מבולבלת...

מצב
הנושא נעול.

miki8blinki

New member
מבולבלת...

מבולבלת...
היי . אני חוזרת לטיפולי פוריות. בפעם הקודמת נכנסתי להריון לאחר 12 סבבים של IVF . זה היה לפני 3 שנים,עכשיו אחרי שהקטן כבר בן שנתיים אוטוטו אנחנו חוזרים לטיפולים. למעשה התחלנו כבר לפני שנה על "אש קטנה"(למרות הטראומה שהיתה לי מהסבב הראשון שלקח 3 שנים) נשארו לי 5 עוברים מוקפאים במצב בלסט מהסבב שממנו נכנסתי להריון אז זה היה פחות מורכב. לצערי עברתי 3 סבבים של החזרת מוקפאים על בסיס טבעי ללא הורמונים שלא הצליחו ואחריו עוד סבב מלא של שאיבה שהיה פחות טוב מהקודמים, אני כמעט בת 33 ויש הבדל לעומת הפעם הקודמת שהיתה לפני 3 שנים.
בסבב האחרון הופרו 6 עוברים אבל לא מספיק איכותיים לבלסט הטיפול לא הצליח ועכשיו נשאר לי עובר אחד ששרד להיות בלסט, כל השאר לא שרדו.. אני אמורה להחזיר אותו החודש.
העניין הוא שבשנה האחרונה אני מרגישה שיש שינוי בנושא הביוץ, למרות שהמחזור שלי לרוב מדויק וכמעט ולא היו איחורים לאחרונה יש לי שיבושים שאני לא יודעת להסביר אותם. הביוץ שלי הוא לרוב ביום ה-20-22 . אני זוכרת שככה תמיד היה אף פעם לא היה לי ביוץ ביום ה14, אבל הפעם אני שומעת מהרופאים מושגים שלא שמעתי בעבר, אמרו לי שלשחלות שלי יש מבנה פולציסטי. אני יודעת באופן כללי מה הן שחלות פוליצסטיות אבל לפי מה שקראתי אין לי את כל התסמינים ואני מקבלת מחזור די סדיר. הבעיה היא שהביוץ לא קבוע ומגיע באיחור. מהנסיון שלכן, האם יש הבדל בין תסמונת שחלות פוליציסטיות לבין מבנה פולציסיטי? או שזה אותו הדבר? האם יש דרגות שונים לזה? איך מטפלים בזה? והאם יכול להיות אולי שזה קרה עקב ההריון והשינוי ברחם(עברתי ניתוח קיסרי אז אולי יש קשר) היות ואני ועברו 28יום ועדיין לא היה לי ביוץ
לראשונה הרופא נתן לי כדורי פרוברה.זה הגיוני? קרה לכן משהו דומה? חשוב לציין שבחודש הקודם עשיתי סבב עם הורמונים לראשונה אז אולי הגוף עדיין בהשפעה של ההורמונים והכל השתבש בגלל זה?
דבר נוסף - הוא נתן לי מרשם של לטרוזול שאמורה לקחת לאחר שאקבל מחזור. מישהי מכירה?
בקיצור אני מאוד מתוסכלת. הייתי בטוחה שאני מכירה את הגוף שלי, אבל מרגישה שהוא שוב בוגד בי. היות ואני כבר למודת ניסיון ויש לי "ותק" בטיפולי IVF חשבתי שיהיה לי יותר קל. מסתבר שממש לא..

מתנצלת מראש על ההודעה הארוכה ומודה למי שקראה עד פה, אני יודעת שיש כאן קהילה חמה ומחבקת ולכן הרשיתי לעצמי להשתפך ככה כי באמת אין לי מושג למי לפנות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה