לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
98149,814 עוקבים אודות עסקים

פורום שופינג

ברוכים הבאים לפורום שופינג! 
אנא קראו את תקנון הפורום תחילה 
"שופינג זה תיאבון חוזר. את קונה - מתמלאת. מחר תהיי רעבה שוב, לא תאכלי?"
(סופי קינסלה/ סיפורה של שופהולית, הוצאת פוקוס 2003)
ברוכים הבאים לפורום שופינג! המקום לאוהבי הקניות באשר הם. זה המקום להחליף חוויות, לחלוק טיפים ולהשביע את התאבון מבלי להרעיב את הכיס. גלישה מהנה!
רגע... לפני שאתם רצים לכתוב הודעות... הפרסום בפורום, כמו בכל תפוז, אסור בתכלית האיסור. לא נהסס למחוק הודעות פרסומיות, וכן לחסום את המפרסמים לכל פרק זמן שיעלה על דעתנו, ללא התראה מראש.
גלישה מהנה, מנהלת פורום שופינג

אודות הפורום שופינג

ברוכים הבאים לפורום שופינג! 
אנא קראו את תקנון הפורום תחילה 
"שופינג זה תיאבון חוזר. את קונה - מתמלאת. מחר תהיי רעבה שוב, לא תאכלי?"
(סופי קינסלה/ סיפורה של שופהולית, הוצאת פוקוס 2003)
ברוכים הבאים לפורום שופינג! המקום לאוהבי הקניות באשר הם. זה המקום להחליף חוויות, לחלוק טיפים ולהשביע את התאבון מבלי להרעיב את הכיס. גלישה מהנה!
רגע... לפני שאתם רצים לכתוב הודעות... הפרסום בפורום, כמו בכל תפוז, אסור בתכלית האיסור. לא נהסס למחוק הודעות פרסומיות, וכן לחסום את המפרסמים לכל פרק זמן שיעלה על דעתנו, ללא התראה מראש.
גלישה מהנה, מנהלת פורום שופינג
x
הודעה מהנהלת הפורום
ברוכים הבאים לפורום שופינג!  אנא קראו את תקנון הפורום תחילה
הצטרפו לעמוד האופנה של תפוז בפייסבוק והתעדכנו מדי יום בנושאי אופנה, שופינג וסטייל!
אין לפרסם על גבי הפורום, פרסומים ודרושים בלוח המודעות בלבד! ההודעות תמחקנה ללא התראה. בקשות חריגות יאושרו ע''י הנהלת הפורום במסר מקדים. תודה!
משתתפים בתחרות במסגרת שת"פים מטעם "תפוז"?
רגע לפני, שימו לב לנהלים הבאים:
כל גולש שמשתתף בתחרות מונחה לפעול על פי הכללים הבאים:
• שמירה על התנהלות נעימה בפורום
• שמירה על גילוי נאות וציון ברור כי העלאת הרשומה נעשתה במסגרת תחרות של תפוז.
• פרסום רשומה מלאה (ולא רק לינק לרשומה) ובסיומה- ניתן לצרף את הלינק הייעודי.
• פרסום הלינק רק בקהילות בהן הגולש משתתף באופן קבוע
• פרסום הרשומה רק כתגובה לשרשור רלוונטי – שרשור המלצות, שרשור  וכו'. אם אין שרשור מתאים – פתיחת שרשור חדש תיעשה רק בתיאום עם מנהל הפורום
• העלאת הקישור פעם אחת בלבד.
• סטייה מכללים אלו או הפרעה להתנהלות הפורום, עלולה להביא לפסילת המשתתף מהתחרות  (נוסף על מחיקת הודעתו וחסימה מהפורום בו הפר את הכללים)

בהצלחה!
המשך >>

לצפיה ב-' שופינג באיביי'
שופינג באיביי
30/11/2010 | 16:07
46
105
לצפיה ב-'איביי ושופינג בהחלט מתחברים יחד '
איביי ושופינג בהחלט מתחברים יחד
<< ההודעה הנוכחית
25/11/2010 | 17:04
43
26
אלי שמעוני, מייסד המרכז הישראלי למסחר ב- eBay, מומחה למסחר אלקטרוני ולמסחר ב- eBay; מגיע להתארח בפורום ביום שלישי ה 30.11 בשעה 17:00.

