שאלה על הוצאה ממוצעת

SupermanZW

Well-known member
עליך לחסוך בכל הוצאה אפשרית

הממוצע לא יעזור (וגם אין אתר כזה).

כדי לחסוך חשמל צריך להחליף את כל הנורות ללדים, להכין אוכל בעיקר במיקרוגל, לנתק מכשירי חשמל מהשקע כאשר אינם בשימוש למעט מקרר וכיו"ב.

מוטב שתבקש טיפים לחיסכון בתחומים שונים מאשר את הממוצע, זה יעזור לך הרבה יותר.
 
שאלה על הוצאה ממוצעת

שלום לחברי הפורום,
אולי תוכלו לכוון אותי. אני במצב שבו אני בקושי מצליח לגמור את החודש, בטח שלא לחסוך. לדעתי (ובניגוד לדעת אשתי) ההוצאות שלנו גדולות מידי בהרבה תחומים (אוכל, מים, חשמל). האם יש אתר שבו אפשר לדעת מה ממוצע ההוצאות בכל תחום?
 
ונגיד שאישתך צודקת ואתם באמת לא מוציאים יותר מהממוצע

איך זה בדיוק מועיל לכם? איך זה גורם לכם לגמור את החודש או לחסוך? בקיצור הממוצע ממש לא אמור לעניין אתכם. תעשו לכם תכנית כלכלית ייחודית להכנסות ולצרכים שלכם. אם אתם לא חיים כבר היום בסגפנות, אז תמיד אפשר לחסוך קצת כמעט בכל סעיף: באוכל פחות מזון מעובד ויותר קיטניות. בביגוד להסתפק ביד 2 וכו'
 

SupermanZW

Well-known member
הממוצע לא רלוונטי, המצב שלכם כן

לכן אתה בהכרח צודק, אם אתה בקושי מצליח לגמור את החודש הוצאותיכם גבוהות מדי.
 

SupermanZW

Well-known member
חיסכון בהוצאות על אוכל

לא לאכול בחוץ
בסופר מרקט לרכוש את המוצרים שמחירם ל100 גרם הוא הנמוך ביותר. די בכך שתשווה את מחירה של פיצה קפואה למחירה של פיצה במשלוח כדי שתבין כמה כס, אתה יכול לחסוך אם את כל מה שאתה מתכוון לאכול בחוץ תכין בבית, בעצמך במקום. אפשר לטייל בחוץ גם בלי להוציא אגורה, זה מה שהייתי נוהג לעשות כשהכנסותיי היו נמוכות. אתה תמיד יכול לקחת איתך בקבוק מים.
 

SupermanZW

Well-known member
חיסכון בהוצאות על מים

לא לעשות אמבטיות אלא רק מקלחות. המקלחות קצרות: שטיפת כל הגוף והשיער במים, סבון על כל הגוף ושמפו על השיער, שטיפת כל הסבון והשמפו מהגוף והשיער.

התקנת חסכמים על כל הברזים.

שטיפת כלים במדיח בלבד ורק כשהמדיח מלא, זה צורך הרבה פחות מים משטיפת כלים ידנית וגם צריכת החשמל של מדיח כלים אינה משמעותית במדיחים היעילים.

גילוח במכונה חשמלית בלבד.

למלא כוס במעט מים לפני צחצוח השיניים ולטבול את מברשת השיניים לפני מריחת המשחה, לרוקן את כוס המים ולמלא אותה עד החצי, אחרי סיום הצחצוח לירוק את שאריות המשחה לתוך הכוס, לערבב עם המברשת, לשים פקק בכיור ולזרוק את מה שבכוס לכיור. למלא את כוס המים עד החצי שוב ולערבב את המברשת בכוס עד שהמברשת נראית נקיה. לשפוך את המים מהכוס לכיור, להוציא את הפקק ולנגב את הקצוות עם מטלית בעדינות במהלך ירידת המים בכיור כדי להימנע מהשארת כתמים בכיור. לסחוט את המטלית לתוך האסלה (אין צורך להוריד את המים אחר כך, זה לא מסריח). כך מצחצחים שיניים עם שימוש במינימום מים.
 
למעלה