נשוי

בנימין47

New member
נשוי

אני נשוי בעל ממש טוב האישה עם הזמן השתנתה לרעה מבחינת ההתנהגות ועוד דברים שקשה לעלות על הכתב שהגיונית במצב כזה צריך להתגרש אבל היות ויש ילדים אני פוחד מהצד הזה אולי זה יפפיע קשה על הילדים ואני ממש בתיסכול האם י שלמשהו עצה טובה כי תמיד אני חושב אולי אפשר ליבגוד וזהו
אני ניראה מצויין ממש לא חסר לי כלום מכל הבחינות אבל אין הערכה מספיק וזה מתסכל
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אהלן נשוי

מספר הערות לגיב הדברים שכתבת:
"אני נשוי, בעל ממש טוב..."- בעל טוב בעיני מי? בעיניך או בעיני אשתך ?
"האישה עם הזמן השתנתה לרעה..." מדוע התנהגות אשתך השתנתה? מה גרם לשינוי? צריכה להיות סיבה.
"... שהגיונית במצב כזה צריך להתגרש.." זו מסקנה שלך. לא יודעת אם מישהו ייעץ לך להתגרש או לא, במיוחד כאשר אין מספיק פרטים בהודעתך ונראה שחלק מהם אתה לא יודע. אז לא כל כך ברור על סמך מה אתה מסיק ש"במצב כזה" צריך להתגרש.
העניין שאתה לוקח בשיא הרצינות את הילדים אומר שאתה מתחשב ואכפת לך מילדיך. אך אכפת לך מאשתך? ניהלת שיחה עימה מה קרה לה? אולי משהו אצלך גורם לה להתנהג בצורה שונה או שזה לא קשור אליך?
" אני תמיד חושב אולי אפשר לבגוד..." גם אישורים לבגידה אני בספק אם תקבל. ניסית לחשוב כיצד אתה יכול לעזור לה, לפני שאתה חושב על גירושים או בגידה?
לפני שאתה חושב מדוע אתה לא מוערך?
חומר למחשבה.
"אני ניראה מצויין ....." כנראה שכבר החלטת ואתה מחפש הערכה ממישהי אחרת.

בכל מקרה בהצלחה.
 

בנימין47

New member
נשוי

טוב לגבי השאלה הראשונה היא אוהבת אותי ואני בעיניה בעל טוב לא מחסיר ממנה כלום
והיא אומרת ויודעת וזה בעיני כולם
שנית השתנתה זה אומר כדור שלג שסחבתי על גבי משך הזמן אולי עם עודף סבלנותי ואריכות אפיים שלי להיות אבא טוב והביא ילדים לעולם ואמור להיות איתם ולא לעזוב אותם בידיים שאין לי ביטחון אם הם טובות בכלל לא מבחינה חינוכית ולא ביטחונית אחריותית שינוי לרעה זה אומר הנהלות קלוקלת מיסודה מבחינה כלכלית היא לא עובדת ולא עבדה ולא ראתה צורך לעבוד עם כל הצורך כפי שהינך יודעת דיברתי ודיברו איתה על זה אוזניים אטומות קניתי רכב אז כמובן היא גם רוצה בסדר הוצאתי לה רישיון צריך דלק וזה רבק תעבדי כלום
שינוי פיזי השמינה בצורה לא רגילה מפחידה אין שום תשוקה תרזי אין קול ואין עונה
כבר חתכתי את כנפי המלאךהיא כל הזמן צועקת אין בינה לבין הילדים הבנה תקשורת היא 0 בחינוך וזה בדוק אני איתה תביני בגלל שאין להם אמא אם אתגרש אז גם אבא לא יהיה להם וזה חוסר אחריות וכן אני רואה צורך לא להתגרש אבל כפי שהזכרתי את כנפי המלאך הסרתי
שיחה לנהל תארי לך עם כל השנים מה ניראה לך?...
כן הרבה שיחות אך זה לא הועיל מאומה כניראה היא עדיין בתחושה שעדיין אני עם כנפי המלאך
אני מוערך אך אולי יותר נכון להגיד שלא מתחשבים היא לא מתחשבת ברגשות שלי ולא בצרכים האישיים שלי ולא במצב הכלכלי שלי אני עובד מאד קשה אך יש מצבים בחיים שיש ירידות איפה את במצבים הללו האם לא ראית צורך לתת יד לצאת לעבוד לממן את הדלק שאת יוצאת עם החברות שלך
בגידה זה מחשבה לגיטימית למציאות כה עגומה
להגיד שזה פיתרון ברור שלא
ניראה מצויין זה אומר שאין לה סיבה לא להראות יפה בעיני להגביר את המשיכה והתשוקה
כדי שבאמת לא אצטרך שוב את כנפי המלאך
 

חביף

New member
סלח לי על הדעות הקדומות

אתה נקרא ונשמע כמו יהודי חרד.
מהצד השני יש ברצף המלים שלך מלים שמשייכות אותך לפלח אוכלוסיה אחר, כך שאני די מבולבל.
מהתשובות לסיגלית אני מבין שהפרנסה בלי עין הרע טובה, ושבעצם מאז נישואיך אתה המפרנס היחיד, ואתה מרגיש את עוצמת האחריות המוטלת עליך, זו באמת אחריות קשה, במיוחד כשאתה חש/מרגיש/רואה/יודע שבת זוגך מתעלמת מהמצב ואינה מוכנה לתת יד.
שאלה חטטנית - איך הבית? מטופל, נקי? היא מכינה אוכל? הילדים נקיים, לא מוזנחים?
מה זה אפס בחינוך?
מה היה בתחילת הדרך של שניכם? האם הסכמתם על חלוקת תפקידים, היא בבית ואתה בחוץ? האם יש שיחה בין שניכם, אבל לא כזו שאתה "הבעל" הואלת בטובך ונתת לה, אלא שיחה בה שניכם משוחחים בגובה העיניים על החיים המשותפים שלכם?
ועוד שאלה חודרנית - אל תענה אם אני מגזים - האם מאז שאשתך השמינה היא מגלה ענין במין בכלל? אולי זו דרכה להסביר לך שאין לה ענין במין יותר?
אני חושב שאתם חייבים לשבת ולשוחח בשקט, לא בצרחות על חייכם המשותפים, אולי שווה מגשר/ת שתעבוד עם שניכם, אולי הרב או הרבנית באיזור מגוריכם, כאלה ששניכם סומכים עליהם.
מה דעתך?
בגידה איננה לעולם פתרון
את המתח המיני אפשר לשחרר באופן עצמאי
,זמנית. אבל התמונה שאתה מתאר קשה, וחייב לבוא שינוי.
 
למעלה