אלי, מרצה כיום בארץ בתחום המסחר באיביי בעקבות הידע הרב שצבר עם השנים.
הקים אתר www.ebayhelp.co.il אותו הוא מנהל, המרכז בתוכו תכנים בעברית לסייע לגולשים ברזי המסחר באיביי בפרט ובאינטרנט בכלל.  
בנוסף, אלי חיבר את הספר "איביי למקצוענים".

אתן מוזמנות (ומוזמנים) לשאול אותו כל שאלה שעולה בדעתכן על קניה באיביי, על הסיכונים, על הצדדים החיוביים ועל עולם הקניה באינטרנט בכלל.

קניה מהנה
שופינג >>
לצפיה ב-' מוזמנות (ומוזמנים) לשרשר לכאן '
מוזמנות (ומוזמנים) לשרשר לכאן
25/11/2010 | 19:53
6
לצפיה ב-'תודה על האירוח המעניין '
תודה על האירוח המעניין
27/11/2010 | 07:03
1
והשאלות שלי:

א. אשמח לקבל מספר טיפים בסייסים לקנייה דרך איביי

ב. שמעתי על הרבה בעיות עם משלוחים לארץ מבחינת עלות יקרה,לא תמיד שולחים לארץ וכו'. מה הפתרונות לכך

ג. מהם הסיכונים הכרוכים בקנייה דרך איביי
שופינג >>
לצפיה ב-'תשובות :)'
תשובות :)
30/11/2010 | 16:34
2

א. הנה כמה טיפים לרכישה: 1. שלמו אך ורק דרך פייפל - לא דרל העברה בנקאית ולא דרך ווסטרן יוניון (גם אם העיסקה נשמעת מצויינת). 2. העדיפו לרכוש ממוכר שהוא Top rated seller, בכדי לקבל תואר זה צריך לעמוד ברמת שירות מחמירה וגבוהה.  3. המחיר הנמוך ביותר לא צמיד מביא את העסקה הטובה ביותר - שימו לב לעלות המשלוח, לאיכות המוכר (פידבקים) - יעיד עם איכות השירות וגם לעיתים קרובות על איכותו של המוצר וזמני השילוח שלו. 4. שימו לב שהמוצר נשלח לישראל. 5. בדקו לפני כן האם יש מיסוי על המוצר - מוצר מעל 50 דולר הנכנס לארץ (כולל משלוח) חייב במע"מ ובמס קנייה (תלוי בקטגוריה) - לעיתים לא כדאי לרכוש בגלל המיסוי הגבוה דוגמא: חלקי חילוף לרכב.
ב. הפתרון למשלוחים לישראל - הוא בדיקה לפני כן מול המוכר אם הוא שולח לישראל. אם תסתכלו בתגית shipping  בדף המכירה - תוכלו לבחור באפשרות של המדינות למשלוח את ישראל (אם קיים) ולבדוק את העלות למשלוח לישראל. שוב, במידה ולא קיים - הציגו שאלה למוכר בעניין המשלוח.
ג. היום יותר מתמיד הסכונים ברכישה באיביי קטנים מאוד - אבל קיימים. חשוב לשלם בפייפל. היום איביי יחד עם פייפל מציעה ביטוח רחב מאוד לרכישה. החשוב שתדעו הוא שאם לא קיבלתם מוצר שהזמנתם - עליכם לפתוח dispute (תלונה - "ויכוח" בתרגום חופשי) בפייפל עד 45 יום מיום התשלום. יום אחד לאחר מכן - הסיכוי שלכם לקבל את כספכם בחזרה יהיה נמוך ביותר. מוכרים בעייתיים - ימשכו אותכם לזמן הזה בתואנות שונות. אל תתנו ל- 45 היום הללו לעבור ללא דיספיוט במידה ולא קיבלתם את המוצר (או המוצר שהגיע הוא לא כמו שתואר).
שופינג >>
לצפיה ב-'השאלות שלי '
השאלות שלי
27/11/2010 | 10:19
5
5
1. אף פעם לא הבנתי מהי הגנת הקונה/מוכר שחלה באי-ביי. לדוגמא, מאז פעילות באי-ביי שני פריטים לא הגיעו אליי- פניתי למוכרים. מוכר א' החזיר לי מיידית את עלות הקנייה פלוס עלות המשלוח. מוכר ב' סירב ואמר שזו "אשמתי" מאחר ובחרתי במשלוח הזול. לאחר שאיימתי בפתיחת תלונה באי-ביי הוא הסכים להחזיר לי את עלות הפריט בלבד.
מה קונה אמור באמת לקבל במידה והפריט לא הגיע? עלות הקנייה? עלות הקנייה והמשלוח?

