התנהלות כלכלית נכונה-עזרה

Inner Peace9

New member
התנהלות כלכלית נכונה-עזרה

שלום לכם,

אני בן 30, רווק וגר אצל ההורים.
אין לי שאיפה להקים משפחה, יש לי בת זוג פיליפינית ואנחנו מתכננים לחיות בבית של ההורים שלי כל החיים. אנחנו לא מעוניינים להביא שום ילד לעולם הזה (אנחנו אפילו לא מקיימים יחסי מין, אין לי עניין בזה וגם לה זה לא כל כך חשוב).
כרגע אני עובד באיזה עבודה סתמית עם שכר של כ6000 ש''ח והיא מרוויחה קצת יותר ממני בתור מטפלת סיעודית. השכר הזה כרגע מספיק לי כי הכל על ההורים שלי, אבל אני לא יכול להסתמך עליהם תמיד ואני צריך לנסות להגיע ל8000 ש''ח.
בסך הכל אני חי חיים מאוד צנועים, כמעט סגפניים. אני לא יוצא ומבלה, לא טס לחו''ל, לא מעשן ולא שותה. למעשה, אני רק מחפש עבודה עם שכר קצת יותר גבוה כדי להישאר שם עד לפנסיה. בת הזוג שלי גם חושבת כמוני, אין לה ציפיות מהחיים וכל מה שאנחנו רוצים זה להעביר את החיים איכשהו.
בנתיים אני בודק כל מיני כיוונים תעסוקתיים, אולי נהג משאית, אולי נהג אוטובוס, אולי הכשרה מקצועית קצרה. אין לי סבלנות ללימודים אקדמאים.
אם אצליח להשתלב במשרה של 8000 נטו ובת הזוג שלי תכניס 6000 נטו, וסגנון החיים שלנו הוא מאוד מינימלי, נוכל לחסוך ביחד8000 ש''ח בחודש? אחרי הכל, אין לנו שכירותלשלם, לא מחזיקים רכב, ואוכלים רק בבית.
חשוב לנו שיהיה חיסכון כמה שיותר גדול למקרה של אבטלה והיעדר הכנסה במקרה של פיטורים.
בסופו של דבר, כאשר אצא לפנסיה, אעדיף לסיים את חיי בפיליפינים, שם המחיה זולה יותר, ועם הפנסיה שתהיה לי זה בטח יספיק. (יש לי עוד 37 עד לפנסיה, ובהנחה שהמחיה בפיליפינים תישאר נמוכה מישראל גם עד אז).
 
בנוגע למעבר לפיליפינים

כשתהיה זקן והבריאות לא תהיה משהו כאן יש לך טיפולי בריאןת חינם ובפיליפינים כנראה לא בחינם והרבה פחות טובה. אם תחיה שם תאבד את זכאותך במערכת הבריאות פה ותצטרך לחזור ולעבור תקופת אכשרה. טיפולים בריאותיים עולים הרבה
 

SupermanZW

Well-known member
ודאי שתוכלו

אבל למה לסיים את חייך בפיליפינים כאשר בישראל הדירה שאתה גר בה תהפוך להיות שלך באופן רשמי? הרי לעולם לא תצטרך לשלם עליה שכירות.

אם תחסוך 100000 ש"ח לשנה (וגם תשקיע אותם) במהלך 37 השנים הבאות יהיו לך (מבחינת כוח קניה, לא מבחינת המספר האמיתי) יותר מ4000000 ש"ח, בגלל שאתה סגפן גם בישראל זה יספיק לך.

עוד לגבי להעביר את שנותיך האחרונות בפיליפינים, רמת הרפואה שם נמוכה, אתה לא רוצה להיות נתון לחסדי מערכת הבריאות שם, אם אתה רוצה לחיות במדינה זולה עם מערכת בריאות איכותית וזולה עבור למקסיקו.
 
למעלה