חושבים שאתם מלכי המנגל? תוכיחו!

עוז46

New member
וכמובן שאת התאריך במצלמה

עוד לא סידרתי והחברה משוויצה עם מעשה ידיה
 

My Little Fairy

New member
אז ממך הגיע כל העשן הזה.... ../images/Emo47.gif

באמת מלך. התרשמתי לגמרי. תוכל לספר על המתכונים ודרכי הצליה שלך?
 

עוז46

New member
למנגל מתוכנן

צריך לקבוע את משך קיום המנגל ולפי זה את קצב האכילה. בתחילה אפריטיפים שלא יסתמו לאלה שלא קרניבורים. ובסוף משהוא שלא יוכלו לסרב לו, אז ראשון הופיע הכבד לביס שניים יחד עם הסלטים. שגם הם לא היו הרבה הפעם (בדרך כלל לא פחות מ15-20 סלטים לארוחה). קבבים מבשר צואר שאני טחנתי עם 30% שומן פטרוזיליה שום קצת תיבול מושרה ל6-8 שעות ואני מעדיף ללילה. על הכבד לא שם, הרבה שום דבר. פשוט לשים על האש ועם חייבים לתבל בקמצוץ פלפל וזהוא. את העוף משרה שלושה ימים במרינדה ( והפעם פפריקה ויין) וכול פעם שהמקרר נפתח אז שואל אותו מה נישמה? (יענו הופך אותו).על האש מניחים בשלמותו ואפשר לפתוח לחצי וליפרוס את הפנים על הרשת, לכסות במכסה של ווק לשעה להפוך ולכסות לעוד חצי שעה. את הדג מתבל עדין והפעם פפריקה ומלח, עלי רוזמרין וטיפת לימון , עטוף בניר אלומניום 20 דקות להפוך לעוד 10 דקות ומיד להגיש כמנה ראשונה או מנת ביניים.. מכיוון שזה גוש בשר 10 ק"ג אז 4 ימים היה במרינדה יין ועשבי תיבולושום ושוב לדבר איתו פעמים ביום.לקחת בחשבון על האש 3-4 שעות לכן שמים ראשון לפני הכול מכסה בניר כסף או מיכסה אלומניום בעיקר למנוע עלית אש דרך השומן.את היד של הכבש הנחתי ליום עם שום נעוץ בכל פינה גבעול רוזמרין ומספיק, עטפתי בניר אלומניום לשעה וחצי על האש להפוך לעוד חצי שעה וכש מזיזים והאלומניום נדלק לוקחים ומגישים בוער על השולחן( הצלם היה המום מידי)מרשים ברמות.נדמה לי שרואים את הכוסית תמיד חצי מלאה ביין, החלק הכי חשוב בכול העסק הזה להזהר ולא להיתיבש, אז לדאוג לבקבוק יין טוב או לבירה בכמות מספקת.כול ירק מתאים על האש. אפשר לתבל אם מאט מלח פפריקה לימון שום וכל תבלין אהוב, את החצילים מתבל בשמן קארי כמון ופלפל והקישוא רק באבקת מרק ושמן כרובית בבלסמי וחריף ואפשר כיד הדימיון הטובה עלינו. כמו שרואים תמיד גחלים מוכנות בצד לכל מקרא שצריך וגם לכייף שהילדים ישתתפו בעשיה, לתכנן מה קודם ומה אחר כך, ולא להגיש בבת אחת. ולא לפחד שלא מספיק אפילו אם כל פעם קצת , למשוך את המנגל לחמש שש שעות בכייף והמנות אחרונות אחר כך.
 

My Little Fairy

New member
תשמע... אתה מוצא חן בעיניי ../images/Emo8.gif

הסתבכתי עם ההסברים שלך, בעיקר מפאת מחסור במרווחים. מה דעתך לפתוח בלוג שבו תסביר באריכות על תורת המנגל, כולל תמונות ומתכונים? זה יכול להיות בלוג להיט! אם אי פעם תעשה "כיתת מנגל" אשמח לשלוח את בעלי להשתתף בכמה שיעורים. הוא ממש זקוק לזה!
 

avi alon

New member
על האש יום העצמאות :)

היום עשינו על האש כולם ביחד היה ממש נחמד הבשר היה מדהים נהנו מכל רגע. אני ממש מקווה לזכות ! תהנו
 

א פרח

New member
כאשר אתה מעלה תמונה

יש רשימה של סוג הקבצים הניתנים לההלעה וכן גודל הקובץ, בדוק אם התמונות שלך מתאימות ואם לא עשה להן שמירה מחדש ושנה להן את סוג הקובץ או הגודל או שניהם.
 
למעלה