מי מתחיל איתי קבוצת תמיכה לירידה במשקל?

יוכי68

New member
מי מתחיל איתי קבוצת תמיכה לירידה במשקל?../images/Emo22.gif

אני והבת שלי החלטנו לעשות מעשה ופעם בשבוע נישקל, מי שתרד יותר תזכה ב 50 ש"ח...חחח אני מעוניינת ליצור קבוצת תמיכה שתהיה פתוחה לספר את הפרטים הבאים: גיל: משקל התחלתי: גובה: מה אכלתי היום? פירוט האוכל שנאכל באותו היום....או עד לזמן השאלה... כמה כוסות מים שתיתי במהלך היום? מעקב מירידה במשקל מידי שבוע - כל שבוע נדווח על המשקל החדש.... פעילות גופנית - עשינו/לא עשינו במהלך היום? מי מעוניין...קדימה בואו נעזור זה לזה להיות בריאים יותר. אין הדבר אומר שלא אוכלים, אלא להיפך, ממליצה על 6 ארוחות קטנות ביום שמכילות את כל אבות המזון, להרבות בשתייה - מומלץ לפחות 12 כוסות ביום, פעילות גופנית - לא מאומצת מידי (אני לקחתי את הבית כפרויקט - ניקיון זו גם פעילות גופנית)....דיימנו את עצמכם רזים - זה עוזר להאמין שזה אפשרי. אני אישית בהריון האחרון הייתי עם סכרת הריונית ואכלתי 6 ארוחות ביום - במהלך ההריון ירדתי 15 ק"ג - לצ ע ר י הספקתי להעלות 10 ק"ג במהלך כמעט שנתיים מהלידה. מי מצטרף, מהר ועכשיו, ללא חשש, רזים/שמנים/צעירים/מבוגרים..קדימה...יוצאים לדרך!!!!
 

יוכי68

New member
אני מתחילה....../images/Emo9.gif

גיל: 41.5 משקל התחלתי:85 ק"ג גובה:1.60 לארוחת הבוקר אכלתי 2 פרוסות לחם קל עם גבינה ומלפפון. שתיתי עד כה כוס מים אחת (קשה לי עם השתייה בבוקר, ממליצים על שתייה של שתי כוסות מים מיד בבוקר) אתמול ושלשום הלכתי כ40 דקות. מה איתכם?
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifיואוו יוכי כל הכבוד על היוזמה

אשמח מאאאאדדד להשתתף אז ככה גיל:25 משקל התחלתי: 88 ק"ג גובה: 165 ארוחת בוקר אכלתי לחמניה מקמח מלא עם גבינה וירקות חתוכים שתיתי נס קפה עם קובית שוקולד ומנסה לשתות מים יש לי בעיה לשתות יוכי בואי נריץ מתכונים דיאטטים לארוחות צהרים וערב יאלה היכון הכן רוץ.................. בהצלחה לנו!
 

יפית מן

New member
על קיבה ריקה שותה 2 כוסות מים רותחים מטפטפת

לימון התרגלתי לזה ואני ממש שבעה כאילו אכלתי ארוחה שלמה אח"כ שתי פרוסות לחם קל חיטה מלאה עגבניה קטנה ומלפפון אסור לגמרי חמוצים המלח עוצר את הנוזלים.
 

יוכי68

New member
יפית, גם אני מנסה לשתות 2 כוסות מים בבוקר

מה החשיבות של מים רותחים? שמעתי שיש אנשים שמקפידים לשתות רק מים חמים מדוע? ואת צודקת לגבי הרגשת השובע.
 

ארידל

New member
הי יוכי אשמח לנסות איתכם אני פה מידי פעם

כל הכבוד על היוזמה ועל ניהול האתר מאז שלקחת את זה ליד עובד נהדר. טוב שמי לפורם הזה ארידל גיל: 50 משקל התחלתי: 112 ק"ג גובה: 1.80 היות וראיתי את זה רק עכשיו וכבר אכלתי אז אשתדל להמשיך................. בנתיים אכלתי בבוקר מוקדם מילקי, ואחרי 3 שעות בעבודה קופסא קוטג' חבילה קטנה פתית ושתיתי 1/2 בקבוק 750 מ"ל דיאט נסטי אפרסק. אשמח להיכנס אחרי הצהרים יום טוב. נ.ב : הבעיה הגדולה היא שישי שבת עם האוכל והעוגות מה אתם ממליצים?
 