2. בהקשר לשאלה הנ"ל, מהי הגנת המוכר? האם הוא סופג את עלות הפריט שלא הגיע או שהוא מפוצה בדרך כלשהי ע"י אי-ביי?

תודה רבה!
שופינג >>
לצפיה ב-'ועוד שאלה בנוגע להגנת המוכר.. '
ועוד שאלה בנוגע להגנת המוכר..
27/11/2010 | 17:44
1
6

2 מוכרים מ ebay.uk החזירו לי את סכום הקניה + עלות משלוח על מוצרים שלא הגיעו, כיוון לטענתם הם מקבלים זיכוי מלא על אובדן, מחברת הדואר הבריטית. האם קיים הסדר דומה בארץ?
שופינג >>
לצפיה ב-'עוד תשובה'
עוד תשובה
30/11/2010 | 16:36
5
לגבי ההחזרים - קיים בדואר ישראל הסדר - ביטוח של עד 100 דולר על כל מוצר שנשלח בדואר רשום. ו- 1000 ש"ח ביטוח במשלוח מהיר EMS (אפשר להעלות את הביטוח - 4 ש"ח לכל 1000 "ח ביטוח - רק ב- EMS).
שופינג >>
לצפיה ב-'התשובות שלי'
התשובות שלי
30/11/2010 | 16:35
2
4

1. במקרה שלך אני ירחיב בעניין הגנת הקונה. הקונה מוגן באופן מלא כעל הסכום ששילם (כולל דמי המשלוח), כאמור בהודעה הקודמת - עליך לפתוח תלונה בפייפל (עדיף) או באיביי על כך שלא קיבלת את המוצר. האחריות לשילוח המוצר היא על המוכר. כולל וידוא שקיבלת את המוצר.

2. הגנת המוכר באה לא כאשר אבד המוצר בדרך - את העניין הזה המוכר צריך לבטח ע"י חברת השילוח. הגנת מוכר באה במקום בו יש הונאה - ומוכר שלח מוצרים ל"נוכל" ששילם מחשבון של מישהו אחר. איביי (בעיקר פייפל) מכסה את המוכר במידה ושלח את המוצר ומוכיח זאת.
שופינג >>
לצפיה ב-'באותו עניין- שאלה נוספת'
באותו עניין- שאלה נוספת
30/11/2010 | 16:46
6
האם סטטוס "נשלח" (shipped) באיביי הוא מחייב?
או במילים אחרות:
האם לאחר ביצוע ההזמנה ושליחת המוצר, המוכר חייב לעדכן את הסטטוס (ובמקרה שלא עודכן- האם זה מהווה "קייס" מבחינתי בפתיחת דיספיוט)?
שופינג >>
לצפיה ב-'תודה רבה שאלת המשך קטנה'
תודה רבה שאלת המשך קטנה
30/11/2010 | 17:31
2
ומה אם אני היא זו שבחרה את המשלוח הכי פשוט, כלומר הכי זול, בלי מעקב ובלי ביטוח.. האם זו עדיין אחריותו של המוכר?
שופינג >>
לצפיה ב-'אה, עוד שתי שאלות'
אה, עוד שתי שאלות
27/11/2010 | 18:04
1
4
1. שאלה ממש טיפשית אבל בכל זאת- מה ההבדל בין אי-ביי העולמי והבריטי? האם המוצרים שמופיעים באי-ביי הבריטי אינם מופיעים באי-ביי העולמי אלא אם כן המוכר העלה את המוצר גם לאי-ביי העולמי?

