עוגת תפוחים בחושה ומעולה!!!- רותי זה עבורך

עוגת תפוחים בחושה ומעולה!!!- רותי זה עבורך

דודה שלי הונגריה טיפוסית מזכירה לנו תמיד את סבתא שלי- בית שנראה כמו בית מרקחת מלא פיצ'פקעס קטנטנים עם מפיות מעומלנות מתחת קיצור- מוזאון. לשתות אצלה תה זה כמו בספרים: עם התחתית הנכונה הכוס הדקיקה וחייב אבל חייב עוגה ליד. והעוגה הזאת היא שלה והיא שווה בהחלט- 5 דקות הכנה ויש עוגת תפוחים. המצרכים: 3 תפוחים (עדיפות לגרנד) 6 כפות יין 2 וחצי כוסות סוכר 1 וחצי כוסות שמן 5 ביצים גרידת לימון מעט קינמון 3 כוסות קמח אבקת אפיה 1 100 גר' צימוקים (אפשר לוותר) 100 גר' אגוזים קצוצים מעורבבים עם 3 כפיות קינמון. ההכנה: לחתוך את התפוחים לקוביות קטנות ולהשרות ביין בינתים לערבב בקערה נפרדת את הסוכר, שמן, ביצים, מעט קינמון, גרידת לימון א. אפיה וקמח. לערבב היטב ולהוסיף את התפוחים והיין והצימוקים. לשפוך ל3 תבניות אינגליש קייק בקערה קטנה לערבב את האגוזים עם הקינמון ולשפוך מעל ולהעביר כפית ע"מ להשקיע מעט את האגוזים. וזהו. לתנור לסביבות 40 דק' אני עשיתי היום עם פרוסות שקדים מעל במקום האגוזים כי זה מה שהיה. כרגע העוגות בתנור. תקבלו תמונה עם דיווח בעז"ה.
 

רותי410

New member
תודה גולדה. יפה שאת חושבת עלי

נשמעת סופר יאמי. בייחוד שיש בה תפוחים ויש בה קינמון. שני דברים שאני אוהבת מאוד. ננסה, אבל לא השבוע. השבוע אני באטרף של עבודה. אני חייבת לסיים עבודה עד יום שישי, ודי מנותקת מהעולם. בקושי עושה מינימום דברים שצריך לבית. כמעט לא נכנסת לפורום, ובכלל אי אפשר לדבר אתי. אז בשבוע הבא, אם ירצה השם. (לשבת אני מתכוונת להכין מבצק עלים שיש לי רולדות מתוקות וזהו. לא יודעת, מאז שהתחלתי לאפות עוגות, אין לי ואין לאחרים חשק לעוגות קנויות), (ואם אני אפחית קצת מהסוכר במתכון שלך, זה יהיה אסון?)
 

זיוה ס

New member
שבוע טוב לכולם!!! גולדה מאיר עוגת

התפוחים של דודתך טעימהההההההההההההההה מאוד.אפיתי אותה ב2 תבניות מאאורכות ו5 מאפינס מקווה שהבת תצרף את התמונות יותר מאוחר.סורי אני לא יודעת
המשך ערב נעים ושבוע נהדר
 
למעלה