יוכי68

New member
ארידל, תודה לך, וביום רביעי הבא נשקלים שוב

ומקווים לירידה ולו הקלה ביותר. לגבי שבתות - אני מתכוונת להתענג אך במידה. אני אוהבת לאכול דגים עם הרבה לחם, הפעם אקצה לי 2 פרוסות ואיתן אאלץ להסתדר בארוחה. עוגות - אזלול בחתיכות קטנות יותר! על עונג שבת לא מוותרים!
 

ענתי65

New member
גיל: 44 -משקל 49-50 .עושה הליכה כל יום-שעה

כולל ערבי חגים ושבתות. שותה 2 כוסות מים בבוקר. מעדן בשעה 10.00 בבוקר. בשעה 13.00 ארוחת צהריים-בד"כ בשרית. פרי בשעה 16.00 אחה"צ. ובערב לפעמים פתי בר עם נס קפה/קוביות מילון. שומרת כבר 3 שנים על השמקל לאחר שירדתי 17 קילו בשנתיים-לבד. בלי מכון כושר. רק מדיאטה וספורט. בהצלחה לכולם.
 

יוכי68

New member
ענת, כל הכבוד לך, נשמח אם תלווי אותנו בתובנות

שלמדת מהירידה האישית שלך במשקל. מה גובהך?
 

יוכי68

New member
איזה יופי שהצטרפת, יש לי קובץ שקיבלתי

במייל - המון מתכונים דיאטטיים, אריץ בקרוב! בשבוע הבא אני רוצה לראות אצלי ואצלך שינוי במשקל - כמובן במגמת ירידה !!!! השתדלי לא לאכול כמה דברים בארוחה אחת, ארוחה היא למשל: פרי/מעדן דל קלוריות/כריך/ארוחת צהריים ללא לחם/3 קוביות שוקולד/3 ביסקויטים וכו'. בהצלחה, ולא לשכוח להתמיד! (אומרת את זה גם לעצמי - זה לא פשוט!)
 

יוכי68

New member
הנה כמה מתכונים לארוחות ערב קלילות

ארוחות ערב קלות: /ספר המתכונים של חלי ממן ארוחת ערב יצירתית/ליאת3 ארוחה שכל כך נהנתי ממנה ואני חייבת לשתף. אז זה הולך כך: תפא אחד שבושל במים עד לריכוך וקולף- נשים בתנור חתוך לקוביות ומתובל. בדכ אני מוסיפה מלח פלפל וצימיצורי. עד להזהבה. במקביל אני מכינה ביצה עין במחבת משומנת בספריי שמן או לחילופין כפית שמן. הכנת המנה: מניחים בצלחת את תפא החמים, עליהם את הביצה ומעל הכל מגרדים בפומפיה עמק ביס אחד שהוקפא קודם לכן מעל שעה . מעולה! עם ירקות בצד כמובן. מעדן לעיניים ולבטן... טוסט משודרג/ הילוש ארוחת ערב 2 לחם קל+ 1 כף קטשופ+ גבינה בולגרית+ פיטריות חתוכות+ פרוסות עגבניה+ בצל מעל הכל אני שמה אורגנו+ פילפל שחור וישר לטוסטר כמובן סלט ירקות חי בצד משהו משהו אני מרגישה שאני אוכלת איזה בייגל טוסט במסעדה דמיינו דמיינו ___________________________________________________ שקשוקה טעימה/הילוש מנת חלבון לא.ערב 2 עגבניות בשלות 1בצל 1גמבה בצבעים שונים קצת פילפל חריף למי שאוהבת לטגן עם כף שמן אחת ואז לבזוק את הביצה יוצאת ארוחת ערב מקסימה כמובן עם 2 לחם קל+ כף גבינה אחת אומלט בצל ופטריות: • אומלט שלם לארוחת ערב + סלט + פחמימה. מצרכים: 1 כפית מרגרינה 1 בצל בינוני 1 קופסת פטריות חתוכות 1 ביצה 1 חלבון של ביצה מלח ופלפל שחור אופן ההכנה: ממיסים את המרגרינה, משחימים בה את הבצל, מוסיפים את הפטריות והתבלינים ומערבבים. מוסיפים את הביצה והחלמון, שופכים מעל התערובת ומטגנים עד להשחמה. _________________________________________ אומלט קישואים ובצל: • אומלט שלם לארוחת ערב + סלט + פחמימה. מצרכים: 1 כפית מרגרינה 1 בצל בינוני 1 קישוא מגורד 1 גזר מגורד קומץ פטרוזיליה 1 ביצה 1 חלבון של ביצה מלח ופלפל שחור אופן ההכנה: מגרדים את הקישוא והגזר, ממיסים את המרגרינה, משחימים בה את הבצל, מוסיפים את הקישוא והגזר והתבלינים ומערבבים. מוסיפים את הביצה והחלמון, שופכים מעל התערובת ומטגנים עד להשחמה.
 

