Money Life - חכמת הכסף בכפכפים

אלכס שר

New member
Money Life - חכמת הכסף בכפכפים

שלום חברי הפורום היקרים,
שמי אלכס שר ואני מנהל קבוצה בפייסבוק "Money Life- חכמת הכסף בכפכפים". הקבוצה מהווה מקום מפגש שבו אנשים שמעוניינים ללמוד התנהלות כלכלית נכונה בבית יכולים למצוא מידע מועיל, עצות פרקטיות, טיפים חשובים והכי חשוב להימצא בסביבה מקדמת של אנשים מיוחדים ששואפים לשפר את איכות ורמת החיים שלהם דרך רכישת מיומנויות פיננסיות חשובות לחיים בהרבה מאוד תחומים.

בחייו של אדם ממוצע יש הרבה מאוד אינטראקציות יום-יומיות עם כסף בתחנות שונות בחייו ולא תמיד ההחלטות שמתקבלות ברגעים אלה הן החלטות נכונות ושקולות. הרבה פעמים, השגיאות הפיננסיות שאנחנו עושים, נובעים מפער מאוד גדול בידע המקצועי שלא רכשנו במהלך החיים כי פשוט לא הייתה מסגרת מתאימה לכך. רק תחשבו רגע, החל מהגן ועד תארים אקדמאים מעמיסים עלינו הרבה מאוד ידע שאת רובו אנחנו לא צריכים במהלך החיים, אך את העקרונות הבסיסיים לחינוך פיננסי אף אחד לא מלמד אותנו ומכאן אנחנו יוצאים לחיים ללא מיומנות כל כך חשובה.

את הפער הזה, הפרויקט Money Life, שואף לצמצם ככל הניתן ולהביא למודעות גדולה יותר את העקרונות הבסיסיים להתנהלות פיננסית נכונה בקרב הציבור הרחב. מלבד התכנים הרבים שיתפרסמו בקבוצה, אנחנו על בסיס קבוע מדי שבוע, נקיים הרצאות אונליין (webinar) ובהן כל פעם ניגע בנושא אחר בתוך עולם הפיננסי שסובב משפחה ממוצעת בישראל. הנה מקצת התחומים שבהם נעסוק בהרצאות: כלכלת המשפחה, ביטוחים, פנסיות, השקעות, משכנתא, ביטוח לאומי, צרכנות נבונה, מיסים, טיפים לעצמאים וכד'. כל הרצאה כזאת יעביר מומחה בתחומו כאשר המטרה שלו תהיה להעביר את הידע בשפה פשוטה בדגש על יישום קל של החומר הנלמד. לאחר הרצאה תהיה גם אפשרות לשאול שאלות הבהרה בשידור חי.

אני רוצה להזמין אתכם להצטרך לקבוצה שלנו שתאפשר לכם לרכוש מיומנויות פיננסיות חשובות לחיים בהרבה מאוד תחומים שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות בזמן אמת ולחסוך הרבה מאוד כסף על טעויות. ניתן לעבור לקבוצה דרך הלינק המצורף ואז ללחוץ על הכפתור "הצטרף לקבוצה". בהמשך תהיה לכם אפשרות באופן חופשי להזמין לקבוצה חברים שלכם שכמוכם רוצים להעשיר את הידע שלהם בכלים פרקטיים להתנהלות כלכלית נכונה.
[URL]https://www.facebook.com/groups/moneylifeisrael/[/URL]
תודה רבה שהקדשתם כמה דקות מזמנכם היקר ומקווה לראות אתכם בקבוצה בהמשך,
אלכס שר, מנטור לכלכלת המשפחה

 
למעלה