בוקר טוב למבקרי הפורום ליום שישי!!

לינדה7

New member
בוקר טוב למבקרי הפורום ליום שישי!!

מה שלומכם ~~ איך חגגתם את יום העצמאות

המשך ליום טוב.
לינדה.
 

נמושקה1

New member
בוקר טוב לינדוש וכולם סיפור קטן

אשתדל לקצר
לפני שנים (הרבה) חגגנו את יום העצמאות בריקודים כל הלילה .היינו שמחים, שתינו אורנג'דה של משה חחחמים מיץ, אכלנו וופלים, ועשינו אוכל עדתי בדוכנים, שילוב של עדות שהגיעו לארץ וואווו היה שמח. גם כשהגעתי בתור חיילת לירושלים ביום העצמאות רקדנו כל הלילה ברחוב יפו היה שמח ידענו לשמוח. היום זה סיבה לנוער סיבה למסיבה שותים וודקה וצורחים ומשתוללים, בלי טעם וריח.
בוקר יום חמישי אני קמה אחרי שהלילה עבר בסיוטים (חבורה של פרחחים עשו על האש מאחורי החלונות שלנו וצרחו וניבלו את הפה)אף שכן וגם אני לא רצינו להעיר להם פשוט פחדנו להתקל בהם.
אני בגינה שלי היום כמעט ולא מטפלת..כי גונבים לי את כל מה שפורח וגדל יפה, ולכן החלטתי למחזר בקבוקים ואני מכינה מהם פרחים בשלל צבעים ויש לי גינה צבעונית וחסכונית(אגב גם מהם גונבים לי חחח.)
ואני יורדת לגינה חשכו עיניי חבורה של פרחחים שתו וודקה ופחיות שקיות חטיפים כוסות שקיות בקיצר לא נעים לעין ולנפש..וכל הפרחים היפים שלי שבורים ורמוסים ועוד הוסיפו והקיאו עליהם {סליחה מכבודכם וכבוד המדינה}. נכון שלא כולם כך ויש שחוגגים בשירה וזכרונות ונעים וכיף ,אבל הרוב לא חוגג עצמאות אלא סיבה למסיבה כמו שאמרתי.
כך אני חגגתי בניקיון הרחוב ושיקום הגינה
.
יהי רצון שנדע לשמוח שמחה אמיתית ורק שמחות שיהיו
שבת שלום חברים ישרא
ל
עם ישראל חי

טובה
בתמונה פרחים ממוחזרים על גלגל אופנים סיימתי את המיחזור ביום העצמאות


 

נמושקה1

New member
ההורים יושבים בנחת בבית

וודאי שלא מודעים אלה חברה צעירים לא מהשכונה שברחו לסימטה צדדית כדי לשתות משקאות שאסור להם בגלל גילם הם מתחבאים מהמשטרה בסימטאות
ולצערי זה מה שקורה אצלנו בשכונה מרבים להתרכז כל אלה
 

לינדה7

New member
זה מרגיז


חוצפה ..
אני בטוחה שההורים לא מודעים שמגדלים ילדים פרחחים.
(מצטערת אבל כנראה זו האמת)
גם אצלנו נערים חגגו בגן ציבורי עשו על האש שתו שמחו וניקו אחריהם!!

לדה.
 
למעלה