צבע/מוס/ספריי לשיער שיורד בחפיפה אחת

צבע/מוס/ספריי לשיער שיורד בחפיפה אחת

התחפושת שלי בפורים דורשת צביעת השיער לכחול... עכשיו...יש לי שתי שאלות... 1)איפה אני יכולה להשיג צבע לשיער, כחול, שבחפיפה הראשונה יורד? 2)נגיד שהשגתי ספריי/מוס/צבע כחול שיורד בחפיפה אחת, ויש לי תלתלים.....אז אני רוצה שהשיער יהיה חלק ואז להפוך את השיער לכחול.. האם זה יהרוס לי את הפן? מקווה שתעזרו לי, תודה :)
 
בקשר ל2

ברור שאם זה רטוב זה יהרוס את הפן! מה שרציתי לדעת זה אם יש דרך כלשהי שבה גם אני אצבע את השיער בכחול (עד לחפיפה הבאה! לא מעבר לזה...)... נגיד..אפשר לשים את הספריי, ואחר כך לייבש ולעשות פן? ככה זה ייראה טוב?...
 

בשרטי

New member
ככה:א.אני זכר,ב.אני ממליץ לקנות פאה כחולה

כי שום צבע או מוס לא יצבעו שיער כהה לכחול יפה בלי הבהרה קודם-הרס... לכן הכי פשוט זה לקנות תוספת שיער כחולה או פאה. את יכולה לעשות פן ולרסס את הצבע הפשוט של פורים וזהו השיער ישאר חלק וצבוע-אולי לא ממש ממש חלק אבל ישאר.
 
ממ..אין ספריי שיורד אחרי חפיפה אחת

זה משו כמו 3-4 חפיפות אם שיערך הוא בהיר. במידה ושערך קהה אז הוא לא ממש יתפוס את הספריי. אני מדברת על ספריי מוס לשיער לא ספריי שקונים בחנות שעשועים לפורים. יש לי אחד אדום והוא יורד אחרי 3-4 מקלחות במידה והשיער בהיר. אם השיער הוא קהה זה לא ממש נתפס,יש גוון אדום אבל לא יותר מזה. זה נתפס על שיער חום ובהיר מזה..לא על שיער שחור. יש אופציה לקנות ספריי זה במשביר לצרכן אבל אני בספק אם יש בצבע כחול. חוץ מזה זאת עבודה נורא עדינה,צריך להזהר שלא ללכלך את הקפקפת או הידיים כי לצבע לוקח קצת זמן לרדת מהעור. אני מציעה שתקני ספריי ילדים כזה ,זה רק פורים. לכי לכפר השעשועים או משו,יש שם.
 
למעלה