גישור משפחתי

Miss AG

New member
גישור משפחתי

והרי הבעיה: אבא של בעלי חושב שאמא שלי לא אוהבת אותו. אני באופן אישי יודעת שזה לא נכון. הבית שלי הוא באופן כללי די קריר. הוא אומר שאמא שלי לא מתייחסת אליו ואני לא חושבת שהיא עושה את זה במודע. אבא שלו לא רוצה שנגיד משהו לאמא שלי והאמת היא שגם אין לי דרך לבוא ולומר לאמא שלי דבר כזה. היא לא ממש תדע איך להגיב או מה לעשות. יש למישהו רעיון איך מגשרים בין הצדדים?
 
חסרים פרטים

שלום לך וברוכה הבאה. מהי מערכת היחסים כיום בין ההורים? האם קיימת התדברות ביניהם? האם קיימת התדברות בין המשפחות? יש מפגשים? מהי דעת שאר בני המשפחה בעניין? מה אמא של בעלך למשל חושבת?
 

Miss AG

New member
פירוט:

ההורים של בעלי גרושים ואינם מדברים ביניהם. אמא שלו דווקא מחבבת את אמא שלי. נראה לי שהריחוק מאבא של בעלי זה בגלל שהוא בן. מין קטע כזה שאמא שלי תמיד תתן חיבוק לבנות אבל לא לבנים וכך גם אבא שלי: יחבק את הבנים אבל לא את הבנות :-\. אין הרבה מפגשים משפחתיים, בעיקר בגלל שהורי בעלי אינם מדברים זה עם זה.
 
ועוד כמה שאלות

במה הנושא הזה מפריע לך? מה הן הצפיות שלך? מה היית רוצה לראות? לאיזה מצב היית רוצה להגיע שהנושא הזה חשוב לך. אני שואלת את זה כדי לעזור לך להציג את הנושא בפני בני המשפחה. אגב, יכול להיות שהאבא של בעלך סבור שאמא שלך לא אוהבת אותו בגלל שאמא של בעלך כן מחבבת אותה? (אמרת שהם לא מדברים).
 
למעלה