שופינג באיביי

Fun Fair

New member
ושאלה נוספת שלי (ואני מפסיקה להציק../images/Emo6.gif)

עם כל חיבתנו לאיביי, האם ישנם מוצרים שעדיף שלא לרכוש דרך איביי? הכוונה לא מבחינת עלויות המשלוח ומכס...אלא ציוד רפואי, למשל (נאמר- מסיכות CPAP שראיתי שנמכרות), מכשירים אלקטרניים מסויימים שקלים יותר לזיוף (למשל- תואמי אייפון למיניהם..) וכו?
 
:) שמתי לב שיש לך המון שאלות לאחרונה...

תמיד לבדוק גם מחוץ חאיביי. העניין שבאיביי עם כל הסיכונים יש את כל ההגנות הטובות ביותר - וגם את מגוון המוצרים הרחב ביותר. לכן, כל חיפוש של מוצר - שווה בדיקה גם מחוץ לאיביי )גוגל מוצרים- http://www.google.com/products#t:0)
 

EdisonGirl

New member
שלום ../images/Emo13.gif

איזה כיף שאתה פה לענות לי על זה, כי זה מטריד אותי כבר זמן מה, ואין מי שיענה לי!
קניתי ב- eBay משהו, שרציתי שיישלח לקרובת משפחה שלי בחו"ל, ולא לישראל. שיניתי את הכתובת ומשום מה זה לא נתפס, והמשלוח הגיע לארץ, ולא אליה. הבנתי שזה בגלל שהכתובת שלה לא מעודכנת בחברה של כרטיס האשראי שבאמצעותו שילמתי (דרך PayPal כמובן). האמנם? תוכל להסביר לי על העניין הזה של כתובות למשלוח? כיצד משנים ובאילו מצבים באמת לא ניתן לשנות? תודה רבה רבה!
 
תשובה

הבעיה טמונה בעניין שפייפל מאפשרת להוסיף כתובת נוספת למשלוח רק לאותה מדינה בה הונפק כרטיס האשראי - זאת אומרת שאתה יכול להוסיף כתובת בפייפל רק לכתובת אחרת בישראל ולא בארה"ב. לעומת זאת איביי מאפשרת להזין כתובות נוספות לכל העולם. בקש בפירוש מהמוכר שישלח לכתובת הנוספת שהגדרת באיביי - ואם המוכר יענה שהוא חושש שלא יהיה לו ביטוח על כך - אמור לו שאיביי ופייפל מחוייבים לכתובות הרשומות באיביי ובפייפל - תוכנית "הגנת המוכר" כוללת את כל הכתובות - גם באיביי וגם בפייפל.
 
למעלה