2. יצא לי שבוע שעבר להיתקל במכירה שבדף המוצר היה כתוב "משלוח לאירופה ובריטניה 6 פאונד. שאר הקונים- צרו קשר". לעומת זאת, כנראה עקב טעות של המוכרת, במחירי משלוח המשלוח היה 6 פאונד לכל מקום בעולם. לא נתתי הצעת מחיר כי לא רציתי להסתבך (המכירה הייתה שעתיים טרם סיומה ולא חשבתי שהמוכרת תספיק לענות לי), אבל נניח והייתי קונה ומשלמת, האם היה ניתן לבוא אליי בדרישה להוסיף מחיר למשלוח כאשר הטעות היא של המוכרת? (לא שיש לי בעיה להוסיף כסף במידה ומחיר המשלוח הוגן אבל הרי לפעמים מוכרים רושמים סכומים שאינם הגיוניים עבור משלוח ופחדתי שמא היה תבקש סכום לא הגיוני...).

תודה רבה  
שופינג >>
לצפיה ב-'אה. עוד שתי תשובות'
אה. עוד שתי תשובות
30/11/2010 | 16:36
2
1. איביי הבריטי - וכל אתרי איביי "המקומיים" מיועדים לקהל מקומי - והכוונה היא לא להציג מכירות מאתרים אחרים של איביי באתר מקומי כזה או אחר. אבל אם תוצאות החיפוש למוצר ספציפי יניבו פחות מ- 10 תוצאות (זה משתנה מידי פעם) אזי יוצגו גם תוצאות מאתרי איביי אחרים.

2. חוקית (על פי איביי) לא היית חייבת להשלים. אבל אני מאמין בקנייה ומכירה חכמה - ולעיתים מוכרים (וגם קונים) טועים - ואם התוספת (כמו שציינת) היא ברמת ההיגיון - יש להשלים.
שופינג >>
לצפיה ב-'שלום שאלה קטנה על הגנת הקונה'
שלום שאלה קטנה על הגנת הקונה
28/11/2010 | 11:18
1
7
יצא לי כבר פעם-פעמיים שתודות לשירות הדואר המזהיר שיש פה באיזור, חבילה שלי נשלחה חזרה למוכר. בשתי הפעמים המוכרים קיבלו את החבילה והסכימו לשלוח לי אותה חזרה בתמורה לתשלום נוסף של דמי משלוח דרך invoice בפייפאל.
הבעיה היא שעד שהחבילה הגיעה אליהם חזרה כבר עברו ה-45 יום שבהם ניתן לפתוח case, מה שלא עשיתי ועל כן יצאה שהשליחה השנייה של הפריט הייתה ללא הגנת אי-ביי כלל...

האם יש דרך לעשות עסקה שכזו (כלומר, לשלם ושהמוכר יישלח חזרה את הפריט אליי) תחת ההגנה של אי-ביי כך שאם לא אהיה מרוצה בכל זאת אוכל לפתוח case? או שמא הדרך היחידה היא שלפני שה-45 ימים עוברים עליי לפתוח case רק כדי שעדיין יהיה לי הגנת אי-ביי? (כלומר- לא case שמאשים את המוכר במשהו, אלא רק כדרך שבה אוכל לפתור בעיה אפשרית שתצוץ כשאקבל את הפריט).

ואם כן- כמה זמן case יכול להישאר פתוח לפני שאי-ביי סוגרים אותו?
והאם עצם פתיחת ה-case, גם אם אין שם תלונה כלשהי על המוכר אלא רק כדרך להגן על עצמי, מזיקה למוכר בכל צורה?

מקווה שהייתי ברורה ותודה!
שופינג >>
לצפיה ב-'תשובה גדולה לשאלה קטנה :)'
תשובה גדולה לשאלה קטנה :)
30/11/2010 | 16:40
5
עצתי לך היא כזו. אם מוצר נשלח אליך וחזר למוכר מכל סיבה שהיא - דאג לקבל החזר כספי מלא על המוצר ורכוש אותו שוב במכירה באתר איביי. כך תהיה לך הגנת איביי ופייפל מלאה מחדש.

אם לא ניתן - הייתי מציע לבקש מהמוכר להחזיר את התשלום עבור המוצר - ולשלוח לך בקשת תשלום חדשה בפייפל למשלוח החדש - שוב אפשרת זמן נוסף להגנת פייפל עבורך כקונה.

