שאלה לגבי קורסים- אשמח לכמה שיותר המלצות לקורס

Black Mirror

New member
שאלה לגבי קורסים- אשמח לכמה שיותר המלצות לקורס

אז ככה אני חייל חובה ואני מעוניין להירשם לקורס פסיכומטרי איכותי.
התקשרתי לקידום ולהייקיו.
קידום הציעו לי ב 3600 והייקיו ב 4500
המחירים הם לאחר הנחה. יש הנחת עירייה או משהו כזה. השאלות שלי הן:
1.האם הנחת עירייה מעידה על קורס ירוד?
2.איזה קורס שווה לבחור?
3.במידה וקידום והייקיו לא איכותיים, יש מכון אחר שהוא טוב ובאזור ירושלים?

4.האם כדאי ללכת אולי על 'אקדמיה לרפואה' ב 1200?
5. בנוסף בבסיס שלי מתקיים גם קורס של מכון "דביר פסיכומטרי" ב 2000 ש"ח. איך הקורס ?

האם לקידום והייקיו יש אפליקציות?

דבר נוסף, אנשים שעשו קורס בקידום/הייקיו/אקדמיה לרפואה\דביר פסיכומטרי, איך היה שם? איך המדריכים?
 

טושטוש32

New member
לדעתי

אם מדובר בקורס ראשון, כדאי ללכת כמה שיותר על "בטוח" (ואני כותב 'בטוח' במירכאות כי אין אמת דבר כזה 'בטוח' במבחן פסיכומטרי). אני יודע להגיד לך שהקורס של קידום מעולה ומאוד התחברתי לשיטה שלהם, מעבר לזה המרצים שם באמת עשו מעל ומעבר כדי שתלמידים יצליחו ומי שהשקיע מספיק, גם הצליח להוציא ציון מאוד יפה.
 

שני765

New member
מסכימה

מסכימה לגמרי גם אני עשיתי בקידום לפני 3 שנים המרצה דאג שאני אהיה בעניינים לכל שאלה הוא ענה לי הרגשתי שיש מישהו שבאמת רוצה ועושה את כל מה שהוא יכול כדי שאני אצליח וכמובן חייבים גם להשקיע המרצה יכול רק לעזור אבל ללמוד זה היה התפקיד שלי. וכמובן פסיכומטרי אחד הספיק.
 

gabiam100

New member
אף לא אחד מהם

אני הייתי מורה לפסיכומטרי באחת החברות המובילות בשוק במשך כמה שנים. היום טפו טפו, אני עובד בעבודה מעולה ומרוויח שכר טוב. אבל, כשהייתי צעיר רציתי ללמוד רפואה, קיבלתי בפסיכו 669 לאחר שלמדתי במכון, אשר לא היו לו חומרים מקצועיים מספיק. לאחר שלמדתי אצל יואל גבע, שיפרתי לציון גבוה מאוד(מעל 780) אבל מבחינת שלב בחיים היה כבר מאוחר מדי ללמוד רפואה.
אם הציון חשוב לך, תוסיף עוד כסף ותלך ללמוד ביואל גבע. גם בחברה שבה עבדתי לכולם היה ברור, שהחומרים שלהם הרבה יותר טובים ואמרנו לתלמידים שיקנו ספרים שלהם. אם יקר לך, נסה ללכת ללמוד ב-800, אותו מנהל יוצא יואל גבע. השאר פשוט פחות טובים.
אני רוצה להבהיר, זה לא שהאחרים לא "בסדר", יש כאלה לא רעים, יש כאלה שהם רעים, אבל בסופו של דבר אם הציון מאוד חשוב לך..לך על יואל גבע. אנשים ינסו לבלבל אותך ולהגיד לך שיש שם הרבה תלמידים, המורה לא נותן יחס אישי ועוד כל מיני דברים. יכול להיות שזה נכון, אבל הנזק שנגרם מכך שולי ביחס לאיכות החומר שאתה מקבל, שהוא ללא ספק הכי קרוב למה שמופיע בבחינה.
תוספת של 3000 ש"ח בטווח של חיים היא זניחה. אל תתפתה על-ידי כל מיני מכונים שמציעים לך הנחות על זה שאתה נושם או בעל עיניים חומות.
אם בכל זאת אתה בוחר במכון אחר, בקש מהמוכרנית התחייבות בכתב על שנות הניסיון של המורה שלך בלימוד פסיכומטרי. ניסיון משנה המון מבחינת תוצאות התלמידים. תאמין רק להתחייבות בכתב, כל דבר אחר יוכחש בהמשך. דרוש כי זה יהיה תנאי להסכמתך ללכת לקורס, וכי תוכל לבטל בכל זמן אם יתברר שניתנה לך הצהרה שקרית. מכון שלא טוב לו הסכם כזה...אל תלך אליו.

מקווה שיעזור לך, הלוואי שלי היה מישהו שיגיד לי את זה כשלי זה היה רלוונטי.
 

dudio92

New member
קורס לא מבטיח כלום

הכל תלוי בך ורמת הקליטה שלך וכמה תעבוד קשה
תתעלם מהפרסומות הסמויות שהגיבו לך,הכי טוב לשאול אנשים שאתה מכיר שהשתתפו בקורסים כאלו
אבל אם באמת נעול על קורס אז 800 או רפואה לעם...עם הבדל רק של פי 8 כמעט במחיר..ההבדל ברמה הוא לא פי 8 לדעתי
תשקול גם את ניב רווח
 

TFNM

New member


 
למעלה