איפה באמת מכירים מישהי למפגשים דיסקרטיים...

איפה באמת מכירים מישהי למפגשים דיסקרטיים...

האמת קצת במלכוד, כבר תקופה ביובש כי אישתי לא נותנת לי, היא כל הזמן מענישה אותי כשמשהו לא מתאים לה אז זאת הדרך שלה עד שאני לא מתנצל, אז נמאס לי להתנצל ואני אשמח להכיר מישהי שגם לה זה חסר, השאלה איפה... לצאת אני לא בדיוק יוצא בתור נשוי, אין אתרים נורמליים להכרויות של נשואים ובצאט כששומעים שאני נשוי בדרך כלל לא ממשיכות להתכתב איתי...

אשמח לשמוע המלצות :)
 

שםפנוי10

New member
בפורום השכן

אתה די קרוב אליו.. רק תעשה חיפוש קטן ותמצא. לא מבטיח לך ללקק דבש שם אבל אם יש לך נתונים טובים ותוכיח את עצמך אולי תצא מישם עם משהו..
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
"בלי עין רעה" לא חסרים פורומים

כאלו שאפילו ילמדו אותך איך עושים את זה מבלי להיתפס ואיך לחיות עם זה.

קצת מפתיע (לטובה) לשמוע מגבר ששואל, בעידן של היום, איך ניתן לטעום מהצד, עם כל האופציות שקיימות. בלי סוף אתרי אינטרנט ואפליקציות להכרויות מכל הסוגים.
מפתיע (קצת לא לטובה) איפה הראש שלך נמצא: אתה נמצא בתקופת יובש, בת הזוג "כל הזמן" מענישה אותך עד שאתה מתנצל ו... נמאס לך ונמאס לך להתנצל.

לא קל! מסכן...

בהצלחה.
 
כפי שכתבו לך - כשיש רצון יש גם פתרון

אבל לי נראה חמור מאוד עונש מיני, ושימוש במין ככלי בתקשורת בינזוגית לבטא כעס.
אין לי מושג מה קורה ביניכם, מהו ההקשר, מצב משפחתי, כלכלי וכו' - אבל אותי אמא שלי לימדה מהרגע שהתחלתי להשעיר, סקס אינו כלי להשגת מטרות מבן הזוג, שימוש בסקס להעניש חמור ביותר. על אלה שכן עשו זאת - היא המליצה להתגרש או ללכת ליעוץ משפחתי.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
קצת בעייתי

יכול להיות שמדובר באישה שמשתמשת במין כדי "לחנך" את בעלה, שזה גרוע. ופה אכן צריך להעיר אותה.
אבל יכול להיות שהוא בכלל ישן בעמידה ולא קורא את המפה נכון. אולי יש משהו שמציק לאשתו אצלו, משהו מתסכל אותה וזה משפיע ישירות על החשק המיני שלה, עד שהוא מתנצל כדי לרצות אותה. ואם זה חוזר על עצמו כנראה שההתנצלות לא פותרת את הבעיה אלא מכבה את השריפה רגעית.
אי אפשר לדעת על פי הודעה כל כך קצרה מה טיב היחסים ביניהם אבל בקריאה ראשונה די הציק לי לקרוא עד כמה הוא מתאר את עצמו כמסכן ("היא לא נותנת לי, היא מענישה אותי, נמאס לי"). הוא לא תיאר בעיה שיש להם אלא "תקופה של יובש" אז אולי זה משהו זמני ולא טכניקת ענישה קבועה באמצעות מין?
 
ניסוח כזה או אחר לא יפתור

או לא יציג תמונת מצב אחרת - מיבשת, מענישה, עיוורון שלו...
ברור לפי ההודעה שלו, שבת זוגו נעזרת במין, כלומר בשלילתו, כדי לומר משהו.
את אומרת את זה, הוא אומר וגם אני אומר.
 
למעלה