מאיוש י

New member
../images/Emo45.gifכל הכבוד לך יוכי

אומנם אני לא עושה דיאטה אבל מחזיקה לך אצבעות
 
כל הכבוד על היוזמה. ממליצה מאוד (כך אני עושה)

להכנס לאתר של דיאטה קלאב ושל חלי ממן. יש שם תפריטים, דפי רישום (חלק חיוני מאוד בירידה במשקל), מתכונים וכו'. בהצלחה לכולן.
 

יוכי68

New member
ציז, אם יש לך המלצות נשמח להיות שותפים

גם את בתהליך של ירידה? שתפי אותנו!
 
יוכי תודה על הקישורית

גמני השתדלתי לשתות מים - יש לי בעיה עם הלשתות ארוחת צהרים אכלתי חזה עוף על האש עם סלט חסה גדווולללל ארוחת ערב: קרונפלקס עם חלב עוד מעט אצא להליכה עם אחותי. בהצלחה לנו
נשמח לעוד מצטרפים
 
כדי לרזות צריך לאכול! זהו כלל ברזל!

ראיתי את אחד התפריטים שמישהי רשמה, ויוכי כתבה שזה בסדר. בנות יקרות - היו זהירות! אכילה מועטה תפגע בבריאותכן. יתכן שבתחילה תרזו אבל בשלב מאוחר יותר תפסיקו לרזות ואף תעלו במשקל. נכון - קשה להבין אבל כדי לרזות חייבים לאכול. רצוי לאכול כ- 6 ארוחות קטנות ביום, במרווח של עד 3 שעות בין ארוחה לארוחה. חייבים לשתות מים כ- 10 -12 כוסות. להקפיד על אכילה מאוזנת של כל אבות המזון: פחמימות, חלבונים, שומנים, פירות וירקות. פעם בשבוע איכלו משהו שאתן מאוד אוהבות (עד 700 קלוריות). חשוב לרזות בצורה חכמה ובריאה... בהצלחה רבה לכולן. ושוב - אני חוזרת על המלצתי להכנס לאתר של דיאטהקלאב ולאתר ושל חלי ממן: יש שם תפריטים, רשימות מזון, דפי רישום - שני אתרים מעולים עם לימוד אורח חיים חכם ונבון. אני הצלחתי איתם. אני בטוחה שגם אתן... השיטה של שומרי משקל טובה אבל שונה (נקודות) ואין באתר שלהם פירוט תפריטים יומיים ולכן לא הפניתי אתכם גם אליהם.
 

יוכי68

New member
עד לשעה זו השתדלתי לשתות די הרבה

אכלתי: בבוקר: 2 פרוסות לחם קל עם גבינה + מלפפון ביניים...חצי כוס קורנפלקס + רבע כוס חלב. צהריים + ...4 צלחות מרק אפונה עם מעט אורז. ארוחה אחרונה ...כנראה מעט גבינה וסלט. מקווה שבע"ה אצא שוב להליכה עם כל בני המשפחה. מה איתכם? אין מצטרפים?
 
למעלה