ואם גם את זה המוכר לא מאפשר - הייתי מוותר על המוצר והשירות - כי כנראה יש בעיה כלשהיא במוצר או בשירות אותו הוא מספק - והמוכר מבין את משמעות איבוד הגנת הקונה שלך...
שופינג >>
לצפיה ב-'כל הכבוד על האירוח'
כל הכבוד על האירוח
28/11/2010 | 11:44
3
לפני הכל, ברצוני לומר כי האתר שלך הוא ממש מעניין ויעיל.
ולשאלות:
1. לגבי משלוח לארץ: אז יש חברות שמהוות את המתווך בשליחה לארץ. השאלה היא האם אפשר להשפיע על מדיניות איביי הכללית לשלוח לכל העולם כברירת מחדל. אני מבינה שיש מוכרים של ארוצים להתעסק עם משלוחים ארוכים, ואח"כ החזרות מסוף העולם, אבל בד"כ העסקה עוברת חלק, והכל זה פונקציה של משלוח עליו הקונה משלם ממילא...
2. היום, בעידן הפייפאל והאתרים המאובטחים, ממה כדאי להיזהר בקניה מאתרים שונים?
3. אם אני רוצה למכור פריטים שאני יוצרת באינטרנט, האם כדאי לבחור בetsy או באיביי, והאם בכלל משתלם להיות מוכר באיביי אם לא מדובר בכמות גדולה מאוד של פריטים, בשקלול עלויות המשלוח וכו'?
תודה רבה!
שופינג >>
לצפיה ב-'הבהרה לגבי השאלה הראשונה'
הבהרה לגבי השאלה הראשונה
28/11/2010 | 18:44
2
התכוונתי שהמדיניות של איביי תכפה על כל המוכרים לשלוח כל העולם.
שופינג >>
לצפיה ב-'תודה על הפרגון - תשובות'
תודה על הפרגון - תשובות
30/11/2010 | 16:47
1
1
איביי הלפ נועד לסייע ואני שמח שהוא עושה זאת. אני משקיע זמן רב על התכנים באתר.

לשאלותיך

1. איביי לא יכול חוקית לכפות על מוכרים לשלוח לכל העולם. מה גם שאין לאיביי עניין לעשות זאת. איביי מעוניינת בהיפך הגמור. היא מעוניינת שהמוצרים יגיעו מהר ללקוחות ושהלקוחות יהיו מרוצים. לכן בתנתה אתרים מקומיים שיציעו משלוחים מקומיים ומהירים (דומה לאמזון).
2. לשלם רק בפייפל - והכלל החשוב - אם זה נראה טוב מידי - זה כנראה לא אמיתי (מזוייף או מרמה - לבדוק היטב).
3. עבודות יד אני ממליץ על אטסי יותר מאשר איביי - גם בגלל היעושיות של האתר וגם בגלל התחרות הנמוכה יותר וההערכה למוצרים יותר מאשר באיביי. איביי כמו פלטפורמות אחרות מציעה שירותים רבים וכל מוכר צריך לשקול כדאיות כלכלית. אני יכול לומר שברוב המקרים איביי משתלם מאוד - בטח לאנשים שהם אינם מקצועיים ומחפשים תנועת קונים רלוונטית מיידית.
שופינג >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'תודה רבה על התשובות!!'
תודה רבה על התשובות!!
30/11/2010 | 17:57
2
לצפיה ב-'לטובת אלו שטרם רכשו באי-ביי'
לטובת אלו שטרם רכשו באי-ביי
28/11/2010 | 14:03
2
2
אשמח אם תוכל לתת לנו כמה טיפים ראשוניים לרכישה, איך לגשת לרכישה, איך לחפש מוצרים ובכלל - למה כדאי לשים לב כשרוכשים באי-ביי.

