לימוד לפסיכומטרי

FutureDR

New member
לימוד לפסיכומטרי

אהלן כולם , החלטתי לגשת לפסיכומטרי מועד דצמבר מה שמקנה לי בערך חצי שנה ללמוד אליו , אני מעוניין לנצל את כל החצי שנה הזאת כדי באמת לאפשר לעצמי להגיע לציון מקסימלי מטורף שמצריך באמת ידיעת כל החומר מבסיסו ועד קצו.
אני נרשם לקורס פסיכומטרי בחודש עשירי למועד דצמבר אבל אני רוצה לנצל את הזמן שלפני בכדי להשתפר בטירוף אפשר הצעות מה לעשות בחודשים האלה?
 

FutureDR

New member
אתה קצת מתבלבל

המודעה האחרונה שפרסמתי היא אם אפשר להגיע ל740 אחרי ה-600 שהוצאתי בלי ללמוד ... לכן עכשיו אני מבקש טיפים מה לעשות לפני הקורס כדי להגיע למקסימום
תודה :)
 

TFNM

New member
פרט מותק פרט

התפלגות הציון? במה אתה חלש?
בד"כ התדריך הקבוע לאנשים שרוצים להתכונן לפסיכומטרי טרם הקורס זה לקרוא ספר באנגלית וללמוד אוצר מילים אם אין להם אנגלית.
לקרוא ספר של המשודרת ולעבור על אוצר מילים (בקטנה) בעברית.
יותר מזה אין,עכשיו אתה כבר הוצאת ציון ויש אף שיגידו ציון סבבה,אתה יודע במה אתה חלש במה אתה חזק ובמה נפלת...אם תהיה יותר ספציפי בנושאים חלשים יהיה לי יותר קל לעזור לך ולתת לך טיפים (אנלוגיות/בעיות אחוזים/להסתכל לטופס ולא לפזול לכיוון הג'ינג'ית עם המחשוף הנדיב שיושבת שורה מתחתיך וכוסאמא שלה בגללה הלך לי המועד סעמק מה יש לי מג'ינג'יות מה???)
&nbsp
&nbsp
 

Praetor74

New member
המלצות לטרום-ההכנה

רוב קורסי ההכנה מתקיימים לאורך חודשיים-חודשיים וחצי לפני מועד הבחינה. אך בהחלט יש מה לעשות גם לפנ. השיפור של 140 נקודות מהציון שקבלת (600) הוא שיפור עצום וייתכן שיקרה לא מהיבחנות הראשונה. מדובר בתוספת של 3-4 תרגילים נכונים בכל פרק בחינה יחסית ךהישג הקודם שלך וזה רציני. ציון 740 מקבלים כ-1.5% מכלל הנבחנים.

ואחרי שהפחדנו, מספר עצות:
1. בקש מהחברה, בה נרשמת, לקבל את הספרים כבר עכשיו, כדי לתרגל וללמוד אתם בקיץ. אתה חייב לתרגל על בסיס יומי.
2. הורד את הבחינות שפורסמו על-ידי המכון הארצי ותכנן לו"ז פעילות אתן כך שבשבועות שנותרו עד לתחילת הלימודים תפתור את כולן אחת אחת ( ממועד אפריל 2016 אחורה בזמן עד מועד אוקטובר 2012, כי הישנות יותר הן במתכונת הישנה). אם תיתקל בשאלות שלא תדע לפתור, עיין בפרקי התיאוריה שבספרים שלך - או חפש דרך פתרון בגוגל.

בהצלחה!
 

גלית882

New member
מה שאני עשיתי

אני לפני הקורס דאגתי לדעת את כל המילון באנגלית + עברית ולעשות חזרה על כל הבסיס של גיאומטריה ואלגברה. זה מאוד עזר לי, אבל בסופו של דבר עיקר ההבנה של החומר הייתה במהלך הקורס שעשיתי בקידום, בעבודה עם המרצה על כל הנקודות ושאילת שאלות בלי בושה..בהצלחה!
 
למעלה