מה אוכל לעשות?

alona 27

New member
מה אוכל לעשות?

דיברתי על קצבאות הנכות בפורום "זכויות ומגבלות(נכים)" שאמור להיות הפורום באינטרנט שאוכל לדבר על מצבנו ואפילו על מצבי והמנהל המציא עליי את השקרים הכי איומים שיש.
הוא הפך את הפורום כולו לפורום של שיימינג נגדי, כאשר כל שעה נכתבו נגדי 3 הודעות מלאות שקרים (רק כי דיברתי על עובדה שמסכימים לגביה- שיש גם נכים שאינם יכולים לעבוד).
מעבר לשקרים שהמנהל מספר עליי הוא מוחק את ההודעות שלי למרות שהן מנומסות תרבותיות וענייניות שבהן כל מה שאני כותבת זה הכחשה של השקרים הללו. והוא גם כתב לי שאם שוב אכתוב הודעה שאני מכחישה דברים שקבע עליי (ספציפית זה היה שאני אשמה במצבי, ומצד שני שאני סתם ממציאה ומרמה את כל העולם ושאני בושה לחברה כולה כי איני עובדת או לא יכולה לעבוד) אהיה חסומה לצמיתות והשיימינג יוחמר.
זה ממשיך וממשיך ואני רק רוצה לפרסם הודעות שמכחישות את השקרים הללו אבל הוא אוסר עליי זאת ומאיים עליי.

הוא צוחק על מחלתי ועל הכאב שלי ועל המגבלות שמתלוות אליה, הוא מזלזל בה, הוא מגלה כלפיי שנאה ומגלה כלפי אלימות מילולית קשה רק בשל מחלתי והשונות בינה לבין הנכות שלו ושהוא מכיר.

למרות שלא הרשיתי לעצמי להתייחס הסטרס הוסיף לפגיעה בראייה שלי, בצורה שעדיין לא עברה, וגם גרם לי להחמרה בבעיות בלב. מה עושים כדי להפסיק את זה וכדי שאוכל להגיד בפומבי שהדברים החמורים ביותר שבהם הוא האשים אותי (חלקם פליליים שמשויכים אליי וחלקם מעשה פלילי שלו) אינם נכונים?

אני לא רוצה להשלים עם זה, ואני לא רוצה לקבל את זה, אני רוצה להכחיש, ומונעים את זה ממני, ואני רוצה להפסיק את זה ואין מי שיפסיק את זה בשבילי, ואין לי כסף לעורך דין בזמן שלו יש הרבה.

איך עושים זאת?
 

Martineden2

New member
גרוע

מי שצוחק על אנשים מוגבלים בסוף הגלגל יסתובב לו בפרצוף
 
למעלה