כמה מתכונים ממני =אוסובוקו בסילן לאוהבי הבשר.

cial 1

New member
טארטאלטים עם כיפה ברית תאנים

מתכון זה איטלקי על זה האמריקאים אומרים מפינס ואני אומרת לא זה פריך ולא ספרי חהחה- טוב עצה למי שיש ריבת תאנים ביתית זה אחלה ולא יש גם במרכולים ריבות מהטובים - מה צריך תבנית קטנות ואם אין אז ניתן להכין בתניות של הגביע חד פעמי רק שרצוי לשמן טוב וגם אפשרי בתנייות של המפינס מה עושים הופכים את התבנית ומעברים כמות של עגויל חיתוך מהסל כוס מג- ואת הטארטאלטים נקבל בשוני-או עוד עצה ישר לכול תבנית השקעין של המפינס ומעל מכינים כיפה דקיקה וחתוכה עם גלגלת של הפיצה-- כמיות קטנות של המרכיבים בבצקים תמיד ניתן להכפיל? לדרך 300 גרם קמח 150 גרם מרגרינה או חמאה- חתוך לקוביות וקר----(-רואים הפוף?) 100 גרם סוכר 1 ביצה קטנה 1 כפית של א.אפייה 1 כפית של א. וניל קורט מלח מלית ריבת תאנים- כמה שצריך- לכול עוגיה עד 1 1/2 של כף רצוי רבה שהיא עם חתיכות ולא חלקה אבקת סוכר לזיגוג + 60 גרם שקדים קצוצים או בוטנים אופן הכנה למעבד מזון מעבירים את כול המרכיבים ונותנים ערבוב לישה אחת הכול בהילוך איתי-יוצרים כדור ועוטפים עם ניילון נצמד מעברים למקרר לשעתיים- ומתחילים לעבוד על משטח מעט מקומח מניחים את הבצק מרדדים למלבן בעדינות נותנים כמה מכות עם המערוך מקפים ועושים פעולה זו פעמים מחלקים את הבצק לשני חלקים מרדיים שוב תמיד על משטח מעט מאוד מקומח לפי הרגשת הרידוד הקמח מוסיפים ברידוד-הלאה פותחים לעלה קורצים עיגולים עם ספח מג כי יש לו רוחב הפייה גדולה- כול עיגול בעובי של 1 סמ מעברים לתבניות מהדקים עם מזלג נותנים כמה חירורים לתחתית התבנית -הלאה מכינים ברידוד וקורצים רק עם כוס רגילה עיגולים--גדש אלה עיגולים כמו להכנת עוגיה של אוזן המן או האמפנאדס ראו למעלה באחד המתכנים יש את ההסבר ליעול-הלאה את העיגול רצוי שהוא יהיה בעובי של 1/2 סמ -עוד אפשרות אפשרית משאר הבצק פשוט מפוררים ומפזרים מעל העוגיה של הטרטאלט- לפני הוספת הכיפה או הפרורים מתבקש למלות מהריבה עד אחד כף-וחצי מכסים במתבקש פרורים או הכיפה מעל מפזרים מעט שקדים קצוצים או בוטנים ו מסדרים בתנית של התנור מעבירים לתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות זמן האפייה עד 28-30 דקות כן רצוי מוזהב- מעל עוד שזה חם מפזרים מאבקת הסוכר כמות מזערית. בהצחה חני עוד אופציה למתכון זה עם קצת סבלנות מעיגולים וסגירה יפה ללא התבניות-וכול מילוי נוקשה או תפוח עץ מתאים למתכון זה. מתכון קל הסבר גדול?
 

