פרידה

תומר88

New member
פרידה../images/Emo14.gif

המשחק בשרת הראשון הסתיים לפני מספר דקות. אני הייתי Tomer Cohen. הגעתי ל10222 אוכלוסיה תוך חודשיים מ2100 אוכלוסיה, אחרי שכבשו לי שלושה כפרים ואנסו לי את החשבון באכזריות. כאן התייעצתי באותו זמן אם זה הרמז שאומר לי לפרוש או לא. עודדתם אותי, אבל אמרתם שזה הזמן לפרוש ולא כדאי להשאיר את הכפר חווה וללכת. למרות זאת מצאתי ברית שאמצה אותי ותחת וריאציה כלשהי של השם legend זכיתי להגנה והצלחתי לשקם את החשבון שלי בעזרת מה שלמדתי מאלו שתקפו אותי, בעזרת מה שלמדתי כאן, בעזרת תשובות שלכם כאן בפורום, ובזכות 11 צ'יפים. היה לי באמת נחמד לשחק טרוויאן, ועכשיו אני פונה לסדר יום הגיוני יותר, ולהשקיע בחיים האמיתיים כמו ואפילו יותר משהשקעתי בטרוויאן. היה לי מאוד נחמד לשהות כאן בפורום ותודה לכם. אני מקווה לעבור מדי פעם לענות לשאלה של נוב צעיר כמו שהייתי פעם. וזה אני - http://travian-utils.com/en/?s=il1&idu=14868, סוג של נפוליאון. לקראת סוף השרת לא ידעתי מה לעשות עם כל הצבא שלי... אז החלטתי לנקום בשחקן שכבש לי את הכפר הראשון שכבשו לי (לא נקמה מי יודע מה כי נגמר המשחק כבר), וזו ההתקפה. אני די גאה בהתקפה הזו, למרות שקיוויתי שיהיה שם צבא מספיק גדול כדי להשאיר לי 10 אחוז מהצבא, ולא כדי להוריד לי רק 10 אחוז- http://travilog.org.ua/il/1605577/316a3c1579a3abe6653c86dd4a734a07 וזה על כפר אחר שלו- http://travilog.org.ua/il/5735328/37ecc76cff48591a24ef84a25caa5a99 וזה תחילת סופו של הצבא השני שלי- (שאר החיילים מתו על ידי חיילים שלי)- http://travilog.org.ua/il/2009318/3a7029a3324071d6b1d920fbb7ba9531 אני מקווה שבעוד כמה שנים אם אשחק שוב, אדע לעשות דברים יותר משמעותיים עם הצבא שלי בסוף המשחק ולא לסיים עם עשרות אלפי חיילים לא מנוצלים. בשעה האחרונה של המשחק תכננתי לתקוף את עצמי ולעלות למקום ראשון בתוקפים של השבוע (הייתי מקום שני. לא חכמה כי כולם איבדו את הצבא שלהם בשבוע שעבר). אחד הסיטרים שלי החליט שזה הזמן לבגוד ושלח את כל הצבא למרחק חסר משמעות של 17 שעות לפלא הישן של הברית המתחרה. זה קצת העכיר על האווירה של סוף המשחק, אבל אני מנסה להשלים עם זה. היה טוב וטוב שהיה. זה סופם של 252 ימים שלי בשרת :). בהצלחה למי שנכנס לסיבוב הבא!
 

תומר88

New member
אני מי שכבש לDEN כפר, אם אתה לא זוכר

ואז כתבת לי כמה הוא השקיע בכפר הזה. רציתי לתקוף אותך כמה פעמים, אבל בגלל שדיברנו כשכבשתי לו את הכפר וסיפרת לי מה הכוחות שלך, חשבתי שזה לא הוגן להיות צבוע כל כך ולא עשיתי את זה.
 

DORON TARONY

New member
אני זוכר.

יש לך עכשיו גם כמעט 50,000 נקודות תקיפה. ותודה לך,רוב האנשים היו עושים אחרת ממה שאתה עשית.
 

dealex

New member
יופי של שחקן !

עזר לנו המון בחיילי הגנה . תקף שהיה צריך וניקה את האיזור שלו מאויבים וזרים לא רצוים. כיף לדעת שיש לשחקי לגנד אנשים ברמה
אם תרצה גם בעתיד יהיה עוד שרת כזה. Carmel, אלכסנדר.
 

תומר88

New member
:) אולי ארשם לשרת השני או השלישי כשיתאפסו

אנסה להיות בברית שבונה את הפלא.
 