שופינג >>
לצפיה ב-' טיפים מסוג זה יועילו :)'
טיפים מסוג זה יועילו :)
30/11/2010 | 11:05
1
לצפיה ב-'טיפים לקנייה באיביי'
טיפים לקנייה באיביי
30/11/2010 | 16:50
3
הנה כמה טיפים לרכישה:
1. שלמו אך ורק דרך פייפל - לא דרל העברה בנקאית ולא דרך ווסטרן יוניון (גם אם העיסקה נשמעת מצויינת).
2. העדיפו לרכוש ממוכר שהוא Top rated seller, בכדי לקבל תואר זה צריך לעמוד ברמת שירות מחמירה וגבוהה. אם אין בנמצא - בדקו את הפידבקים של המוכר ושימו לב איפה המוכר מספק שירות פחות טוב (לעיתים זה זמן המשלוח - לעיתים זה תיאור המוצר...).
3. המחיר הנמוך ביותר לא תמיד מביא את העסקה הטובה ביותר - שימו לב לעלות המשלוח, לאיכות המוכר (פידבקים) - כל אלה יעידו יחד על איכות השירות וגם לעיתים קרובות על איכותו של המוצר וזמני השילוח שלו.
4. שימו לב שהמוצר נשלח לישראל.
5. בדקו לפני כן האם יש מיסוי על המוצר - מוצר מעל 50 דולר הנכנס לארץ (כולל משלוח) חייב במע"מ ובמס קנייה (תלוי בקטגוריה) - לעיתים לא כדאי לרכוש בגלל המיסוי הגבוה דוגמא: חלקי חילוף לרכב.
שופינג >>
לצפיה ב-'שאלה בנוגע לפידבקים'
שאלה בנוגע לפידבקים
30/11/2010 | 16:10
9
5
אחד הכלים היותר אפקטיביים לי, כקניינית באיביי הם הפידבקים שניתנים למוכרים.
עם זאת, עד כמה הפידבקים עלי, כקונה, חשובים למוכרים?

הרי אם התשלום מתבצע דרך פייפל, הרי שהמוכר מכוסה בכל מקרה, לא?
שופינג >>
לצפיה ב-'ועוד שאלה בנוגע לפידבקים ודיספיוטים'
ועוד שאלה בנוגע לפידבקים ודיספיוטים
30/11/2010 | 16:49
5
4
האם לאחר שפתחתי דיספיוט, יש טעם בהשארת פידבק לא חיובי על המוכר?
שופינג >>
לצפיה ב-'פידבק לאחר דיפיוט'
פידבק לאחר דיפיוט
30/11/2010 | 16:55
4
2
אני ככלל נמנע מלתת פידבק שלילי - רק במקרים מאוד קיצוניים. אם קיבלת את כספך בחזרב - זה צריך להספיק. אבל זו רק דעתי. (אני פשוט מבין את המשמעות הרת האסון עבור מוכר המקבל פידבק שלילי).
שופינג >>
לצפיה ב-'אשמח אם תרחיב בנושא ההשלכות'
אשמח אם תרחיב בנושא ההשלכות
30/11/2010 | 16:56
3
1
מהן ההשלכות של פידבק שלילי על המוכר?
שופינג >>
לצפיה ב-'בעיקר דירוג נמוך יותר - ובפועל פחות מכירות'
בעיקר דירוג נמוך יותר - ובפועל פחות מכירות
30/11/2010 | 17:01
2
2
והצטברות של יותר מ- 3 אחוז מגבילה את הפעילות של המוכר באיביי - ועוד הרבה בעיות אחרות.
מוכרים חוששים לא רק מפידבק שלילי, אלא מנתון DSR בניקוד של 2 או 1. מוכרים חוששים מ- cases באיביי ובפייפל. כל אלו נספרים לחובתם של המוכרים וגורמים להם לרדת בדירוג תוצאות החיפוש.
שופינג >>
לצפיה ב-'אם כך, הרי שאם במקרה נתקלנו במוכר'
אם כך, הרי שאם במקרה נתקלנו במוכר
30/11/2010 | 17:05
1
2
בעל דירוג של 97% ומטה- המסקנה היא לחפש מוכר אחר?

והאם יש משמעות לטווח הזמן שבו ניתן הפידבק (למשל- אם לפני 12 חודשים היו 6 פיבדקים שליליםם, אבל בשנה האחרונה כולם חיוביים- האם זה מקרה קלאסי של "מוכר שחטא ותיקן דרכיו", או שעדיף להמנע בכל מקרה?
שופינג >>
לצפיה ב-'מתחת ל- 98 אחוז - הייתי נמנע'
מתחת ל- 98 אחוז - הייתי נמנע
30/11/2010 | 17:15
לא תוכלי לראות פידבקים שניתנו יותר משנה. והאחוזים מחושבים רק על בסיס השנה האחרונה.
בדרך כלל מסתכלים על החודש האחרון (גם איביי בוחנת את המוכר לפי החודש האחרון).
שופינג >>
לצפיה ב-'פידבקים לקונים'
פידבקים לקונים
30/11/2010 | 16:53
2
5
מאז שאיביי הסירה את האפשרות להעניק פידבק שלילי או נייטרלי לקונים - המשמעות של פידברק לקונה הפכה כמעט ריקה.
אם תשימו לב - לעיתים מוכרים זועמים נותנים פידבק חיובי עם שורת הערה מאוד קשה כלפי לקוחות בעייתיים.
לדעתי איביי טועה כאן שלא מאפשרת לתת חוות דעת על קונים בעייתיים שלעיתים מתנהגים בצורה רעה מאוד.

