אזהרה! אל תעשו החלקת סברה!

NNT1

New member
אזהרה! אל תעשו החלקת סברה!

ברצוני להזהיר אתכן מהחלקת סברה/קליאופטרה: שלשום עשיתי את ההחלקה הזו בפעם השנייה, אחרי שהבפעם הראשונה לא שנתה את השיער מלבד שצבעה אותו בשחור. מה אני אגיד לכם? זה היה גיהנום! השיער גירד בצורה מטורפת (אין לי כינים), כל כך חזק שלא הצלחתי לישון כל הלילה. כתוצאה מהגירודים שלי נהיו לי סימנים אדומים בצוואר והמצח. החומר עצמו נגע באוזניים וכתוצאה מכך נתלש חתיכות עור קטנות מהאפרכסץ והן נהיו אדומות. בכל פעם שאני נוגעת בהן או שהן נרטבות מהמים, הן שורפות וצורבות לי נורא..גם אחרי 20 חפיפות החומר לא ירד מהשיער וכשאני נודעת בו כל הידיים מתלמאות בשחור וכך גם הסדינים והמגבות. ההחלקה עצמה לא עזרה בכלל והשיער לא חלק. תאמינו לי שאני התחלתי עם ההחלקה בטוחה שהסיפורים המזעזעים על הסברה הם שטויות, אבל אני יכולה לומר בבטחון מלא שמדובר בחומר כימי שמזיק לשיער ופשוט לא שווה את ההחלקה. אל תעשו את זה!
 

בשרטי

New member
ויש המון שמרוצות...אולי את רגישה לחומרים ששם.

אישית אני לא עושה ולא אוהב אותה
 

אחלה17

New member
אני לא יודעת איפה את עשית

אבל הסברה המקורית היא מחומרים טבעיים בלבד אני עשיתי אותה במשך שנה,5 טיפולים ואני מכירה הרבה בנות שעשו ואפילו ידיד שלי עשה סברה כולם עשו בנתניה וברמלה.. וכולם מרוצים. כנראה את אלרגית לחומרים האלה. אל תפסלי משהו שלא טוב בשבילך-לאחרים זה השפיע לטובה. אחלה שבוע שיהיה.
 

maspera

New member
מצטרף לאזהרה

השיער נעשה כזה רגיש עד כדי שאם יבצעו בו צביעת שיער עם 3% חמצן הוא יתפורר!! אין לכם מושג כמה בנות מגיעות אלי לעשות תוספות שיער לאחר שנפגעו מהחלקות סברה וקלאופטרה זהירות!!! ומה עוד שישנם החלקות שיער מעולות אחרות כמו החלקה יפנית או החלקה צרפתית
 
למעלה