תומר88

New member
אני רוצה שתראו משהו-

http://deco-00.slide.com/r/1/137/dl/iA0bmbjauz-t5sw7gF74ZvWxUj88R2v2/item זו תמונה כללית של הצבא שהיה לי. הכפר המסומן זו הבירה. הכפר עם מניפי האלה זה הקרופר שגם ממנו תקפתי. אם למישהו יש הערות בונות על מבנה הצבא שלי, חלוקה של חיילי הגנה ולהתקפה בין הכפרים, יחס כוחות ועוד, אני אשמח לשמוע. תודה.
 

dealex

New member
תומר כנס

בבירה לא צריך חיילי הגנה בכלל.. סיירים גם לא חובה, ובטח שלא בכמות של 1400 אני את כל הסיירים שלי יצרתי בכפר ליד שתיגבר את הבירה.. חבל שבכפר אחד יש לך 10000 חניתות ובשאר לא, תפזר לשרת הבא זה יותר נוח וקל. פעם הבאה תבנה יותר קטאות וראמים אבל לעתיד.. אלכס.
 

תומר88

New member
זה רק כותב איפה ייצרתי את החיילים

בבירה היו רוב הזמן 200 סיירים, בהמשך הוצאתי גישושים גדולים אז העלתי את הכמות. העניין הוא שבגלל תכנון לקוי בהתחלה, שיפרתי את כל חיילי ההגנה ל20 ואת כל ההתקפה ל20 בבירה (בהמשך השקעתי גם בשיפור הפלאדינים להתקפה 20 וגרזנים בהגנה ל20). הסיירים היו משופרים ל20 גם בהתקפה וגם בהגנה ולכן כל הסיירים שהיו לי יצאו מהבירה להגן בכפרים האחרים (100 בכל כפר). כנ"ל לגבי החניתות שיצאו מכפר אחד (צמוד לבירה). חסכתי בזה את השיפור של החיילים בכל הכפרים האחרים שזה נורא מייגע, אבל החסרון הוא שהתנועה של הכוחות היתה מוגבלת מכיוון שכדי לתגבר כפר מותקף הייתי צריך להחזיר כוחות קודם כל לכפר שייצר אותם ואז לשלוח לכפר המותקף. למה לא צריך חיילי הגנה בבירה? הפלאדינס טובים כדי לאסוף את המשאבים מהחוות שאין בהם כוחות. הם סוחבים הרבה יחסית-110 ויעילים למטרה הזו. יש לי בעיה עם קאטות וראמים. אני שומר שבת ולכן אם מחסן היבול שלי הוא 480K, אני יכול להרשות לעצמי להגיע למינוס שירוקן את המחסן תוך 27 שעות במקרה הקיצוני. זה אומר מינוס 17K. זה לא הרבה בכלל בשביל מינוס לבירה וזה מאוד מגביל את גודל הצבא. בשרת הזה לא היו לי עמקי יבול מסביב לבירה, וכל שדות היבול היו רמה 17... כשהבנתי את החשיבות של היבול, של קרופר ושל עמקים, היו לי כבר שדות רמה 11 ולא חשבתי ששווה להרוס (היום אני מסתכל על העלויות של שלב 11 ביבול ואני אומר "פףףףףףף אני שודד פעמיים את זה בהתקפה אחת"). בשרת הבא שאשחק בו תהיה לי בירה קרופר והמצב יהיה יותר פשוט. בימים שהייתי מייצר קאטות, גרזנים ואבירים 24/7 המינוס היה גדל ב1000 ליום ואם הייתי ממשיך הייתי מגיע למינוס 30 אלף. לקח לי זמן להפוך לשחקן התקפי, אפילו שהייתי טאוטון. גם לא ראיתי סיבה להשמיד מבנים לאחרים ואימנתי בליסטראות רק להריסת מגורים וכיבוש כפרים. כמו שרואים בגרף שבתמונה בהודעה הראשית, עד שהיתה לי ירידה במספר הכפרים לא ידעתי לשחק ואז חלה תפנית כשנכנסתי לlegened והתחלתי לייצר צבא התקפי בלי הפסקה. הדבר שהכי מבאס אותי זה שלא הייתי מודע לכח של הצבא שלי. לא ידעתי שהוא מסוגל לכסח 3000 קיסריס בלי להתרגש מזה. זה עוד לקח לפעם הבאה.
 

dealex

New member
נכון מאוד..

