נשים יקרות,

נשים יקרות,

זה אכן מבורך שנתדיין ביננו ואין בזה כל רע - להיפך. אבל! מדובר בפורום, ההתנהלות בפורום אמורה להיות שונה מצ'אט בו זורקים מילה או אייקון חסר משמעות לאוויר הפורום. בואו ננסה להרים את הרמה, ולעשות את המקום הזה איכותי ועם תוכן ענייני. אתן מוזמנות לפתוח סקרים, לשאול שאלות, להכיר, כל זאת תוך שמירה על כללי הפורום ועל הסדר המינימלי שאני מנסה לנהל פה. תודה, ושיהיה לכולכן יום נעים..
 
נטאשה יקרה

(לפחות עבורי), המסר שאת מעבירה בדברייך הוא כפול ואפילו קצת מבלבל... מצד אחד התדיינות בפורום היא מבורכת מבחינתך, מצד שני אין בו מקום "לזרוק" מילים או אייקונים חסרי משמעות (?!) אז ככה.. ראשית הרשי לי לשתף אותך בדבר אותו למדתי בשהותי כאן על פני כוכב ארץ: לשום דבר (כולל למילים) אין משמעות עד שאנחנו מעניקים לו אחת, כך שלרוב משמעותם של דברים תלויים לא מעט בפרספקטיבה שלך עליהם. בהמשך (לתזכורת /ידיעה)... לאייקונים חסרי משמעות יש עוד כמה שמות ברחבי הרשת ובינהם רגשונים וסמלי הבעה ומלבד זאת, לפחות מהפרספקטיבה שלי על הדברים, כשעושים בהם שימוש נכון
לעיתים אייקון אחד עשוי להיות שווה לאלף מילים. תוכן ענייני (שואלת באמת ואשמח לתשובה)... כשמדובר בפורום הנושא את השם "סקס לסביות" מה הוא תוכן ענייני עבורך? יותר מזה, כדי לשאול, לשתף, להיפתח, להכיר, צריך להתחיל מאיפשהו. לא? דיקטטורה מנומסת, הגדרות, חוקים, סדר וחסימה של הזרימה הטבעית... באופן אישי אני לא נוהגת <ואולי בין היתר מהסיבות שצוינו להלן>, לרוב איני נוהגת לגלוש בפורומים ויותר מזה לקחת בהם חלק. אתמול בלילה לאחר שהוזמנתי לכאן ע"י לחישה האחת (המקסימה) נכנסתי להציץ, הרגשתי כאן נעים וחשבתי שאולי אפילו ארצה ואצליח לראשונה להשתלהב ולשלב עצמי בפורום שכזה - כנראה שזה כבר לא יקרה וחבל (לי).... מתוך שכך... לא אפריע יותר לך ולשסק הטרופי לנהל כאן את הסדר המינימלי הנחשק כ"כ ואפנה את מקומי ל "תוכן ענייני ואיכותי". כל שנותר לי בנקודה זו, הוא לאחל לך המון הצלחה עם הפורום ואולי אפילו עוד אחזור לכאן פעם אם תהיה לי שאלה שלא אוכל למצוא עליה את התשובה בתוכי, או שארצה "להכיר" באופן ענייני בנוסח: "אני חמה אש". לעולם אין לדעת מה ילד יום
אולי אפילו אצליח לחשוב על איזה סקר מהמם שאפחד עוד לא חשב עליו. עד אז...
באמת מכל הלב, שיהיה המון בהצלחה.
 
את מוזמנת לראות

איך מתנהלים פורומים אחרים, אני לא ממציאה פה את הגלגל. אין לי שום רצון להרוס איזו זרימה טבעית, להיפך, אבל אם מדובר בשיחות אישיות שמסתכמות ב- "מה שלומך - טוב תודה", לשם כך נוצרו צ'אטים ומסנג'ר בהם אפשר להשיג את אותה המטרה. בעניין הפורום ותוכנו ניתן להתדיין יחד, אני בעד תיאום ציפיות בו כל אחת תפרט מה היא רוצה למצוא פה. הנושא הוא מאוד מבלבל, ולא קל, וזהו הפורום הראשון בו נתקלתי שמנסה ליצור שיחה סביב סקס לסבי, זה לא פשוט. אני מקווה שלא תפרשי כל כך מהר, אין בכוונתי לגרום לכך. ואת יותר ממוזמנת לפרסם סקר מעניין.
 
כנראה שאני לא האדם הנכון...

להזמין אותו לראות איך מתנהלים פורומים אחרים: א. משום שאני יודעת. ב. משום ש "אפקט העדר" מעולם לא משך אותי ויותר מזה לעיתים אפילו קצת מלחיץ. (מחייכת) בתי הקברות מלאים באנשים שלא רצו להרוס לעצמם ולאחרים את הזרימה הטבעית אבל... (במודע או שלא) זה בדיוק מה שעשו. נטאשה... במקום בו יש ציפיות יש אכזבות - אין לי צפיות מהפורום או בכלל: יש לי חשק לגלוש באהבה ולזרום עם כל דבר שנכון לי ובא לי טוב בכל רגע נתון - בזה זה מסתכם. לא מפרשת לבטח לא מהר - פשוט זורמת... אולי אפילו אקפוץ לבקר עוד לפני שיהיה לי סקר מעניין, למרות שאם תשאלי אותי: שתי בחורות שזורמות בהכרות ראשונית אונליין בפורום לסבי - עשוי בפוטנציאל להיות הרבה יותר מעניין (כל אחד כמעט)מכל סקר יבש שלא משקף ברמה המציאותית של הדברים כמעט כלום. ולסיום... עדיין לא ענית לי - אז שואלת שוב: <כנראה שמתוך הפחד כי גם הפורום הזה יהפוך ל "עוד פורום" את יודעת לספר מה את לא רוצה> אך... עדיין לא סיפרת מה הוא כן תוכן ענייני עבורך? כשאנו פונים מעצמנו החוצה אל העולם <לבטח כשבסקס עסקינן>.... אל לנו לשכוח לעולם כי במקום בו האהבה תורמת להרגשה של קירבה ושל יחד הפחד מרחיק, ובמקום בו האהבה פותחת לזרימה טבעית הפחד סוגר עליה.
 
למעלה