שאלה בקשר לאנטריקוט ארגנטינאי

drrnhi

New member
שאלה בקשר לאנטריקוט ארגנטינאי

שלום לכולם. קודם כל נחמד לדעת שיש פורום של אוהבי בשר. אני גם חובב בשר לא קטן ועכשיו כשגיליתי את הפורום, אכנס מידי פעם לבדוק מה חדש :) אז ככה, היום הלכתי לקנות אנטריקוט באחת מהרשתות בארץ, ובן דוד שלי אמר לי תבקש אנטריקוט ארגנטינאי ושזה עולה בערך 90 ש"ח לקילו. כאשר שאלתי את הקצבית אם יש לה ארגנטינאי, היא ענתה בחיוב. שאלתי את המחיר והיא אמרה לי 150 שקלים! משהו נראה לי מוזר. הלכתי לחנות אחרת (החנות שממנה בן דוד שלי קונה) ושם אמרו לי גם שיש להם וזה עולה 90 ש"ח. הלכתי לראות את הנתח, והיה רשום "אנטריקוט מיושן". שאלתי אותו "מז"א מיושן"? הוא ענה לי שכך נקרא הארגנטינאי. לעומתו, המוכר שעמד ליידו טען אחרת. הוא טען שהסטייק הארגנטינאי יותר איכותי מזה והוא עם עצם בקצה. מישהו מבין בזה? מי צודק פה? ומה זה בכלל אנטריקוט ברזילאי?? חח לדעתי יש טעות רווחת בין רוב האנשים שהמיושן נקרא ארגנטינאי, אבל הוא לא. תודה וסליחה על החפירה :)
 
אנטריקוט..ארגנטיני או ברזילי או פולני

1.אין בשר קפוא שכולל בתוכו עצם.(איסור וטרינרי). 2.האנטריקוט (סטק) הארגנטיני כולל מספר מינים. 3.כיום הפולני הוא הטוב ביותר. ...קשה להסביר על פה .מעל צג המחשב .מהוא אנטריקוט טוב. כללית.. הקוטר שלו חייב להיות גדול (20 ס"מ) הצבע בהיר נוטה לוורוד והמחיר מעל מאה(100) ש"ח. אני ממליץ לקנות כמות קטנה אצל קצב .לבדוק אם הוא אמין ואז לקנות רק אצלו..בבשר האמון חשוב. צ'י
 

קאיין

New member
אנטרקוט ארגנטינאי...

נראה לי שאכן הכוונה לאנטרקוט טרי עם עצם - זה לפחות כינויו בטיב-טעם. המחיר זול יותר בגלל כניסת משקל העצם למשוואה - פחות בשר נטו.
 
למעלה