הבטחות צריך לקיים

הבטחות צריך לקיים

אחרי שיום שלם אני נאבקת עם הפלא פון מתחננת בפניו שיסכים להוריד את התמונות למחשב הוא נענה והנה התמונות וההפתעה סדנת גלידה ביתית והפעם צילמתי גלידת שמנת ופסיפלורה מתכון לגלידה חבילת שמנת מתוקה 4 כפות סוכר תוכן של 5 פסיפלורות שידרוגים אפשר להוסיף כוס חלב (לא בכל התוספות מתאים) את הפסיפלורות אתם יכולים להחליף בכל דבר שבא לכם אנחנו מאוד אוהבים קרם עוגיות, בננות וכו..
 
אחרי שעתיים מוצאים מעבירים את התוכן חזרה

למיקסר או למעבד מזון (אני צלמתי במיקסר אבל אחרי הנסיון עדיף מעבד מזון עם להב פלסטיק) להקצפה נוספת
 
מחזירים לכלי האיחסון מיישרים ומחזירים להקפאה

לפחות של 24 שעות כך יוצאת אחרי הקפאה של 24 שעות
 

linar1

New member
אושרת גלידה נהדרת../images/Emo140.gif../images/Emo135.gif החריצות שלך!!!

|גם אני הכנתי עם פסיפלורה ומנגו(הבת הייתה באילת , אז קיבלתי המון מנגו) ויצא משהו משהו. ההכנה הייתה במכונת גלידה. מרכיבים: כוס סוכר כ 150 גר' כוס מים חמים כ 150 מ"ל כ-800 גר מנגו חתוך לקוביות, בערך כ-4 יח' פרי מנוקה כ-100 גר' פסיפלורה טרי או בתרכיז 2 קופסאות שמנת מתוקה להקצפה כוס חלב או כ 150 מ"ל כף ליקר פסיפלורה – לא חובה פירות יער לקישוט – לא חובה שוקולד מריר מגורר לקישוט – לא חובה אופן הכנה: 1. להרתיח כוס מים עם סוכר תוך בחישה עד העמסת כל הסוכר ולקרר. 2. להכניס את קוביות מנגו לתוך המיקסר והוסיף סירופ סוכר מקורר למעבד ולהפעיל עד לקבלת עיסה הומוגנית. 3. מעברים את העיסת מנגו לקערה עמוקה ומוסיפים את הפרי פסיפלורה ושמנת מתוקה, חלב וליקר פסיפלורה ומערבבים היטב. 4. מכניסים את התערובת למכונת הגלידה ומפעלים לתכנית כ40 דקות (נא לבדוק הוראות יצרן) 5. מקפאים את הגלידה עוד כחצי שעה ומגישים.
 
ראיתי את זה באתר שלך, והתלהבתי!

רק אין לי מכונת גלידה.....
דרך אגב, יש "מכונת" גלידה בצורת כדור שממלאים אותו במה שרוצים, נותנים לילדים לשחק במשך 20 דקות (כמו חביצת חמאה בשיטה העתיקה) ויוצאת מזה גלידה, מדליק !
 
אין לי נסיון, רק שמעתי על זה

מכיל כמות די קטנה כך שמתאים בעיקר למי שיש ילדים היפר אקטיביים...
ראיתי מחתימה שאת מוכרת מתנות, יש לך אתר או מקום שאפשר לראות?
 
תודה ../images/Emo13.gif לגבי שאלתך-

לצערי אני כבר לא כ"כ מתעסקת בזה בתקופה האחרונה. יש כמה תמונות שאת יכולה לראות באלבומים שלי (דרך עולם המשתמש)
 

linar1

New member
תודה הדר!

יש לי בבית מכורים לגלידה ,החלטתי לחסוך בלהביא גלידה קנוייה.
 
למעלה