המוכר לא מכוסה בכל מקרה. מה גם מוכרים לא רוצים קונים בעייתיים (כמו קונים שלא מכוניינים בשירות גרוע ממוכר בעייתי) - ולשם כך נועד הפידבק. קונה בעייתי יכול לטרטר מוכר - ולתת פידבק שלילי  בכל מקרה למרות שירות טוב וטרטור.
שופינג >>
לצפיה ב-'האם לאיביי יש מנגנון "לאתר" קונים כאלה?'
האם לאיביי יש מנגנון "לאתר" קונים כאלה?
30/11/2010 | 16:57
1
1
לצפיה ב-'זו הבעיה :) המנגנון הוא בעיקר דיווח קונים'
זו הבעיה :) המנגנון הוא בעיקר דיווח קונים
30/11/2010 | 17:02
1
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
30/11/2010 | 16:24
1
אלי מתוך נסיונך , איך ניתן לשווק אינטרנטית את המוצרים באיביי הנמכרים. קצת טיפים.
שופינג >>
לצפיה ב-'אם התכוונת - מכירת מוצרים מחוץ לאיביי - הכיצד'
אם התכוונת - מכירת מוצרים מחוץ לאיביי - הכיצד
30/11/2010 | 16:58
2
השיטות הן רבות. ואני מאוד ממליץ לצאת מתוך החממה של איביי שלעיתים היא חיבוק דוב.
יש להקים אתר מכירות (קיימים המון פלטפורמות חנות בינלאומיות מעולות) - אם אפשרויות תשלום (פייפל מתקבל בכל הפלטפורמות שאני צמכיר - וזה הרבה), להעלות מוצרים רבים ככל האפשר ולהתחיל בשיווק און ליין:
PPC, SEO, בלוגים, תוכן, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד...


שופינג >>
לצפיה ב-' ברוך הבא אלי- ושאלה נוספת'
ברוך הבא אלי- ושאלה נוספת
30/11/2010 | 16:44
4
1
לפעמים קורה שמוכר באיביי מציע לקונה מוצר מסויים שלא דרך איביי.

למשל- אני קונה חטיפי אנרגיה מארה"ב ולפעמים, המוכרים מציעים לי לקנות מהם טעמים אחרים שלא במסגרת איביי (התשלום תמיד דרך פייפל).

האם מבחינת הצרכן מדובר ברכישה "איביי"ית לכל דבר?
אם לא- מדוע?
שופינג >>
לצפיה ב-'המכירה לא מוגדרת כמכירה מאיביי'
המכירה לא מוגדרת כמכירה מאיביי
30/11/2010 | 17:04
3
והיא גם פחות מבוטחת.
אבל אם הרכישה שלכם מחוץ לאיביי היא פחות מ- 200 דולר - אין שום בעיה לרכוש מחוץ לאיביי. זה עושה טוב למוכר (ותוכלי לבקש הנחה - כי הוא לא משלם עמלות איביי - בין 7-12 אחוז).
שופינג >>
לצפיה ב-'אבל למיטב הבנתי- אז אני לא נהנית מהגנה'
אבל למיטב הבנתי- אז אני לא נהנית מהגנה
30/11/2010 | 17:08
2
2
של איביי?
שופינג >>
לצפיה ב-'נכון, אבל הגנת פייפל מספיקה.'
נכון, אבל הגנת פייפל מספיקה.
30/11/2010 | 17:09
1
4
לצפיה ב-''
30/11/2010 | 17:11
2
לצפיה ב-'ושאלה נוספת שלי (ואני מפסיקה להציק)'
ושאלה נוספת שלי (ואני מפסיקה להציק)
30/11/2010 | 17:13
2
1
עם כל חיבתנו לאיביי, האם ישנם מוצרים שעדיף שלא לרכוש דרך איביי?
הכוונה לא מבחינת עלויות המשלוח ומכס...אלא ציוד רפואי, למשל (נאמר- מסיכות  CPAP שראיתי שנמכרות), מכשירים אלקטרניים מסויימים שקלים יותר לזיוף (למשל- תואמי אייפון למיניהם..) וכו?
שופינג >>
לצפיה ב-':) שמתי לב שיש לך המון שאלות לאחרונה...'
:) שמתי לב שיש לך המון שאלות לאחרונה...
30/11/2010 | 17:18
1
תמיד לבדוק גם מחוץ חאיביי. העניין שבאיביי עם כל הסיכונים יש את כל ההגנות הטובות ביותר - וגם את מגוון המוצרים הרחב ביותר.
לכן, כל חיפוש של מוצר - שווה בדיקה גם מחוץ לאיביי )גוגל מוצרים-  http://www.google.com/products#t:0)