הצבא נועד להרוס צבא של אויב לא לשמור לשבועיים האחרונים ואז להתאבד.. שומר שבת שאמרתה זה נחמד ויפה אבל זה לא מביא לך סיבה למה תיהיה שחקן פחות טוב ממישהו אחר, הכל תלוי בסיטרים שלך. תשאל את יצחק פה- סיטרים יוכלים לעזור המון גם שאתה שומר שבת. אני אמרתי לא לבנות חיילי הגנה וסיירים בבירה מכיוון שאני בנתי 24/7 צבא התקפי לא היה לי זמן לצבא הגנתי וזה ביזבוז לפי דעתי לבנות פתאום משהו הגנתי.. אבל זה השרת הראשון שלך כמו שאמרתה שרת הבא אתה תיהיה מנוסה יותר וטוב יותר וכך יהיה לך כיף יותר לשחק במשחק הזה ותוכל להשפיע ואפילו להיות מעורב יותר. הכל מתחיל בברית שלך במשחק ובסיטרים שאתה בוחר . אני יכול להגיד מנסיוני האישי שבתחילת השרת הזה הכרתי את todo בן. מהיום השני אנחנו ביחד לדעתי מהבעיות אם האדמין והציידים ועד סיום השרת. נכנסנו ביחד ללגנד שערן רק התחיל את הברית ואני גאה להגיד שבעזרת בחירה טובה אני הייתי חלק מן הברית הכי טובה בשרת . כמובן שבחירה להיות צמוד אם שחקן מנוסה כמו בן עזרה לי המון ואני חייב לו בוודאות את כל מה שאני יודע היום, למרות שזה קצת יחסית אליו בשבילי זה המון.
 

תומר88

New member
אני מסכים עם כל מה שאתה אומר

באמת זה שצריך פתאום כמה סיירים אבל יש הוראות בניה ל48 שעות הקרובות לגרזנים זה לא נוח ולכן עדיף לפצל את ההתקפיים מההגנתיים. כל הקטע עם הצבא ששמרתי לסוף זה באמת מביך. הייתי צריך להכנס במישהו, אולי אפילו בפלא של המתחרים. ברצף ההתקפות על הפלא שלenthalpi פרסמתם כאן דוחות של צבא יותר קטן משלי (חוץ מהקאטות, אבל לפעם הבא בטוח אוכל להשלים את הפער הזה). פשוט כל הזמן חששתי שאם אתקוף מישהו אז יתקיפו אותי בכל הכפרים ואני אאלץ להישאר דבוק למחשב ולהעביר כוחות... כידוע זה מעייף ולא תמיד נחמד. לא היה לי כח לזה, אבל עכשיו אני מתחרט כשאני מבין כמה כח היה לי. בסוף הגיבור הגיע ל20% התקפה.. אני צריך סיטר "גוי של שבת" כי אסור להנות מחילול שבת של יהודי. יש זמן עד שאשחק שוב... אחשוב איך לפתור את הבעיה הזו. אולי אשחק בשרת בינלאומי, או שאשחק בשרת איראני ואבנה פלא של ישראלים להרמת המורל :)
 

dealex

New member
"גוי של שבת"

אני לא אכנס לדעתך אבל להביא לי להיות סיטר שלך זה אפשרי... את הצבא יכלתה לדבר אם דומבי שהיה המנהל שלוחה שלך והיה נותן לך הסבר מה לעשות איתו. הורדנו את המחסנים של כל המתחרים אחד אחרי אחד..
 

dealex

New member
שבת שלום לך ולכל שחקני טרביאן

ושחיילי צה"ל ותושבי הדרום יהיו חזקים ויחזרו שלמים.
 

תומר88

New member
הייתי בLEGENED (לשעבר GE-NE).

נראה לי שהיה לי את הצבא הכי גדול בשלוחה שלי. ראיתי את הדוחות של הריסת המחסנים. לדעתי המכה הזו לקחה אותם הרבה יותר מדי אחורה. מכה קטנה יותר היתה יכולה לשמור את מעט המתח שהיה בשרת ולתת ניצחון פחות מוחץ אבל עם הרגשה של הישג יותר גדול, שהיו לנו מתחרים ראויים עד הרגע האחרון ולא שבוע וחצי של ניצחון בהליכה. בכל אופן, להבא אני יודע שאני צריך לדחוף את עצמי להיות מעורב יותר אם יהיה לי צבא גדול מזה או אפילו כזה. יש לי אוסף של המון מסקנות מכאן, מעצמי, מכאלה שתקפו אותי ואני מקווה שזה באמת רק יקדם אותי אם אשחק שוב ואצליח ליישם את כל הלקחים. בקשר לסיטר- אני לא יודע אם אתה אומר את זה כי אתה לא דתי או לא מגדיר את עצמך יהודי, אבל כל עוד אתה ממוצא יהודי, האיסור על הנאה מחילול שבת שלך תקף. אם אתה לא יהודי באופן רשמי אז זה אפשרי אבל לא אמרת את זה.
 

dealex

New member
בקשר לצבא שלך

אני לא יודע במספרים כמה היה לך אבל היה כמה אנשים אם כמות מאוד גדולה של צבא כמו כן, חלק ידעת על זה וחלק לא
בכל מקרה תהנה בשרת הבא .
 

תומר88

New member
אולי אחד או שניים, אבל אני בספק גדול

וגם אם הם היו גדולים, אז לא בהרבה יותר ממני. תודה
 
למעלה