הטבעית... אם ככה- אני ממש מופתעת! כלומר, יש עוד עתיד לציפורניים שלי???
 

שיריק2

New member
ברור שיש - הם ממש לא המציאו את הגלגל

לדעתי הם המציאו את הפנצ'ר של הגלגל- אבל לא ארחיב- יש לך דוא"ל ממני.........
 
קראתי את מה שכתבת לי במייל פשוט אין לי

דרך להחזיר לך מייל. יש לי איתו כמה בעיות. בכל מיקרה - אני מסכימה איתך לגמרי ולגבי לעבור טכנאית- זה ברור לי כיוון שהג'ל הזה זו השיטה היחידה שהבחורה הזו עובדת בה כך שאין לי ברירה (ושלא נתחיל לדבר על כך שהיא איטית להחריד ואת זה לא רק אני אומרת אלא נשים מנוסות עם בנייה שנדהמו מהאיטיות שלה ושהיא משייפת את הציפורן כאילו אין מחר- היא עשתה לי חור באמצע הציפורן! כאב לי בהיסטריה!) בכל מיקרה אני ממש מודה לך שהגבת לי! וממש הפתעת אותי עם המידע שנתת לי, אני בהחלט אחפש מישהי בסביבות הבית שלי שעובדת עם ג'ל לציפוי הציפורן! שימחת אותי מאוד כשאמרת לי שיש עוד אופציות! הייתי בטוחה שיאמרו לי בפורום הזה שזו השיטה היחידה והכנתי את עצמי לאכזבה...
 
פלפלית ...כנסי להסבר על הג'ל שאני משתמשת בו

נתחיל בזה שגם אם תצפי את הציפורן בג'ל ולא משנה איזה ג'ל תמיד תצטרכי להגיע למילוי אחת לשלושה שבועות ואם תחליטי להפסיק הציפורניים שלך שוב יהיו כרגיל כמו עכשיו ג'ל לא ניתן להמסה ( מלבד הביו סקלפצ'ר כמו ששמעתי ) ולכן משייפים אותו עד להורדה מלאה ואז שוב הציפורן שלך חוזרת להיות חלשה אבל.... אחרי מספר חודשים הציפורן שלך מתחזקת ווזרת להיות כמו שהיתה לפניי שהתחלת עם הציפוי אז אין לך הרבה מה לדאוג לשאלתך אני משתמשת בג'ל של חברת סלקט מרוצה ממנו מאוד וגם הלקוחות שלי מאוד מרוצות !!! הג'ל הזה מיועד לציפוי טבעיות וגם לבניה הוא חזק איכותי לא מתפוצץ ולא מתקלף בטח ובטח לא מצהיב הנה עבודה על לקוחה שלי שחזרה למילוי בג'ל אם תרצי אני נמצאת בבת-ים , אשמח לשמוע ממך.... המשך שבוע קסום רגוע ומהנה
 
האמת שאחרי שקראתי את מה ששיריק כתבה לי

גיגלתי את המונח בנייה בג'ל וקראתי על זה ופתאום דברים החלו להפחיד אותי. יש לי פחד מאוד גדול מפטריות בציפורניים. למעשה זה הפחד הכי גדול שלי מבנייה. לפי מה שקראתי למעשה גם בג'ל זה יכול לקרות. האם זה נכון? כשהורדתי את הג'ל הציפורן אומנם הייתה חלשה אבל תוך חודש חזרה לעצמה (עד כמה שהציפורניים שלי יכולות להיות חזקות... כי אם הן באמת היו חזקות לא הייתי עושה בנייה). גם בג'לים אחרים זה ככה? ואם ככה, אז מה ההבדל בעצם בין בנייה באקריל לג'ל? כי תמיד חשבתי שהאקריל היא הבנייה האמיתית ואילו הג'ל הוא סוג של "בכאילו" ואז קראתי באינטרנט שלמעשה זה רק עיניין פסיכולוגי, שנשים שמפחדות מבנייה עם טיפסים אומרים להן לעשות ג'ל, שבעצם זו גם בנייה. מה מבין הסוגים הכי בריא לציפורן?
 

שיריק2

New member
what the f..........?????????

מה כתבתי שגרם לך להרגיש ככה? הדבר היחיד שהוא בריא לציפורן זה לא לשים עליה כלום. עכשיו- במידה והציפורן הטבעית שלך חלשה מטבעה, ניתן לצפות בחומר. ג'ל הוא חומר שונה מאקריל בהרבה מובנים וכמה שתנסי להבין יותר ככה תבהלי יותר ותתבלבלי יותר. עדיף שאת זה תשאירי למקצועית. תעשי התאמת ציפיות בינך ובין הטכנאית- לאיזו תוצאה את רוצה להגיע- ציפורניים באורך אחיד? ציפורן טבעית מחוזקת במראה הטבעי ביותר? תסבירי בדיוק מה את רוצה. בעצמך כתבת שהביו סקלפצ'ר הוסבר לך כג'ל ללא שיוף- וכעת הציפורניים לא רק שמשיופות אלא גם פצועות- עוד הוכחה שלא החומר גורם לנזק אלא שימוש לא נכון בו. לגבי פטרת- שום קשר ישיר בין בנייה לפטרייה- כמה שתחפרי בזה יכנסו לך עוד קלישאות לראש. פטרייה זה מדבק ואם בא אתך במגע כלי נגוע את תידבקי אלא אם כן הבאת את זה איתך בצורה כלשהי(פטרייה ברגליים למשל או במקומות אחרים בגוף...) המלצה לסיכום- תנסי אצל הילי .
 
אוי, סליחה אם לא הייתי ברורה- הכוונה היא

שמה שהפחיד אותי זה מה שקראתי ברשת (סתם כתבתי בגוגל "בנייה בג'ל" ומונחים בסגנון) ולא מה שאת כתבת לי. מה שאת כתבתי לי סיקרן אותי, כי פתאום ראיתי שיש מידע שאני לא יודעת, וגרם לי לרצות לחפש עוד מידע על בניית ציפורניים. את ממה לא הפחדת אותי. את בסדר את!
 

יעל י

New member
איפה במרכז את גרה?

את יכולה לענות גם במסר... ככה יהיה קל יותר לכוון אותך למישהי.
 

יעל י

New member
פלפל...הילי עובדת...

נהדר בג'ל כמו שראינו ומקבלת בבת ים שזה לא רחוק מתל אביב. מה דעתך?
 
בהחלט חשבתי על זה וכנראה

אצור איתה קשר בימים הקרובים. בכל מיקרה אני ממש רוצה להודות לכולכן על התשובות העינייניות וההסברים! המון תודה!
 
למעלה