החלקה יפנית / צרפתית / ברזילאית - המלצות

החלקה יפנית / צרפתית / ברזילאית - המלצות


היי לכולם


לפני כמה שנים עשיתי החלקה יפנית שיצאה לא כ"כ מוצלחת, השיער לא הפך להיות חלק ורק נשבר ונהרס והנשירות ליוו אותי תקופה ארוכה מאוד אחר כך.
כרגע אני ללא החלקה אך מעוניינת מאוד לעשות אחת מוצלחת הפעם, כי ההתעסקות במחליק ובפן קצת מעיקה. יצא לי להתעניין עם כמה בנות שעשו כל מיני סוגי החלקות וכמובן לשוטט באינטרנט, אבל רציתי לקבל מכם דעה נוספת בנוגע לסוגי החלקות מסויימים:

החלקה יפנית - זה מה שעשיתי בפעם האחרונה וגרם לי לנשירה נוראית, זה בהכרח יקרה לי בכל פעם שאני אעשה? או שזה תלוי בספר שמבצע את ההחלקה? אני קצת חוששת לאבד יותר מדי שיער.
החלקה ברזילאית - ראיתי מישהי מתולתלת מאוד (הרבה יותר ממני!) שעשתה החלקה ברזילאית והשיער שלה ממש חלק בלי שהיא עוברת עליו. מצד שני מישהי אחרת שעשתה את ההחלקה הזו הסבירה לי שמדובר בהחלקה שיקומית בלבד ושהיא לא מיישרת לגמרי את השיער. מעבר לזה, יש את כל הדיבור על זה שההחלקה הזו מסוכנת. שיטוט באינטרנט לא ממש עזר לי להבין מה בדיוק התוצאות של ההחלקה הזאת? אם השיער שלי הרוס ממחליקים למיניהם ומההחלקה הקודמת - היא לא עדיפה בשבילי?
החלקה צרפתית - מה ההבדל בינה לבין החלקה יפנית? מבחינת תוצאות ומבחינת מחיר? היא פחות מזיקה לשיער? היא מחליקה אותו לגמרי? האתרים באינטרנט קצת סתרו אחד את השני.

אני אעריך מאוד את התשובות שלכם וכל מידע נוסף כמובן יעזור!
תודה רבה
 
ומעבר לזה...

אם יש לכם המלצות לספרים שיודעים לעשות את העבודה מעולה בכפ"ס/רעננה והאזור אני אשמח לקבל במסר
תודה!
 
תגובה ל-Green Fried Tomato

היי,
בתכלס אין לי מושג מה ההבדל בין הצרפתית ליפנית אבל אני יודעת להגיד לך שעשיתי פעמיים החלקה יפנית והתוצאות לא היו מי יודע מה מוצלחות, וחיפשתי באינטרנט מידע על החלקה צרפתית והגעתי למספרה של ויטל. קבעתי איתו פגישת ייעוץ ומאז עשיתי החלקה צרפתית אצלו כבר 3 פעמים ומצטערת שלא באתי קודם! שווה לך לבדוק או סתם להתקשר לשאול איש מקצוע את השאלות האלה.

בהצלחה :)
 
למעלה