פרוייקט פורום ראש השנה

Master Stav

New member
פירסום בעוד כחודש.....

ניתן ואפשר לחכות עם המתכונים והתמונות עד לאחר ארוחת ראש השנה
 

kriz

New member
מצויין

אהבתי מאוד את הפרוייקט ומקווה לתרום את חלקי. אגב, אם צריך עזרה בהכנת הספר אשמח לעזור שבוע טוב ושנה טובה
 

BiggPoppa

New member
ג'ק

אתה באמת מכין את כל זה לחג, או שאלו רק הצעות? נראה לי מ ל א עבודה להכין הכל.
 

bigjack

New member
נראה לך? ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אוי ואבוי לי

מה שאתה רואה שם למעלה יקח שבוע להכין
רק המפרום זה למעלה מ-3 שעות הכנה... המטרה כאן היא ליצור מאגר מתכונים שמתאימים לראש השנה ולכל חג (חוץ מפסח שמוגבל בכשרות החמץ) ולכן בחרתי מהמתכונים המובחרים והמומלצים שלי . השנה אני מתארח ומכין "רק" חריימה, חלות בדבש, בלינצ'ס במילוי כבד ומרק עוף וירקות עם קניידלאך.
 
סתו - מה עם קטגוריית כל מה שקשור לגריל\אסאדו?

הרי...מה שמייחד את הפורום הה הוא בראש ובראשונה אסאדו,גריל,על האש,גושים,נתחים.... קרניבורים הרבה יותר שווה (=) סטייקים,נתחים\גושים,מרינדות,תוספות וממרחים לצד הבשר... אני ממש חושב שצריך להוסיף עוד קטגורייה..."גריל" \ "על הגריל". אל תשכחו כי - פה בארץ כשמכנים אותך קרניבור זה משום שאתה מאלה שמדליק ת'גריל וצולה על האש את הנתח הגדול איזה כמה שעות... זה כמובן לצד שאר הקטגוריות.... מאד אשמח אם זה יתווסף...
 

Master Stav

New member
ניתן להכניס במנות העיקריות ../images/Emo13.gif

אשמח לראות שם את הביצועים של חברי הפורום
 

sivani10

New member
אתם מדהימים חג שמח ומתוק לכולכם

נתתם לי רעיונות לחג תבורכו
אבל מה עם המתכון לחלות בדבש?
 

bigjack

New member
../images/Emo71.gifהנה מתכון לחלה מתוקה עם דבש לראש השנה

חלה מתוקה עם דבש - bigjack מצרכים: 1 קג` קמח רגיל 1 כוס מים 1 כוס חלב 2 ביצים 100 גר` חמאה רכה ( אני משתמש בחמאה הולנדית צהובה לא מלוחה ) חצי כוס דבש 2 כפות סוכר 2 כפות שמרים יבשים 1 כף מלח לציפוי: ביצה 1 כף דבש שומשום קצח סוכר דמררה או גבישי סוכר ההכנה: מערבבים את כל המצרכים (עדף במיקסר עם וו לישה) ולשים לפחות 10 דקות עד שהבצק נהיה אחיד, הבצק אמור להיות רך וגמיש....במידה והוא דביק מידי אפשר להוסיף מעט קמח בזמן הלישה, מקמחים מעט את הבצק ומכסים במגבת לחצי שעה, מחלקים את הבצק ל-3 חלקים שווים ( כדאי לשקול עם מאזניים את החלקים ) מרדדים כל חתיכה לעיגול דמוי פיתה ומגלגלים לרולדה, ( השיטה הזו תתרום לאווריריות של החלה בהמשך ) מגלגלים כל רולדה ל"נקניק" באורך הרצוי בעזרת כפות הידיים ומשטח העבודה, מחברים את שלושת ה"נקניקים" בקצה אחד וקולעים לצמה אחידה ולא הדוקה מידי. מערבבים ביצה עם כף דבש ומברישים היטב את החלה לפני התפיחה, מפזרים מעל החלה שומשום ו - או קצח ו- או סוכר דמררה, מתפיחים את החלה כשעה עד להכפלת הנפח, אופים בתנור על 190 מעלות במצב ללא טורבו עם כלי בתחתית התנור שבתוכו כוס מים חמים ליצירת אדים, אחרי 5 דקות מעבירים למצב טורבו ואופים עוד כ-10 דקות עד שהחלה משחימה יפה והתחתית שלה אפויה.
 

sivani10

New member
ואוו זה נראה מדהים תודה רבה

וברשותך עוד שאלונת קטנה, מה אפשר להוסיף במקום החלב? (מטעמי כשרות הסעודה בשרית)
 

bigjack

New member
אפשר חלב סויה או חלב ריץ' צמחי

או פשוט מים ואת החמאה להחליף למחמאה.
 
למעלה