cial 1

New member
אזני חתול ברוטב פסטו

כאן באמת אין הרבה מה להסביר מה צריך רק לעבוד וזה כדי אתן גם מיני סדנה כיף לראות תמיד עבודה ועוד עבודה שבסוף יש תוצאה- תבניות של התנור נייר אפיה מצרכים רוטב פסטו כמות לפי צורך שרוצים -הסבר רוצים להכין כמות של 3 -4 חלקים מהבצק אז מספיק ספל גדול מלהשל רוטב פסטו- בצק עלים לא מרודד. 2 כפות סוכר זה נותן טעם מתקתק וגם מחזק את הסגירה אופן ההכנה כול בסדנה- מאוד מסודרת שלב ראשון לחלק את הבצק והמריחה של הפסטו ואז בא הקיפול-המודרך מקפלים את העלה לשני חלקים כמו מעטפה לפני צד יחבק צד ואז שוב מקפלים כלפי פנים והתוצאה מתקבלת- מה הדיוק כאן הוא מה אני רוצה אם אלך על עובי המוכן שזה בארך 1 סמ אני אקבל תוצאה מדויקת-אם אני ארדד ואנסה אחר אז הקיפול יקבל צורות שונות- לגבי הוספת הסוכר אחרי שכול עוגיה מאלה חתוכה מפזרים כמות זעירה לפני האפייה-
 

cial 1

New member
זה שלב השני לאוני חתול ברוטב הפסטו=

יוכי'לה יש לי שאלה מדוע אני לא יועת לתת מתכון שהיה ארות הכוונה לאורך ההקלדה גם אם לא כתבתי הרבה אני מבינה שזה בגלל התמונה מה עושים ואם בכלל? תודתי לך מראש מוקתי ...וכאן דגש לגבי המתכון של אוזני החתול ברוטב הפשטו עם הסוכר מוסיפים 1 כף של מלח עבה זה נשכח ממני הוספתי כאן
עם על כול העוגיות יש לפסר2 כפות סוכר + 1 כף מלח עבה ולפזר לפני האפיה
 

cial 1

New member
ואם רוצים על מתוק אוזני פיל עם פרג

פשוט באותה השיטה להכין לעבוד עם הוספת מחית של פרג הפרג עם הדבש חלב הכי מעולה -דגש לגבי המילוי תמיד בשיכה דקה ולא מלה כך לא יגלוש מהעוגיה שום פרור?
 

cial 1

New member
פסטייה קלה תפוח עץ ובצל העולם רוצה

אז כך סיםור על הפסטייה שלי ושל חברה משותפת מה יש פה הכול פשוט רק בצל ותפוח עץ גרנד כמובן המתאים לכולם................מה צריך בצק פילו או למי שיודע להכין בצק פילו איטלקי לי יש הוא מתאים לעולם שלם של מתוקים קיבלתי עם הסדנה רק הסדנה צריכה שרשור שלם ? אבל כדי- אז כך גם מבצק קל של לחם או בצק של יוכי הקל לגלגל סתם- כאןכדי להכין עם בצק פילו כי להכין בצק פילו איטלקי זה עבודה אז יש מוכן במרכולים- מרכיבים בצק פילו עד 6 עלים מהבצק . 5 תפוח עת גרנד חתוכים לרצועות דקות 3 בצלים חתוך לרצעות או יריח 2 כפות שמן 1ביצה טרופה להברשה 100גרם חמאה-או מחמאה כאן זה עם חמאה ומומסת 1 כף קינמון-+ 3 כפות סוכר דמרה או חום+ קורט מלח+- 1 כף של סוכר רגיל+ אבקת סוכר לזיגוג אופן הכנה למחבת מעבירים את הבצל מאדים ונותנים למים לצאת מוסיפים את השמן מטגנים מזהיבים מעט ומוסיפים את הרצועות של תפוח העץ עם כף עץ כול הזמן לערב לזה מוסיפים את הקינמון הסוכר חום או דמררה מערבבים ומוסיםים עוד 2 כפות מהחמאה או המחמאה של המרכיבים מכינים תבנית גדולה אפרי בתנית רגילה רצוי לרבד את התבנית בנייר אפייה וגם לשמן-עוברים להכנת העלים על משטח פותחים את העלים לאורך מחברים אחד לשני חיבור החיבור לא אחד על השני אלה לתת אורך אחד מברישים עם החמאה וכך מוסיפים עוד שני שכבות רצוי לבדוק שהכול שווה עלה על עלה ולחזור על הפעולה מפסרים בצורה של גשם מהסור ממש טיפה מעל כול העלה מפזרים מהמילית חשוב לא בצצדים מתחילים לגלגל את החלק הריק של הצד וכך ממשיכים לגלגל עד שמגיעים לסוף ולכול האורך וכך מקבלים צינור ארוך בעדינות מגלגלים כלפי פנים להביא לצורה של חילזון וכך מעבירים לתבנית רצוי להכין על נייר האפייה כך ניתן לגלגל את הקיפול של החילזון מעברים לתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות לזמן של 28 דקות על להזהה יפה- מוציאים מצננים מעט ומפזרים בנדיבות אבקת הסוכר בהצלחה חני.
 