שופינג >>
לצפיה ב-' שאלות שהצטברו אצלי במייל מגולשים ללא ניק'
שאלות שהצטברו אצלי במייל מגולשים ללא ניק
30/11/2010 | 17:19
2
לצפיה ב-'שלום '
שלום
30/11/2010 | 17:26
2
איזה כיף שאתה פה לענות לי על זה, כי זה מטריד אותי כבר זמן מה, ואין מי שיענה לי!

קניתי ב- eBay משהו, שרציתי שיישלח לקרובת משפחה שלי בחו"ל, ולא לישראל.
שיניתי את הכתובת ומשום מה זה לא נתפס, והמשלוח הגיע לארץ, ולא אליה.
הבנתי שזה בגלל שהכתובת שלה לא מעודכנת בחברה של כרטיס האשראי שבאמצעותו שילמתי (דרך PayPal כמובן).
האמנם?
תוכל להסביר לי על העניין הזה של כתובות למשלוח? כיצד משנים ובאילו מצבים באמת לא ניתן לשנות?

תודה רבה רבה!
שופינג >>
לצפיה ב-'תשובה '
תשובה
30/11/2010 | 17:34
1
הבעיה טמונה בעניין שפייפל מאפשרת להוסיף כתובת נוספת למשלוח רק לאותה מדינה בה הונפק כרטיס האשראי - זאת אומרת שאתה יכול להוסיף כתובת בפייפל רק לכתובת אחרת בישראל ולא בארה"ב.

לעומת זאת איביי מאפשרת להזין כתובות נוספות לכל העולם. בקש בפירוש מהמוכר שישלח לכתובת הנוספת שהגדרת באיביי - ואם המוכר יענה שהוא חושש שלא יהיה לו ביטוח על כך - אמור לו שאיביי ופייפל מחוייבים לכתובות הרשומות באיביי ובפייפל - תוכנית "הגנת המוכר" כוללת את כל הכתובות - גם באיביי וגם בפייפל.
שופינג >>
לצפיה ב-'אני '
אני
30/11/2010 | 17:42
ותודה רבה שוב! עכשיו הכל מובן.
שופינג >>
לצפיה ב-'תודה רבה לאלי על התשובות המחכימות '
תודה רבה לאלי על התשובות המחכימות
30/11/2010 | 18:44
1
נשמח לארח אותך שוב בעתיד
שופינג >>
לצפיה ב-'שמחתי לעזור - תודה על האירוח '
שמחתי לעזור - תודה על האירוח
30/11/2010 | 19:26
1

מנהל/ת הפורום

אודות:
את/ה מוביל/ה בתחומך? אנו מזמינים למשרדינו בימים אלו בעלי מקצוע המתאימים לנהל פורום מקצועי באשכול המומחים של אתר הקהילות המוביל תפוז אנשים. מנהל/ת פ
עוד...

הודעות אחרונות

15:47 | 13.03.18 אורחים בפורום
11:09 | 10.03.13 sarit1222
17:55 | 06.03.13 אורחים בפורום
16:38 | 04.03.13 אורחים בפורום
14:38 | 16.02.13 niya

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