יוכי68

New member
חני, הפסטייה נראת סוףףףףףףף! מעניין לנסות בצל

מטוגן אני אוהבת וגם תפוח וגם בצק פילו אז אין סיבה שלא יהיה טעים...כל הכבוד על התמונות והמתכונים - מדהים!
 

רותי410

New member
תוצרים ממש מהממים!! בייחוד המתוקים.

והתמונות ממש מקצועיות. כל הכבוד. לי עוד יש הרבה מה ללמוד בנושא הצילום, אבל זה בסדר. כל החיים לומדים. יישר כוח על התוצרת.
 

יוכי68

New member
חני, וואו איזה מתכונים ואלו תמונות../images/Emo3.gif

אהבתי במיוחד את חתיכות חזה ההודו, השרי והזיתים - נראה ממש טעים...הכל ובוודאי המתוקים
מחכים להמשך, תודה על המאמצים לשתף
 
כל הכבוד לך חני על ההשקעה

כל המתכונים נראים טוב. במיוחד כנפי העוף עושים לי חשק. אבל גם כל השאר. אני רציתי להראות לכם בראש השנה מה הכנתי לכל המשפחה לשנה טובה ולא יכולתי אז עכשיו אני מראה תמונה של משפינס שהפכתי אותם לתפוחי עץ. ובליל החג כשערכתי שולחן, כל אחד קיבל תפוח כזה בצלחתו. ובכלל היה לי שולחן מאד מרשים.
 

יוכי68

New member
סבתא נעמי, המאפינס נראים מעולה, שמת קצפת מעל?

איזה רעיון נהדר
 
זאת לא קצפת אלא מקצפת חלבונים

למה שקוראים רויאל אייסינג.מבשלים כוס סוכר עם קצת מים וקצת מיץ לימון, וכשרותח ונמס לגמרי מוזגים אותו בזרם דק למיקסר שמקציף כבר 3 חלבונים, בזמן ההקצפה. ובמהירות הכי גבוהה, הקצף ממש מכפיל את עצמו. אחר כך מנמיכים את מהירות המיקסר לדרגה 3, ומכניסים כף אחרי כף אבקת סוכר מנופה. אפשר להסתפק ב100 גר. אבל 200 גר. זה עוד יותר טוב. לבסוף שוב מעלים את מהירות המיקסר למקסימום ומקציפים עוד מס. דקות. אני במקרה הזה צבעתי ירוק, ובעזרת כף פיסלתי תפוחים מעל כל מאפין. בעזרת סכין עשיתי למעלה את השקע, שלתוכו תקעתי גבעול משוקולד, וכן הכנתי מראש את העלים מבצק סוכר ותקעתי גם אותם. זה היה נראה מאד מרשים שהיה לי שולחן של 24 סועדים ולכל צלחת היה תפוח כזה.
 

cial 1

New member
../images/Emo3.gifלך סבתא נעמי המעדן מעולה במקום ותודה=לך

אהבתי גם את הרעיון והתמונה שלך תלך לאמריקה יש שם מלה יהודים הרבה יברכו על מעדן זה והרעיון. תמיד אמן יהיה לך מתוק בבית בחיים. חני לרשותך גם
 
למעלה